Smakförändringar av Imovane är ganska vanliga, men det är möjligt att de inte drabbar alla.
Första gången jag hade fått Imovane utskrivet för sömnproblem skulle jag ta ett glas iskall mjölk nästa morgon, och fick en chock av hur hemskt den smakade.
Jag kan lägga till vad som hände senast jag tog Imovane för att somna (jag har bytt tillbaka till Stilnoct igen nu).
Jag tog mina ordinerade 15mg två timmar efter att jag hade tagit två Propavan och gick isäng ganska omgående. Av någon anledning beslutade jag mig för att 15mg var för lite och att jag var för rastlös för att kunna somna, så jag tog 15mg till.
Det finns några svaga minnen av att jag bestämde mig för att även det var för lite, och att jag ringde någon för att berätta om hur deprimerande det var att inte kunna somna, sen vaknade jag i min säng och mådde toppen - tills jag insåg att jag inte hade en aning om hur jag hade hamnat där, eller varför jag hade en full uppsättning kläder på mig.
Senare visade det sig att jag hade klätt på mig och yrat iväg ut på gårdsplanen i mitt bostadsområde, genom en skog och in till en vän där jag hade spillt ut té på golvet, gråtit och yrat om saker som klöste sig ut ur vännens sängkläder.
När den sen bestämde sig för att leda mig tillbaka hade jag insisterat ungefär var tionde meter på att jag skulle sova ute i skogen "som våra förfäder gjorde", men till slut hade jag tydligen kommit hem, och efter mycket argumentering låtit mig övertygas om att det var en bra idé att lägga sig.