2014-12-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Nejdå, inte de vi redan efter första anblick avfärdat som oliggbara, så majoriteten av er kan känna er trygga.

Vem ger en okänd valross en komplimang för utseendet?
Citera
2014-12-31, 17:54
Medlem
Katzyns avatar
Från en mycket äldre man skulle jag definitivt inte uppskatta det.
Citera
2014-12-31, 18:11
Medlem
Mooons avatar
Just sexanspelningar är creepy oavsett vilken okänd person - "män som de möter ute någonstans" - som kommer med dem. Om jag hade varit ensam någonstans hade det känts extra obehagligt.

Annars är jag för mera ögonkontakt, leenden, att öppna ett samtal över fruktdisken på ICA men det måste skötas snyggt och inte på det sätt som ts föreslår eller på det obehagliga respektlösa sätt som på videon från NY.
Citera
2014-12-31, 18:18
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidKorrekt
Vem ger en okänd valross en komplimang för utseendet?

Vet ej, en annan valross kanske, Vad har det med mitt inlägg att göra? Du kanske inte förstod att jag svarade på det fetmarkerade?
Citera
2014-12-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Vet ej, en annan valross kanske, Vad har det med mitt inlägg att göra? Du kanske inte förstod att jag svarade på det fetmarkerade?

Jag vet inte. Jag är en idiot.
Citera
2014-12-31, 18:56
Medlem
Anthologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Varför? Får det dig att känna dig ful? En snygg kvinna blir inte oattraktiv bara för att mannen är äldre.
Citera
2014-12-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthology
Varför? Får det dig att känna dig ful? En snygg kvinna blir inte oattraktiv bara för att mannen är äldre.

Tjejer tycker att det är äckligt att män som de inte attraheras av tänder på dem och kan tänka sig att ha sex med dem.
Citera
2014-12-31, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Åldern borde inte ha någon betydelse om man ska ge en komplimang till någon.

Denna kvinna jag pratar om är inte en okänning för mig men hon är gift och arbetar på ett ställe där jag håller till. Inte dagligen men ofta träffas vi då det byts om med annat folk mellan varven. Det märkliga är att jag har konstiga tankar på var och en som arbetar av dessa kvinnor men på olika sätt. Det är jobbigt för jag vågar inte visa något för jag vet att det är fel och rädd att äventyra den stabilitet och kontakt jag har med dessa om dom skulle veta vilka fantasier man har.
Citera
2015-01-01, 00:26
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthology

För att jag hade sett honom som gubbsjuk.
Citera
2015-01-01, 00:30
Avslutad
Citat:
Om hon tycker att du är snygg gillar hon det annars tycker hon att du är obehalig/äcklig (för att du ens tittar på henne).

Brukar säga likadant till en o annan tjej. Blir dom då upprörda så berättar jag bara alla gånger tjejer dissar killar, så håller de sina slid-munnar stängda sen.
Citera
2015-01-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Brukar säga likadant till en o annan tjej. Blir dom då upprörda så berättar jag bara alla gånger tjejer dissar killar, så håller de sina slid-munnar stängda sen.

he he själv har jag nog aldrig gett en okänd tjej en komplimang (brukar inte gödsla på de jag träffat heller förvisso). Har nog aldrig sett att det ger en fördel då de ändå får höra sånt 100 gr / år.
Citera
2015-01-01, 06:19
Medlem
Citat:
Även om killen i fråga är ful så är en komplimang positivt?

Att lägga till kunskapsbanken:
Alla killar ser alltid en tjej ur ett sexuellt perspektiv, varje dag, varje minut, vid varje tidpunkt!
Ja hans komplimang väger inte mindre bara för att han är ful.

Okej. Egentligen är det nog så med oss tjejer med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in