Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
En anledning som får mig att tvivla på att det rör sig om regelrätt lyxs-prostitution är det faktum att NP faktiskt verkar må bra och verkar lycklig och tillfreds med sig själv på alla bilder jag sett.
Om det s.a.s. "bara" rör sig om den eskort-variant som beskrivits ovan behöver det ju inte vara direkt skadligt för henne. Tvärtom kanske hon snarare har möjlighet att dra nytta av de "positiva" delarna av eskort (som ett liv i lyx, resor och möjlighet att träffa en rik framtida make som man faktiskt gillar etc).
Mitt intryck av regelrätt (lyx-)prostitution (som i.o.f.s. endast bygger på sådant jag läst mig till) är nämligen att det är förenat med extrema risker (ex. misshandel då och då etc), samt att det "sliter ut" människor psykiskt. Men NP verkar inte lida av några sådana men om man tittar på bilderna från hennes blogg. Hon verkar snarare lycklig och tillfreds.
Det är lätt att visa en fasad av framgång och lycka utåt. Ge henne 5 år så får du se när/om den brister.
Sannolikt dyker då även ett snyftreportage upp.
Gigantiskt ego som vägrar acceptera nederlag i kombo med dålig självkänsla ger fasader, punkt.
Angående hennes förehavanden i LA , LV et.c så har jag ingen aning.
Man ska komma ihåg att jänkarna har en kvinnosyn som Saudier ungefär.
De skall vara vackra och synas och betalas för. Men aldrig att de får prata för mycket eller betala för sig själv. Det hade varit nedvärderande mot mannen, typ.
Men självklart degar Peyre inte en spänn för sitt liv, det gör någon annan. Och vad denna får tillbaks kan endast hon svara på. Vissa ggr räcker det med att tjejerna dyker upp snygga på festen för att det ska vara "money well spent". Andra ggr ska det liggas, allt annat är waste of time and money.