Citat:
Ursprungligen postat av
Meir
Tjena!
Något som kan underlätta är att ta ett varmt bad (om du har badkar).
Mängden Tramadol du knaprar är oroande. Om du slutar i en vecka så kommer du må lika bra på 100-200mg/dag. Tänk på din lever, du har bara en.
Ja. Det verkar vara nån gräns man kommer till på 2g där man nog måste genomlida lite toleranssänkande AT-smärtor.
Men levern tror jag inte skadas så värst!?
Jag tycker att jag läst att det är relativt ofarligt ändå?
Kanske någon medicinskt kunnig kan ge ett ärligt svar på det??
Det blir lite dyrt bara med hög tolerans. Ca 5000/ mån kanske.
Ska se till att skärpa Mig efter detta.
Lite roligt att jag startade en tråd efter 6 mån användning att det funkade utmärkt på 100 mg om dan.
Jag förstod inte dem som skrev att man tog 400 mg och mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
lusen88
Å fy fan. Vet inte hur tram-at är. Men det låter ju fruktansvärt. Har du inga imovane heller? Ingen sömnmedicin eller blodtryckssänkande preparat? Ingen du känner som har något av någonting????
Kan du inte snabbt som attan sticka till ett härbärge och scora lite röka eller amfetamin om de inte har tram - vilket de sällan har på såna ställen.
Jag lever ett vanligt familjeliv och har inga kontakter annat än mina mejlkranar, men visst har jag tänkt tanken att dra ut på stan och söka.
Jag har ju mina värdelösa CS -benso som i alla fall har funkat som sömnmedel tidigare.
Just nu är det faktiskt inte så illa, bara jag ligger ner.
Posten kommer ju under dan, och har de inte slarvat med leveransen så ska det gå bra, men har det inte kommit så är det 2 dygn till av detta.
Lite svårt med familjen som har planer för nyåret, men det får man väl i så fall skippa att fira.
Får ligga kvar här och spela dödssjuk med dåligt samvete.