2014-12-29, 22:03
Medlem
Hej! söker det absolut billigaste iPhone 6 (inte 6 Plus)-abonnemanget. Där ska telefonen ingå (alltså på avbetalning) och ett billigt abonnemang. Det billigaste jag hittar är endast detta, för 345 kr/månad:

http://webbutik.comviq.se/apple-iphone-6-16gb.html?gclid=CICIx7GS7MICFePDcgodjiAAuA

Skulle vilja få ner det till 300 kr/månad och det fanns såna abonnemang förut men inte längre. Fanns till och med abonnemang för 250 kr/månad med Tele 2 Mini. Mecenat hade också ett schyst erbjudande med Tele 2 för 300 kr/månad där 3 GB surf också ingick. Nu när man googlar finns bara abonnemang med iPhone 6 för 400 kr/månad, och undantaget på 345 kr/månad hos Comviq, men några billigare finns det inte känns det som. Och med studentrabatterna blir det inte någon skillnad längre känns det som.

Så, hjälp mig, nån som hittat ett billigare abonnemang än 345 kr/månad?

Med vänlig hälsning.
Senast redigerad av Dikterad 2014-12-29 kl. 22:13.
Citera
2014-12-30, 00:49
Medlem
Det erbjudandet är också billigast enligt listan på mobilabonnemang.nu:
http://www.mobilabonnemang.nu/mobiler/iphone-6

Om du är student an du få reducerad månadskostnad, detta gäller för både Comviq och Halebop.
Citera
2014-12-30, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atl4s
Om du är student an du få reducerad månadskostnad, detta gäller för både Comviq och Halebop.

Hur då? kan jag ta kontakt med dem och säga att jag är student och begära billigare?
Citera
2014-12-30, 02:45
Medlem
cykelsadels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dikterad
Hur då? kan jag ta kontakt med dem och säga att jag är student och begära billigare?

Brukar man inte få logga in på csn-portalen och sedan gå vidare där ifrån? Alt. Får man nån rabattkod.

Du kan säkert även ringa/chatta/maila med kundservicen på Comviq så hjälper de nog dig
Citera
2014-12-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykelsadel
Brukar man inte få logga in på csn-portalen och sedan gå vidare där ifrån? Alt. Får man nån rabattkod.

Du kan säkert även ringa/chatta/maila med kundservicen på Comviq så hjälper de nog dig

Länka gärna till csn-portalen, för jag hittar den inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in