36 831 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 263 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
nobiermann
Medlem
"Visst är jag ytlig på grund av mitt jobb men det finns en person bakom ytan som inte kommer fram nu. Det känns tråkigt att det bara är tuttar, säger Natacha Peyre."

Varför tror hon hon är med över huvud taget? För att folk vill höra henne utveckla relativitetsteorin eller för att få tonårskillarna framför rutan att dregla?

Hon är där för att visa tuttarna och ha sex, så allas fördomar om blondiner med silkonbröst bekräftas, inget annat.

Kan bli kul om vi får en ny Linda Rosing som beklagar sig att alla missförstår henne hela tiden....

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...701935,00.html

MissTaken
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobiermann
"Visst är jag ytlig på grund av mitt jobb men det finns en person bakom ytan som inte kommer fram nu. Det känns tråkigt att det bara är tuttar, säger Natacha Peyre."

Varför tror hon hon är med över huvud taget? För att folk vill höra henne utveckla relativitetsteorin eller för att få tonårskillarna framför rutan att dregla?

Hon är där för att visa tuttarna och ha sex, så allas fördomar om blondiner med silkonbröst bekräftas, inget annat.

Kan bli kul om vi får en ny Linda Rosing som beklagar sig att alla missförstår henne hela tiden....

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...701935,00.html

Jag läste i nån artikel att enda anledningen till att hon ställde upp var för att få skjuts i sin karriär. Att klaga på att hennes tuttar zoomas in o det skapas artiklar om saken är ju en väg - hon blir ju hågkommen. Jag tror mao inte att det är allvarligt menat utan bara fejk för att skapa rubriker.
.

nobiermann
Medlem
Jo, det är ju klart. Och med tanke på kvällstidningarnas otroliga fascination för silikonblondiner (sin feministmaffia till trots) lär hon hålla rubrikerna igång ett bra tag framöver..

Catya
Medlem
Catyas avatar
Jag har mycket svårt att tro att Natasha blir nya Linda "rugguggla" Rosing. Ingen slår den skatan!

akz
Medlem
akzs avatar
lär dig en sak, om du inte var ironisk, kvällstidningarna är den värsta sorterns falska och dubbelmoraliska svin det här landet har.

att de försöker skola oss medborgare är ett jävla skämt

johnny_vicious
Medlem
johnny_viciouss avatar
en ganska stor skillnad mellan linda och natacha är ju att natacha är snygg..det är inte linda

förresten, är det så att natacha är mor till bingo rimérs dotter?

Catya
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
en ganska stor skillnad mellan linda och natacha är ju att natacha är snygg..det är inte linda

Natacha har konstig näsa.

Fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Nej nej. Natacha och Bingo var bara ihop. Mamma till Bingos dotter är Erika Moen. Visste du inte det?

spajdaman
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag läste i nån artikel att enda anledningen till att hon ställde upp var för att få skjuts i sin karriär. Att klaga på att hennes tuttar zoomas in o det skapas artiklar om saken är ju en väg - hon blir ju hågkommen. Jag tror mao inte att det är allvarligt menat utan bara fejk för att skapa rubriker.
.

Huvudet på spiken!
Sen den reklamen som skitsåpan får i samband med sådana här "artiklar" är ju inte heller dålig.

Flu
Medlem
Flus avatar
Dagens garv bjöd Olinda på. Aftonbladet frågade om det fanns någon ny Olinda i Paradise Hotel.

- Det kanske finns en ny Olinda som är lika frispråkig men det finns ingen som hotar mig på intellektuell nivå,

Klorinsky
Medlem
Klorinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Natacha har konstig näsa.

Tänkte precis skriva! Den är jättekonstig!

Klorinsky
Medlem
Klorinskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Dagens garv bjöd Olinda på. Aftonbladet frågade om det fanns någon ny Olinda i Paradise Hotel.

- Det kanske finns en ny Olinda som är lika frispråkig men det finns ingen som hotar mig på intellektuell nivå,

Hon fick 0,1 på högskoleprovet. Ursäkten var "Jag var bakis"

Svara på ämne
Topp Dela »