2016-10-30, 21:22
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Säg inte det. Trumps track record inom området skandaler imponerar. Många skulle säga att det är hans starkaste gren.

Mja fast han lär ju knappast ha med skandaler o göra som är en fara för rikets säkerhet
Citera
2016-10-30, 21:25
Avslutad
Tycker det är absurt att jämföra Trumps "grab them by the pussy" med Clintos grova kriminalitet.
Citera
2016-10-30, 21:33
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Tycker det är absurt att jämföra Trumps "grab them by the pussy" med Clintos grova kriminalitet.

Så kan man sammanfatta den PK-psykos väst lidit av senaste decennierna. Ett fult ord är värre än hundra onda handlingar. USA kanske blir räddade. I Sverige kan vi bara fortsätta hoppas.
Citera
2016-10-30, 21:33
Medlem
Sperssons avatar
.
Någon som vet om det går att följa Donald Trump LIVE ikväll?
Citera
2016-10-30, 21:37
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Mja fast han lär ju knappast ha med skandaler o göra som är en fara för rikets säkerhet

Hela Trump är ju ett allvarligt hot, inte bara för USA:s säkerhet, utan för hela västvärlden.

Karln är ju för fan fjärrstyrd av Putler!
Citera
2016-10-30, 21:40
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Hela Trump är ju ett allvarligt hot, inte bara för USA:s säkerhet, utan för hela västvärlden.

*Gäsp* Känns det jobbigt för dig nu att din älskade korrupta kärring ligger pyrt till?

Det är hon som är ett hot mot mänskligheten och alla som supportrar henne.
Citera
2016-10-30, 21:57
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Någon som vet om det går att följa Donald Trump LIVE ikväll?
Det går, vad jag vet, alltid att följa Trumps (och Clintons) rallies:

här: http://vaughnlive.tv/rosesgarden

eller här: http://abcnews.go.com

eller möjligen här: https://www.youtube.com/watch?v=laq4ZAhfuKg
Citera
2016-10-30, 21:58
Medlem
Cannabisministerns avatar
Demokraten som försvarade Hillary i Agenda ikväll gav allt annat än ett segervisst intryck. Det verkar som om Trump lyckas mobilisera fler väljare än vad demokraterna trott. Oavsett vad folk svarar i opinionsundersökningar krävs det att folk verkligen går och röstar, och där har republikanerna ett övertag bland sina gräsrötter. Även om Trump ligger efter i de flesta mätningar är jag verkligen inte säker på att han kommer förlora.
Citera
2016-10-30, 22:26
Medlem
Blir en väldigt spännande valnatt det här. Just för att förutse inte går. Och dagarna som är kvar kan fullständigt välta det hela. Förtidsrösterna är ju inte kollade än utan bara vilka som har röstat och vad de är registrerade som om jag förstod det här riktigt nu dårå.

Och jag såg några intervjuer med några förtidsröstare och de sa att de inte visste när de var på väg in i röstlokalen vem de skulle rösta på. Vilket jag tror de absolut visste men de vill inte säga det.

Det kan tolkas som att folk ska rösta på Trump men inte vill säga det. Men kan vara tvärtom också. Så ... blir spännande ....
Citera
2016-10-30, 23:02
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
*Gäsp* Känns det jobbigt för dig nu att din älskade korrupta kärring ligger pyrt till?

Det är hon som är ett hot mot mänskligheten och alla som supportrar henne.

Jag hade helst sett en kandidat med Sanders inrikespolitik och Mcmullins utrikeshandels, försvars och utrikespolitik.

Men i jämförelse med Trump så är Clinton rena Sörgården. Hade inte idioten och landsförrädaren Trump redan funnits så hade Putler varit tvungen att uppfinna honom.
Citera
2016-10-30, 23:04
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Jag hade helst sett en kandidat med Sanders inrikespolitik och Mcmullins utrikeshandels, försvars och utrikespolitik.

Men i jämförelse med Trump så är Clinton rena Sörgården. Hade inte idioten och landsförrädaren Trump redan funnits så hade Putler varit tvungen att uppfinna honom.

Nu är det horungen Hitlary som utreds för landsförräderi och inte Trump så gå och lägg dig din fjant.
Citera
2016-10-30, 23:12
Medlem
Citat:

Jaha, på vilket vis då? För att han vill prata med Ryssland och inte krigshetsar mot dom som Clinton gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in