2016-10-08, 03:27
Medlem
zergrushs avatar
https://twitter.com/EricBoehlert/status/784515389602488320
Citat:
CNN's GOP source: "it's over"
Citera
2016-10-08, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Är det över och klart nu? Framhärdar Donald eller blir det en WO?

Eller klarar han sig på något sätt igenom detta också?

Mike borde uttala sig också men vad ska han säga? Det är ju väldigt viktigt nu.

Kommer Donald ens att ställa upp på den andra debatten?

Presidentvalet har varit över sedan länge, nu handlar det om kongressen. representanthuset och senaten. De som valt att stödja Trump kommer nu få mycket svårt att vinna där också. De har fortfarande lite tid på sig att klart ta avstånd från Trump, men det är ju svårt när deras politik är en kopia av Trump
Citera
2016-10-08, 16:16
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
https://twitter.com/EricBoehlert/status/784515389602488320

Haha, snacka om motsägelse.

Var är källan, eller postar du en massa skit som vanligt?
Citera
2016-10-08, 16:24
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Haha, snacka om motsägelse.

Var är källan, eller postar du en massa skit som vanligt?
Du menar att en massa framstående republikaner inte dragit tillbaka sitt stöd?
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/10/07/the-gops-brutal-responses-to-the-new-trump-video-broken-down/
Citat:
Almost nobody in the Republican Party is defending Donald Trump right now, in the wake of a new Washington Post report showing him speaking in very lewd terms about women in 2005.

And the denunciations that have rolled in so far are coming from all sides of the party — from those who support Trump to those who have long opposed him to those close to him who are offering platitudes about how what he said was wrong, but that he's still better than Hillary Clinton.
It's over!
Citera
2016-10-08, 16:50
Medlem
Socialkonservativs avatar
Har inte folk sagt att Trump är över efter varenda skandal han varit med om?

Jag tror verkligen inte man ska vara så säker. Även fast jag tror Clinton vinner tillslut är jag inte alls säker på att han kommer rasa totalt efter detta som vissa förutspår.
Citera
2016-10-08, 19:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ

Jag tror verkligen inte man ska vara så säker. Även fast jag tror Clinton vinner tillslut är jag inte alls säker på att han kommer rasa totalt efter detta som vissa förutspår.

Det visar sig, jag anser att man inte ska ropa hej förens man är över bäcken, det ända jag skulle säga om det som har hänt är att det på sin höjd kan komma att klassas som Trumps version av Romneys 47% tal.
Citera
2016-10-09, 11:28
Medlem
Overminds avatar
De skulle bytt ut Mitt Romney till Tramp Stampen förra valet då Obama är oslagbar mästare. Offrat idioten Tramp Stamp mot Obama och NU tagit in Mitt Romney.

Hillary har vunnit.
Citera
2016-10-09, 11:40
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ

Håller med. Folk stödjer DT för att han är anti-etablisemang, och hans ständiga klavertramp stödjer snarare detta. Den senaste skandalen - jag det är naturligtvis mycket tölpaktigt av Donald, men i ärlighetens namn har nog de flesta män hört liknande saker i omklädningsrummet och bastun.
Citera
2016-10-10, 09:32
Medlem
Sperssons avatar
.
Media har Clinton som vinnare i nattens debatt medan folket har Donald Trump.

Hur kan media och folket alltid tycka så olika?
Citera
2016-10-10, 09:38
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Media har Clinton som vinnare i nattens debatt medan folket har Donald Trump.

Hur kan media och folket alltid tycka så olika?

Vad baserar du det på egentligen? Den enda undersökning jag sett är CNNs och den hade Hillary +20%. Kanske inte så exakt så här tidigt, men ger en ungefärlig bild.
Citera
2016-10-10, 09:56
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Vad baserar du det på egentligen? Den enda undersökning jag sett är CNNs och den hade Hillary +20%. Kanske inte så exakt så här tidigt, men ger en ungefärlig bild.
CNN är Hillarys vänner och gör allt för att ställa henne i god dager.
Jag följde ett antal av de post debate polls som lades ut efter debatten och där ledde DJT med 60-80%, men demokraterna var inte på hugget antar jag.
Citera
2016-10-10, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
CNN är Hillarys vänner och gör allt för att ställa henne i god dager.
Jag följde ett antal av de post debate polls som lades ut efter debatten och där ledde DJT med 60-80%, men demokraterna var inte på hugget antar jag.

CNNs undersökning är inte seriös. Bland de personer som deltar är drygt 70% registrerade som demokrater. Vid förra debatten var de endast 500 tillfrågade och lär vara samma antal igen.

Det där är typ nivån på CNNs undersökningar, räck upp handen skolbarn.

https://www.youtube.com/watch?v=Up70d8GKZ6k
Senast redigerad av Perlmutter 2016-10-10 kl. 10:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in