• 3
  • 4
2015-01-04, 15:35
Medlem
AkeSvanstedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberbarnet
Kan du ta bussen till jobbet? I min erfarenhet kan de flesta det, men väljer efter behag. Sedan kan du enkelt avvara köttprodukter, där finns det ingen ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kan du inte ta bussen till jobbet istället?

Är buss gratis där ni bor? Där jag bor går bussen väldigt sällan och kostar en hel del.
Citera
2015-01-04, 17:24
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeSvanstedt
Är buss gratis där ni bor? Där jag bor går bussen väldigt sällan och kostar en hel del.
Nä inte gratis men det blir betydligt billigare än 700:-/mån. i min kommun som TS lägger bara på bensinen och sedan tillkommer väl parkering m.m.
Har man framförhållning och köper t.ex kvartalskort så spar man in en del i längden.
Citera
2015-01-04, 19:38
Medlem
AkeSvanstedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Nä inte gratis men det blir betydligt billigare än 700:-/mån. i min kommun som TS lägger bara på bensinen och sedan tillkommer väl parkering m.m.
Har man framförhållning och köper t.ex kvartalskort så spar man in en del i längden.

Där jag bor tar man sig inte till och från jobbet 1 månad med buss för 700kr. Parkerar gör jag gratis både på jobbet och hemma så att ta för givet att det är billigare med buss är bara dumt.
Citera
2015-01-04, 20:15
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeSvanstedt
Där jag bor tar man sig inte till och från jobbet 1 månad med buss för 700kr. Parkerar gör jag gratis både på jobbet och hemma så att ta för givet att det är billigare med buss är bara dumt.
Okej men jag tar det inte för givet eftersom jag inte vet var TS bor men kan vara värt att kolla upp ...man skall inte ta för givet att det är dyrare med buss heller
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in