Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Stringfellow
Nu gör du väldigt grova generaliserar. Alla som säljer sex gör det inte för att överleva. Långt ifrån. Titta in på Flashbacks eget forum där svenska eskorter själv vittnar om deras yrke. Porraktriser t.ex. ser nog inte deras scener som vanligt sex, men att påstå att de inte får någon njutning av det är nog huvudsakligen felaktigt.
Poängen är att det inte finns en marknad där unga män säljer sex till kvinnor med jämförbar ålder. Om det fanns en marknad för det kan du ge dig fan på att det skulle finnas unga manliga prostituerade som riktade is sig på sexuellt frustrerade tjejer. Anledningen varför det förhåller sig så är essensen av vad denna tråd handlar om.
Många har försökt förklara det, men jag försöker väl igen: Om kvinnor hade samma sexdrift som män skulle varenda normal snubbe ha minst tvåsiffrigt antal parter innan de var 30 år gammal.
Det finns en anledning varför killar raggar och tjejer blir, till stor mån, uppraggad. Kvinnor har lättare att få ligg. De är bara kräsna p.g.a. biologiska och evolutionära orsaker, samt valmöjligheterna.
Klart jag generaliserar, jag kan ju knappast sitta och uppge varje individs personliga anledning till valet att gå in i sexhandeln eller hur?
jag går emot väldigt mångas generalisering kring den "lyckliga horan". Som jag anser är en myt som
mång amän tar till som försvar för sina egna handlingar. Därmed inte sagt att det inte existerar människor kivnnor och män där ute som gillar att sälja sex och t.o.m gör det pga att deras egen sexualitet ser ut så. Absolut! Dessa är dock kan jag lova dig ingen majoritet av världens alla sexsäljare.
Porraktriser ser jag heller inte som prostitution, det kan jag lämna en förkalring på varför om du är intresserad men kanske är o.t här?
Och så till det sista.
kan mycket möjligt vara så att kvinnors sexdrift är mindre av rent biologiska skäl. Helt enkelt för att risken för henne är betydligt större än att hon kan sprida runt sex lite hur som helst. Då är det väl så eller hur? Detta får ju faktiskt män som grupp bara vackert stå ut med eller hur? Som sagt det finns den mängden kvinnlig sexuell lust där ute som där finns, och inte ens kvinnor kan styra över detta.
Är den någon grupp idag som faktiskt kan styra något över den så är det gruppen män via att se tilla t tkvinnor får de spelutrymme de behöver för att tryggt kunna uttrycka sig sexuellt.
Tyvärr lever vi en värld som tämligen aktivt du motarbetat och motarbetar kvinnors sexualitet på alla dess fronter som där finns. Ingen hejd på det du. Och dessa strukturer sitter kvar än, finns en anledning till att kvinnors sexualitet går att håna, förtala, kränka, nedvärdera å det grövsta utan den minsta blinkning på detta forum ex. Och detta gör naturligtvis sitt till att kvinnor inte är speciellt sugna alla gånger.
Sen on topp off that, så har du ett sexuellt våld ute i samhället som oftast riktas mot just kvinnor.
Jag personligen hade haft mycket mer sex om jag känt mig helt trygg i de perioder i mit tliv jag levt som glad sprallig singel böna. Jag är en person som gillar sex, och sex med män är väldans trevligt.
men är man inte 100% säker på att det går att lita på en del killar så tar man sin lilla taxi hem eller hur?
Att vi har systemet att killar raggar och kvinnor vackert får stå och vänta på mr. right. beror inte alls på kvinnors grad av sexlust hit eller dit utan på våra normer ser ut sådana. Normerna i väst kring sexualitet har sin huvudkälla i kristendomens normpaket kring detta.
Och den eviga synen på att "kvinnor har lättare få ligg" borde ni ta er en grundlig titt på.
Jag har sagt det förr…. men ok igen:
Man som raggar aktivt väljer 10 st han verkligen vill ha och ofta är dessa snäppet "ovan" honom, han har därför just gett sig själv 10 förfrågningar där han är styrande part, klart mer effektivt för just honom , eller hur?
Kvinnor som ska stå och vänta in, blir tillfrågad av någon som vill, men chansen att dessa just är 10 st där hon vill ha någon är tämligen liten du.
Bara kolla din matematik och fundera vilket kön det egentligen är där ute som har störst sexuell frihet och "lätt att få ligg".
Världen vore ju betydligt smartare ordnad om kvinnor gavs möjligheten gå direkt på sak istället och lomma fram helt utan nedvärdering till första bästa snygging. Hade vi nog fått till åtskilligt mer sex än vad vi får till idag.
Gudskelov börjar ju detta bli möjligt, men fortfaraden sitter det idioter på detta forum ex. och anser att dessa tjejer är äckliga horor, kanske borde du och gänget istället hoppa på dessa, vore inte det lite mer effektivt agerande än att sitta och irritera er på feminsiter då det kommer till sex?