Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-02, 22:37
  #1
Medlem
Ni vet de där härliga bilderna som Jehovas vittnen brukar ha med i deras tryckmateriell, de där när det sitter fullvuxna rovdjur tillsammans med små (en munfull stora) växtätare och en handfull superglada människor och bara myser för fulla muggar.

Är det någon som har sett något likanande i storformat, typ 80*40 cm eller större?

Tänkte de i så fall skulle få pryda mina väggar som ett exotiskt inslag.

Tack på förhand!
Citera
2015-01-02, 22:45
  #2
Moderator
rotadents avatar
Hör av dig till Jehovas vittnen och fråga? Någonting säger mig att de flesta som inte är med där är rätt ointresserade av att ha deras affischer på väggen... Men de lämnar säkert gärna ut dem för att sprida ordet.
Citera
2015-01-03, 00:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Hör av dig till Jehovas vittnen och fråga? Någonting säger mig att de flesta som inte är med där är rätt ointresserade av att ha deras affischer på väggen... Men de lämnar säkert gärna ut dem för att sprida ordet.

Tack för tipset, tanken har slagit mig. Men oklart hur de skulle ställa sig till frågan, sen är väl risken att de i så fall vill skicka den med post och då lär man väl ha dörrknackarna på kö under kommande åren :-)

Gillade den där bilden som man hittar när man bildgooglar "snart är allt lidande slut" De brukar ju alltid ha så sköna slogans.
Citera
2015-01-03, 11:08
  #4
Medlem
Isets avatar
Ta dig till Rikets Sal på din hemort (deras kyrka) o be om informationen på plats. Säg att du vill ta med dig broschyrer, planscher o några nummer av Vakttornet hem så att du i lugn o ro kan fundera över ditt liv. "Jag återkommer med frågor...."

Gillar också deras olika slogans. Får lite Jonestown vibbar....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback