2007-06-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
mjaha 300 000 loppor i skatteskulder. well, det finns bra golddiggers och det finns dåliga.
300k i skuld = hahahah helt otroligt dålig.
mmm.. 3-4k på nån snubbe som deklarerat åt henne och en fundering på att man ska betala skatt på det man tjänar hade förmodligen löst problemet åt henne...
Citera
2007-06-15, 22:11
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Vem av dem är han?
Han som ser ut som en popstjärna.

Han som står till vänster på bilden heter Bobby Oduncu och är "kändisfrisör".
Citera
2007-06-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny

Man får ju hoppas att inte Bobby klippt Dhani
Citera
2007-06-15, 22:18
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
mmm.. 3-4k på nån snubbe som deklarerat åt henne och en fundering på att man ska betala skatt på det man tjänar hade förmodligen löst problemet åt henne...

Säkert Fula gubben eller Roger persson som är hennes konsult. De snor alla pengar, deklarerar det som konsultarvoden och köper nya staket till sina hus, och drar på en fet jävla bbq då och då för hennes pengar.Medan hon smörjer in sina ömma silikonfyllda vårtgårdar med evian skincream och försöker göra zoolander putningar med läpparna framför spegeln
Citera
2007-06-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
Säkert Fula gubben eller Roger persson som är hennes konsult. De snor alla pengar, deklarerar det som konsultarvoden och köper nya staket till sina hus, och drar på en fet jävla bbq då och då för hennes pengar.Medan hon smörjer in sina ömma silikonfyllda vårtgårdar med evian skincream och försöker göra zoolander putningar med läpparna framför spegeln
Jag antar det är fredagkväll
Citera
2007-06-15, 22:53
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Jag antar det är fredagkväll

Japp, men sitter man på jour på en fredag som jag och letar sköna poster från Fula gubben och Roger är det aldrig fel att försöka väcka dom till liv när dom inte syns till!

Om någon serietecknare sitter o lurkar på forumen är det högt läge att skapa en Fula gubben vs Roger Person flashbackserie. i Arne anka eller kronblom form
Citera
2007-06-16, 00:13
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny

Jag tycker mig känna igen namnet från nån annan flashbacktråd i skvallerforumet. Är han inte kurd eller syrian och svårt bögig?
Citera
2007-06-16, 00:48
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Jag tycker mig känna igen namnet från nån annan flashbacktråd i skvallerforumet. Är han inte kurd eller syrian och svårt bögig?
Här är hans tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=413613
Citera
2007-07-21, 19:32
Medlem
Legimitations avatar
Procentarna börjar tröttna på att inte få casha in?
Natacha Peyres bil beskjuten
Citera
2007-07-21, 20:39
Medlem
AT4s avatar
Före de går till polisen ringer de Sveriges paparazi kung Sännås. Vi drar även upp luvan för att det ska ut att vara på riktigt. Sedan är Sännås med inne stationen. Borde inte Polisen ha kommit till platsen? Nej, detta känns väldigt konstigt? Hur mycket betala AB?
Citera
2007-07-21, 21:15
Medlem
Galenzos avatar
Kan icke för mitt liv ser någon som helst skönhet eller känna attraktion för denna Peyre...

Överdoserade botox-läppar, som en gigantisk ankflabb ju, silikonvåffelstrutar till bröst - och nej det är inte sexigt alls - och det värsta som hon borde ta itu med, hennes skelning. Ögonen sticker ju åt alla håll.

Ser inte klokt ut, kvittar vilken bild hon figurerar på.

Tackar vet jag dåtidens skönheter: Isabella Rosselini, Greta Garbo, Grace Kelly

They had style, they had grace, they had class....
Citera
2007-07-22, 04:18
Bannlyst
det enda av värde !

= att haggan försv ur media för gott, allt pekar ju oxå på att det blir så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in