2014-12-29, 16:35
Medlem
nagamotos avatar
Nu är det jobbigt.
Efter att ha använt konstant i flera år, så lyckades jag sjabbla med provianteringen och har slut.
Ca 2 g per dygn har jag legat på i allafall senaste halvåret.
Senaste dagarna har jag snålat, men nu är det helt slut.
Jag hoppas, hoppas på att det dyker upp mer i morgon, men som det känns nu vet jag knappt hur jag ska kunna ta mig till postlåda i morgon.
Och den besvikelsen om det är tomt.. ) :

Jag har alltså beställt mer, men posten har varit opålitlig (julen).

Nu märkte jag att jag skrivit en massa info i onödan istället för att fråga direkt om råd:

Hur kan jag lindra denna helvetesnatt som jag minst har framför mig?
Jag har grävt jävligt djupt i burken och det enda jag har hittat som jag hoppas kunna lindra är lite rcdrugs.
Det finns nån slags benso som heter Diclazepam och några
3,4CTMP. Riktiga skitdroger tyckte jag när jag testade för länge sen. Trodde att jag hade slängt dem, men nu kanske de kan hjälpa!?
Det är bäst att nämna det också att jag förstår att många har det mycket värre , de som verkligen vill slut och har AT i veckor.
Citera
2014-12-29, 17:33
Medlem
nagamotos avatar
Lite tydligare:
Någon som har nån idé om det kan bli bättre med något av nämnda preparat?
Jag vill inte gärna bli sämre av det (typ ångest).
Det skulle jag inte palla med.
Citera
2014-12-29, 17:34
Medlem
neggerschwartzs avatar
Loperamid?
Citera
2014-12-29, 17:49
Medlem
nagamotos avatar
Ja, det skulle jag behöva ut och handla. Skulle gjort det lite innan bara.
Citera
2014-12-29, 20:30
Medlem
neggerschwartzs avatar
Hur mår du?
Citera
2014-12-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagamoto
Ja, det skulle jag behöva ut och handla. Skulle gjort det lite innan bara.
Tjena!
Något som kan underlätta är att ta ett varmt bad (om du har badkar).
Mängden Tramadol du knaprar är oroande. Om du slutar i en vecka så kommer du må lika bra på 100-200mg/dag. Tänk på din lever, du har bara en.
Citera
2014-12-29, 20:44
Bannlyst
Citat:
Nu är det jobbigt.
Efter att ha använt konstant i flera år, så lyckades jag sjabbla med provianteringen och har slut.
Ca 2 g per dygn har jag legat på i allafall senaste halvåret.
Senaste dagarna har jag snålat, men nu är det helt slut.
Jag hoppas, hoppas på att det dyker upp mer i morgon, men som det känns nu vet jag knappt hur jag ska kunna ta mig till postlåda i morgon.
Och den besvikelsen om det är tomt.. ) :

Jag har alltså beställt mer, men posten har varit opålitlig (julen).

Nu märkte jag att jag skrivit en massa info i onödan istället för att fråga direkt om råd:

Hur kan jag lindra denna helvetesnatt som jag minst har framför mig?
Jag har grävt jävligt djupt i burken och det enda jag har hittat som jag hoppas kunna lindra är lite rcdrugs.
Det finns nån slags benso som heter Diclazepam och några
3,4CTMP. Riktiga skitdroger tyckte jag när jag testade för länge sen. Trodde att jag hade slängt dem, men nu kanske de kan hjälpa!?
Det är bäst att nämna det också att jag förstår att många har det mycket värre , de som verkligen vill slut och har AT i veckor.

Å fy fan. Vet inte hur tram-at är. Men det låter ju fruktansvärt. Har du inga imovane heller? Ingen sömnmedicin eller blodtryckssänkande preparat? Ingen du känner som har något av någonting????
Kan du inte snabbt som attan sticka till ett härbärge och scora lite röka eller amfetamin om de inte har tram - vilket de sällan har på såna ställen.
Citera
2014-12-30, 00:49
Medlem
nagamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Tjena!
Något som kan underlätta är att ta ett varmt bad (om du har badkar).
Mängden Tramadol du knaprar är oroande. Om du slutar i en vecka så kommer du må lika bra på 100-200mg/dag. Tänk på din lever, du har bara en.

Ja. Det verkar vara nån gräns man kommer till på 2g där man nog måste genomlida lite toleranssänkande AT-smärtor.
Men levern tror jag inte skadas så värst!?
Jag tycker att jag läst att det är relativt ofarligt ändå?
Kanske någon medicinskt kunnig kan ge ett ärligt svar på det??
Det blir lite dyrt bara med hög tolerans. Ca 5000/ mån kanske.
Ska se till att skärpa Mig efter detta.

Lite roligt att jag startade en tråd efter 6 mån användning att det funkade utmärkt på 100 mg om dan.
Jag förstod inte dem som skrev att man tog 400 mg och mer.

Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Å fy fan. Vet inte hur tram-at är. Men det låter ju fruktansvärt. Har du inga imovane heller? Ingen sömnmedicin eller blodtryckssänkande preparat? Ingen du känner som har något av någonting????
Kan du inte snabbt som attan sticka till ett härbärge och scora lite röka eller amfetamin om de inte har tram - vilket de sällan har på såna ställen.

Jag lever ett vanligt familjeliv och har inga kontakter annat än mina mejlkranar, men visst har jag tänkt tanken att dra ut på stan och söka.
Jag har ju mina värdelösa CS -benso som i alla fall har funkat som sömnmedel tidigare.
Just nu är det faktiskt inte så illa, bara jag ligger ner.
Posten kommer ju under dan, och har de inte slarvat med leveransen så ska det gå bra, men har det inte kommit så är det 2 dygn till av detta.
Lite svårt med familjen som har planer för nyåret, men det får man väl i så fall skippa att fira.
Får ligga kvar här och spela dödssjuk med dåligt samvete.
Citera
2014-12-30, 10:13
Bannlyst
Citat:
Jag lever ett vanligt familjeliv och har inga kontakter annat än mina mejlkranar, men visst har jag tänkt tanken att dra ut på stan och söka.
Jag har ju mina värdelösa CS -benso som i alla fall har funkat som sömnmedel tidigare.
Just nu är det faktiskt inte så illa, bara jag ligger ner.
Posten kommer ju under dan, och har de inte slarvat med leveransen så ska det gå bra, men har det inte kommit så är det 2 dygn till av detta.
Lite svårt med familjen som har planer för nyåret, men det får man väl i så fall skippa att fira.
Får ligga kvar här och spela dödssjuk med dåligt samvete.

Okej, men du får grejer under dagen. Får man fråga vad det är?
Citera
2014-12-31, 03:46
Medlem
nagamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Okej, men du får grejer under dagen. Får man fråga vad det är?
Alltså en tramadol-leverans.
Den kom fram också, så nu är det lugnt igen.
Det känns lite onödigt nu att ha startat en tråd bara för att gnälla lite om ett kort uppehåll, men tack ni som svarade.
Citera
2014-12-31, 12:52
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Det känns lite onödigt nu att ha startat en tråd bara för att gnälla lite om ett kort uppehåll, men tack ni som svarade.
Du lurar ju bara dig själv och framförallt även dina nära.

Är ju en tidsfråga innan allt rasar. Ju längre du håller på ju hårdare blir fallet.

För ramla det kommer du göra, tyvärr.
Citera
2014-12-31, 16:33
Medlem
Citat:

Du kommer krascha förr eller senare och konsekvenserna blir bara värre ju längre du brukar, de fysiska som de psykiska. Vet inte din familj något? För din och din familjs skull hoppas jag verkligen att du söker hjälp, har du barn så tänk på dom, i värsta fall för du över din personlighet (beroendepersonligheten) på dom. Jag tog vid där min far slutade, han söp ihjäl sej och jag var på god väg jag också trots att jag alltid sa att jag aldrig skulle bli alkis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in