2015-02-25, 04:59
Medlem
Har en vän som fick i sig ett sånt i somras, kan bara säga att det var tur att jag förstod att det han petat i sig var RC och inte riktig E. Han blev hämtad med ambulans och klarade sig men då var det på 1enda rackare, vill inte ens veta vad som hänt om vi alla hade petat i oss en eller två var... Usch!

Minns förövrigt att jag blivit erbjuden såna knappar på rave i Sthlm under hösten. Har även en bekant som haft hemma samma, i olika färger vid olika tillfällen. Tur att vissa faktiskt kollar pillreport.
Köper aldrig skit av folk jag inte litar på. Och verkligen inte av missplacerade invandrar-killar som nästan tjatar på dig. De gick runt och frågade öppet, både inne och utanför. Flera olika grabbar frågade vid olika tillfällen.
Jag varnade de flesta jag pratade med.

Hittade en kille som låg medvetslös i bara skjorta och jeans i det dyngsura dikesgräset i 0-gradigt. Han låg utanför entrén men folk såg honom inte. Jag såg han för att jag skulle kliva över diket och pissa. Han hade legat länge där, alldeles nedkyld och is-blå läppar!
Ropade på folk att jag behövde hjälp att få in honom i värmen fort somfan!
Några tjejkompisar hjälpte dessutom till att få upp honom ur diket. Alltså när han halvt vaknade till så skakade han så att det nästan var som kramper för honom i säkert en halvtimme!
Han var riktigt nära döden må jag säga..visade sig att han köpt knappar med några polare som övergett honom. Antagligen för att de alla varit lika skeva, han minns inte själv.

Vi såg iaf till att han faktiskt förstod vad Som hänt och att han var klar nog i knoppen nog att åka själv. Vi såg till att han hamnade på rätt linje hemåt.

Tjejkompisen fick ett mess dagen efter där killen tackade, för sitt liv och för att det finns människor som bryr sig så.

En grym utekväll med sina närmsta vänner kan helt plötsligt bli den värsta i ens liv... Fan att inte alla kompisgäng har en äkta informer som har koll och kan stoppa sånt här innan det sker..
Inte ens en bråkdel av alla unga som festar till det vet att man inte kan käka e varje helg.. Eller att man inte petar i sig flera stycken för att det inte tycks hända något.. Pillreport räddar fasen liv!

Långt det blev.. Sorry. Vill bara få ut hur äcklad jag blir på människor som riskerar andras liv såhär! :@
Citera
2015-02-26, 09:11
Medlem
Eisels avatar
Måste varit pmma/pma jag fick i mig förrförra året. Blåa spräckliga med vitt innehåll. Åt två och låg på akuten ett par timmar senare.
Citera
2015-02-27, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryporfavor
Har en vän som fick i sig ett sånt i somras, kan bara säga att det var tur att jag förstod att det han petat i sig var RC och inte riktig E. Han blev hämtad med ambulans och klarade sig men då var det på 1enda rackare, vill inte ens veta vad som hänt om vi alla hade petat i oss en eller två var... Usch!

Minns förövrigt att jag blivit erbjuden såna knappar på rave i Sthlm under hösten. Har även en bekant som haft hemma samma, i olika färger vid olika tillfällen. Tur att vissa faktiskt kollar pillreport.
Köper aldrig skit av folk jag inte litar på. Och verkligen inte av missplacerade invandrar-killar som nästan tjatar på dig. De gick runt och frågade öppet, både inne och utanför. Flera olika grabbar frågade vid olika tillfällen.

Hittade en kille som låg medvetslös i bara skjorta och jeans i det dyngsura dikesgräset i 0-gradigt. Han låg utanför entrén men folk såg honom inte. Jag såg han för att jag skulle kliva över diket och pissa. Han hade legat länge där, alldeles nedkyld och is-blå läppar!
Några tjejkompisar hjälpte dessutom till att få upp honom ur diket. Alltså när han halvt vaknade till så skakade han så att det nästan var som kramper för honom i säkert en halvtimme!
Han var riktigt nära döden må jag säga..visade sig att han köpt knappar med några polare som övergett honom. Antagligen för att de alla varit lika skeva, han minns inte själv.

Vi såg iaf till att han faktiskt förstod vad Som hänt och att han var klar nog i knoppen nog att åka själv. Vi såg till att han hamnade på rätt linje hemåt.

Tjejkompisen fick ett mess dagen efter där killen tackade, för sitt liv och för att det finns människor som bryr sig så.

En grym utekväll med sina närmsta vänner kan helt plötsligt bli den värsta i ens liv... Fan att inte alla kompisgäng har en äkta informer som har koll och kan stoppa sånt här innan det sker..
Inte ens en bråkdel av alla unga som festar till det vet att man inte kan käka e varje helg.. Eller att man inte petar i sig flera stycken för att det inte tycks hända något.. Pillreport räddar fasen liv!

Långt det blev.. Sorry. Vill bara få ut hur äcklad jag blir på människor som riskerar andras liv såhär! :@

Tack för att du delade med dig! Det uppskattas verkligen!

Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Måste varit pmma/pma jag fick i mig förrförra året. Blåa spräckliga med vitt innehåll. Åt två och låg på akuten ett par timmar senare.

Hur gick det för dig sedan? Inga bestående men?
Citera
2015-02-28, 16:30
Medlem
jagboffades avatar
Hur ligger det till med blå superman? Med skåra - köpte mig 2 st idag i gbgstrakten och behöver svar då det förhoppningsvis skall förtäras ikväll.
Citera
2015-02-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagboffade
Hur ligger det till med blå superman? Med skåra - köpte mig 2 st idag i gbgstrakten och behöver svar då det förhoppningsvis skall förtäras ikväll.

Börja med att kolla pillreport, ta inga risker...
Citera
2015-03-02, 23:13
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Tack för att du delade med dig! Det uppskattas verkligen!

Hur gick det för dig sedan? Inga bestående men?

Fick nog mest psykiska problem av det hela, livet kraschade samman typ med jobb, familj, flickvän o sånt. Men det var nog bra det, det kom något gott ur allt skit. Tror i den vevan jag fick "light-hppd". Tog en jäkla massa xtc och även en lsd tripp under ett par månader. Märks oftast när jag sitter vid mönster och asfalt. Alla stenar och mönster wobblar typ.
Citera
2015-03-20, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagboffade

hur var de? gick det bra? en polare i skåne sitter på några nämligen.
Citera
2015-03-25, 22:40
Medlem
Disponibels avatar
Citat:

Det var nog PMMA som är narkotikaklassat han fick i sig och ingen laglig RC-drog.
Citera
2015-03-26, 00:22
Medlem
Citat:

Det är precis därför man aldrig ska köpa E överhuvudtaget om inte killen som säljer har gjort ett eget EZ-test eller helst labbanalys på knapparna.
En E ska innehålla 100% mdma och bindemedel (lite koffein kan väl vara ok).
Men inget amfetamin och/eller någon värdelös och potentiellt livsfarlig drog som påminner om mdma.
Citera
2015-03-26, 07:56
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är precis därför man aldrig ska köpa E överhuvudtaget om inte killen som säljer har gjort ett eget EZ-test eller helst labbanalys på knapparna.
En E ska innehålla 100% mdma och bindemedel (lite koffein kan väl vara ok).
Men inget amfetamin och/eller någon värdelös och potentiellt livsfarlig drog som påminner om mdma.

Det heter väl E just för att det är en cocktail? Annars hade det ju bara hetat MDMA kort och gott.

Jag föredrar nog faktiskt lite amfetamin i min över koffein.
Citera
2015-03-30, 18:13
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnsten
hur var de? gick det bra? en polare i skåne sitter på några nämligen.

Funkade kanon, hade en underbar peak så jag var tvungen att sätta mig ner under ravet tillochmed. helt klart godkänt.
Citera
2015-03-30, 20:26
Medlem
Aj då den här tråden var ju inte så rolig att läsa när man kommit över rosa knappar... Dock så är mina kvadratiska och har 6 st runda ringar på en sidan och en likadan ring på "botten". Lite som en tärning. Inga stålmannen S eller liknande.

Det skulle bli min debut imorgon men nu börjar jag tveka efter att jag har läst om alla dödsfall. Kan man ta en halv och testa eller är det bara att slänga dem?

Han som jag fick dem av sa dock att han litade på snubben som han fick dem av. Men det vet ju alla att man inte kan lita på

Tacksam för svar

//A

Kanske ska tillägga att jag befinner mig i de nordligare delarna av Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in