2015-01-03, 01:54
Medlem
Är en ganska lång historia så jag får förkorta den lite...

Jag är tillsammans med en knarkare, (en före detta knarkare) enligt honom då.

Jag har tex hittat i hans ficka oxynorm, concerta, benso, även en bränd foliebit och då sa han att han tog ett återfall (rökte hasch då) Oxynormen, concertan och benso tabletterna har jag bara sett honom sälja, dock har jag aldrig sett honom ta det. Själv har han erkänt att han tagit concerta och då kändes det som kokain rus (enligt honom då)

Han vet att jag är sträng när det kommer till dessa saker så han har slutat sälja alla dessa tabletter. Men han slutade inte helt.

Han försvann i 3 dygn utan ett enda ord, var precis som om han hade blivit slukad från planeten. Han erkände senare att han då hade köpt heroin för 8 tusen, och för dessa 8 tusen fick han 10 gram. Jag blev verkligen förkrossad...Detta är heroin vi pratar om

Han sa också då att 5 gram tappade han bort i en taxi. Och dem andra 5 gram så blev han stoppad i tullen ( I Norge ) Han sa att tullen förstörde heroinet och han fick senare sova i arresten. Är det verkligen ens möjligt att gå och bära på heroin utan att använda det? Jag vet inte vad jag ska tro...Han hörde inte av sig på 3 dygn !! Inte ett enda ord på 3 dygn. Det var som om han inte ville prata eftersom han var påverkad, det tror jag iaf, men han lovar och svär att han inte tog nåt utan försökte sälja det för att tjäna pengar.

Och nu för några dagar sedan så läste jag hans sms då han skrev till en person (wtf did you give me man? it was 0.03 and it was wet) Jag visste direkt att det handlade om droger, men inte riktigt vilken typ av drog. Han sa att det var hasch, men kunde inte röka det eftersom det var blött.

Efter allt vad som har hänt så fick jag nog! Han fick välja..Antingen är det jag eller drogerna. Och han valde mig.

Nu är han inne på avgiftning, och ska vara där 1 vecka då.

Senare då i slutet av Januari så ska han åka ner till Belgrad (Serbien) och få någon typ av block i sig, som hans mamma då har betalat för 500 euro. Han har sagt till mig att om han knarkar när han har den blocken så dör han.

Jag pratade med en socialpedagog och hon tror att det är en bluff. Om det nu finns en sådan block som gör att man inte får knarka, varför finns den inte då här i Sverige tex? Eller någon annanstans i Europa?

Jag undrar nu om någon känner till det? Om denna blocken eller vad det nu heter finns? Jag har frågat min pojkvän och han har sagt att deras metod inte är godkänt av EU, så därför finns det inte i Sverige.

Jag vill bara inte bli lurad. Har blivit det nu kanske 50 gånger av honom men jag vill verkligen tro att han vill förändras och få hjälp.

Känner någon till denna blocken? Som man då har i sig, och om man knarkar så dör man? Eller är det verkligen bara en bluff?
Senast redigerad av madrassen 2015-01-03 kl. 01:56.
Citera
2015-01-03, 02:13
Medlem
Theangleaxes avatar
420 blaze it klart det är en bluff föfan
Citera
2015-01-03, 02:34
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Är en ganska lång historia så jag får förkorta den lite...

Jag är tillsammans med en knarkare, (en före detta knarkare) enligt honom då.

Jag har tex hittat i hans ficka oxynorm, concerta, benso, även en bränd foliebit och då sa han att han tog ett återfall (rökte hasch då) Oxynormen, concertan och benso tabletterna har jag bara sett honom sälja, dock har jag aldrig sett honom ta det. Själv har han erkänt att han tagit concerta och då kändes det som kokain rus (enligt honom då)

Han vet att jag är sträng när det kommer till dessa saker så han har slutat sälja alla dessa tabletter. Men han slutade inte helt.

Han försvann i 3 dygn utan ett enda ord, var precis som om han hade blivit slukad från planeten. Han erkände senare att han då hade köpt heroin för 8 tusen, och för dessa 8 tusen fick han 10 gram. Jag blev verkligen förkrossad...Detta är heroin vi pratar om

Han sa också då att 5 gram tappade han bort i en taxi. Och dem andra 5 gram så blev han stoppad i tullen ( I Norge ) Han sa att tullen förstörde heroinet och han fick senare sova i arresten. Är det verkligen ens möjligt att gå och bära på heroin utan att använda det? Jag vet inte vad jag ska tro...Han hörde inte av sig på 3 dygn !! Inte ett enda ord på 3 dygn. Det var som om han inte ville prata eftersom han var påverkad, det tror jag iaf, men han lovar och svär att han inte tog nåt utan försökte sälja det för att tjäna pengar.

Och nu för några dagar sedan så läste jag hans sms då han skrev till en person (wtf did you give me man? it was 0.03 and it was wet) Jag visste direkt att det handlade om droger, men inte riktigt vilken typ av drog. Han sa att det var hasch, men kunde inte röka det eftersom det var blött.

Efter allt vad som har hänt så fick jag nog! Han fick välja..Antingen är det jag eller drogerna. Och han valde mig.

Nu är han inne på avgiftning, och ska vara där 1 vecka då.

Senare då i slutet av Januari så ska han åka ner till Belgrad (Serbien) och få någon typ av block i sig, som hans mamma då har betalat för 500 euro. Han har sagt till mig att om han knarkar när han har den blocken så dör han.

Jag pratade med en socialpedagog och hon tror att det är en bluff. Om det nu finns en sådan block som gör att man inte får knarka, varför finns den inte då här i Sverige tex? Eller någon annanstans i Europa?

Jag undrar nu om någon känner till det? Om denna blocken eller vad det nu heter finns? Jag har frågat min pojkvän och han har sagt att deras metod inte är godkänt av EU, så därför finns det inte i Sverige.

Jag vill bara inte bli lurad. Har blivit det nu kanske 50 gånger av honom men jag vill verkligen tro att han vill förändras och få hjälp.

Känner någon till denna blocken? Som man då har i sig, och om man knarkar så dör man? Eller är det verkligen bara en bluff?

Troligtvis lurar han upp dig på läktaren. Det finns andra du kommer älska lika mycket i framtiden. Släng ut aset. Lycka till.
Citera
2015-01-03, 03:30
Medlem
Hej hej TS!

Jag tycker att du borde ta ett rejält jäkla kliv tillbaka!
"it was 0.03 and it was wet" Blöt hasch!? ehm va!? Har säljaren tappat det lilla gruskornet till bit i sjön innan försäljning?
Din pojke ljuger, ingen i hela världen köper 0.03g hasch.
När jag själv röker ligger mina doser runt 0.2-0.3g och det är inte mycket.
Har han då köpt hasch för att röka så tvivlar jag starkt på att han får någon känsla utav rus.
Sen i marknadsvärde på gatan kanske 0.03g hasch kostar 3kr, varför skulle då din pojkvän svara så i ett sms för 3kr?

Tror mer på någon annan drog, heroin, kokain eller något i den stilen.

Sen angående köpet av heroin för 8k för 10g, lägger man så mycket pengar finns det inte en chans att man lyckas strula bort allt, han är en knarkare och visar det väl.

LÄMNA HONOM!
Citera
2015-01-03, 03:39
Bannlyst
NEVER TRUST A JUNKIE!

Lämna pundaren så fort som du bara kan!
Citera
2015-01-03, 04:21
Medlem
Knasbass avatar
Haha aldrig hört något om nått block! Haha de här måste vara årets! (de bara början på året!)
Lämna han! Heroinister hittar på allt för att få som dem vill, allafall va jag varit med om. Jag var tillsammans med en tjej som gick på heroin och jag var så dum att jag förlät henne efter varje återfall och gick på allt hon sa. Slutade med att man blev sårad och har tappa tilliten helt. Lämna han.

Knasbas
Citera
2015-01-03, 04:48
Medlem
Kan även fråga sig varför man lägger 500 Euro på att lägga in detta typ av "block" i kroppen så att man kan dö ifall man brukar igen, det känns ju safe?
Så dessa 500 Euro ska alltså bli som en försäkring, "detta är din sista chans, sluta annars så dör du".

Kan inte förstå hur du kan acceptera lögn efter lögn och vara kvar
Citera
2015-01-03, 04:52
Medlem
Unbalanceds avatar
Herregud jag vet att kärlek kan göra en blind.
Men snälla tänk lite.
Citera
2015-01-03, 04:52
Medlem
basseakers avatar
Du har blivit lurad upp på läktarn, typ som svetsarn blåste AKB.
Citera
2015-01-03, 11:16
Medlem
habilgerbils avatar
Han ljuger. Och även om han inte gjorde det, skulle du verkligen tycka det var ett skönt läge att veta att din kille går omkring och är ett litet felsteg från döden? Vad skulle hända om någon lägger nåt i drinken till en person med denna "block"? Hans mamma har betalat!? Har hans stackars mamma gett honom pengar för att ordna detta i tron att hon finansierar en garanti för drogfrihet?

Prata med hans mamma, antingen kommer hon inte ha en aning om vad du pratar om eller också kommer hon vara lurad till detta och då ska du prata förstånd i henne, låt honom inte leda sin stackars mamma bakom ljuset på det viset. Han ska inte åka till Belgrad och ha kvar dig när han kommer hem, han ska från avgiftning rakt in på en längre tids behandling. Hur kom han in på avgiftning, är han LVM:ad? Vet du ens att han är på avgiftning eller har han bara gömt sig hos en polare en vecka?

Ingen missbrukare är hopplös, förmodligen vill han bli fri men ser ingen annan väg. Att han ljuger och bedrar gör inte killen till en dålig människa, det är en del av missbruket att uppföra sig som en röv och utnyttja dem som älskar en. Men älskar du den här killen ska du inte tillåta att han lurar dig. Att vara schysst och lita på honom och ge honom nya chanser är inte det bästa du kan göra för honom.

Teama upp med hans mamma säger jag, och kom överens om att ingen av er ska se genom fingrarna med hans beteende mer. Som ensam flickvän blir du lätt en gnällkärring som kräver och anklagar hela tiden, men när även andra närstående, och då är mamma ett trumfkort, ställer samma krav blir det svårt att vifta bort dig som en misstroende surfitta.

En block... Det var det dummaste
Citera
2015-01-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devis
Hej hej TS!

Jag tycker att du borde ta ett rejält jäkla kliv tillbaka!
"it was 0.03 and it was wet" Blöt hasch!? ehm va!? Har säljaren tappat det lilla gruskornet till bit i sjön innan försäljning?
Din pojke ljuger, ingen i hela världen köper 0.03g hasch.
När jag själv röker ligger mina doser runt 0.2-0.3g och det är inte mycket.
Har han då köpt hasch för att röka så tvivlar jag starkt på att han får någon känsla utav rus.
Sen i marknadsvärde på gatan kanske 0.03g hasch kostar 3kr, varför skulle då din pojkvän svara så i ett sms för 3kr?

Tror mer på någon annan drog, heroin, kokain eller något i den stilen.

Sen angående köpet av heroin för 8k för 10g, lägger man så mycket pengar finns det inte en chans att man lyckas strula bort allt, han är en knarkare och visar det väl.

LÄMNA HONOM!

Det är så att min kille tar UP , så jag vet inte, kanske tar man så lite så att det inte senare syns på prov?

Han sa att han inte kunde röka det eftersom det var blött. Han försökte värma den i mikron men det gick ändå inte. Om han tog det eller inte vet jag inte eftersom jag inte var där..

Om han nu inte strulade bort allt, vad gjorde han då med det? Han var ju borta då i 3 dygn, fredag, lör, sön och på måndagen när han kom så tog han UP och det visade negativt.

Men det där med 0.0.3 som han då försökte röka tror jag verkligen att han tog, även fast han lovar och svär. Han skulle ta UP nästa dag men ville inte. Det var en fredag då och han sa " men nä, jag orkar inte nu, vi får ta det efter helgen, hasch stannar i kroppen i ca 6 veckor sa han " och det på måndag blev aldrig av heller..

Varför tror du det var heroin, kokain eller nåt i den stilen?

Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Han ljuger. Och även om han inte gjorde det, skulle du verkligen tycka det var ett skönt läge att veta att din kille går omkring och är ett litet felsteg från döden? Vad skulle hända om någon lägger nåt i drinken till en person med denna "block"? Hans mamma har betalat!? Har hans stackars mamma gett honom pengar för att ordna detta i tron att hon finansierar en garanti för drogfrihet?

Prata med hans mamma, antingen kommer hon inte ha en aning om vad du pratar om eller också kommer hon vara lurad till detta och då ska du prata förstånd i henne, låt honom inte leda sin stackars mamma bakom ljuset på det viset. Han ska inte åka till Belgrad och ha kvar dig när han kommer hem, han ska från avgiftning rakt in på en längre tids behandling. Hur kom han in på avgiftning, är han LVM:ad? Vet du ens att han är på avgiftning eller har han bara gömt sig hos en polare en vecka?

Ingen missbrukare är hopplös, förmodligen vill han bli fri men ser ingen annan väg. Att han ljuger och bedrar gör inte killen till en dålig människa, det är en del av missbruket att uppföra sig som en röv och utnyttja dem som älskar en. Men älskar du den här killen ska du inte tillåta att han lurar dig. Att vara schysst och lita på honom och ge honom nya chanser är inte det bästa du kan göra för honom.

Teama upp med hans mamma säger jag, och kom överens om att ingen av er ska se genom fingrarna med hans beteende mer. Som ensam flickvän blir du lätt en gnällkärring som kräver och anklagar hela tiden, men när även andra närstående, och då är mamma ett trumfkort, ställer samma krav blir det svårt att vifta bort dig som en misstroende surfitta.

En block... Det var det dummaste

Jag har varit schysst. Alldeles för schysst! Har gett honom chans efter chans men dem har han sumpat. Bara tagit återfall och skyllt på mig hela tiden. Han är så bra på att MANIPULERA, jag går inte på det men ändå känner jag mig skyldig även fast jag vet att jag inte är ansvarig för hans handlingar. Jag har försökt att lämna, men då skar han sig och hotade med att ta sitt liv, det är därför jag känner mig fast i detta !

Att han är på avgiftning är jag helt 100 % på. Han ringer mig ifrån deras nummer och jag hör sjuksköterskorna där. Dessutom ska jag hälsa på honom där om en timma.

Jag vill verkligen teama upp med hans mamma !!! Men jag är också kille, och min kille är inte öppen med sin läggning. Hans mamma är emot hans droganvände och jag vet om vi två samarbetade så hade vi kommit långt !! Det är hans mamma som vill att han ska på den behandlingen i Serbien, det är hon som har betalat för den. Och min pojkvän vill att jag åker med honom, så ska nog åka ner dit och se vad det är för sjukhus dem pratar om, och vilken block.
Citera
2015-01-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Varför tror du det var heroin, kokain eller nåt i den stilen?
block.
Det är pulver i alla fall, nästan övertygat, kanske DMT. förstår inte vad 30 miligram hasch kan göra. Kanske thc-olja då..

Du ser att du är grundlurad, det är ju positivt i den benämning att du kanske får för dig att lämna snubben...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in