• 1
  • 2
2014-12-29, 11:42
Bannlyst
Fler som har detta problemet? Nog för att jag skiter i att betala när det fan i helvete inte är möjligt heller.
Citera
2014-12-29, 11:47
Medlem
Citat:
BankID har uppgraderats och det gör att vissa kunder har problem att logga in med sladd.

1. Försök att logga in som vanligt med din kortläsare ansluten med sladd.

2. Om det inte fungerar behöver du ladda ner en uppdatering av ditt säkerhetsprogram.
Uppdatera BankID säkerhetsprogram

Står det på inloggningssidan.
Citera
2014-12-29, 11:54
Medlem
HerroFruBolls avatar
Gör det så fan borde det jävla gå så in i helvete bra o betala.
Citera
2014-12-29, 12:02
Bannlyst
Se på fan, jag kom in på Avpixlat iallafall och det har också krånglat. Kontakten med SHB däremot är fortfarande knas.
Citera
2014-12-29, 12:39
Medlem
BernardLoutres avatar
Jag hade också problem när jag skulle signera en räkning men efter att ha loggat ut och loggat in igen så gick det. (Körde utan sladd.)
Citera
2014-12-29, 13:03
Bannlyst
Jag har haft det här problemet i flera dagar. Bara för att det är årsskifte så ska det inte betyda att jag ska behöva acceptera det här. Skitbank.
Citera
2014-12-29, 13:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag har haft det här problemet i flera dagar. Bara för att det är årsskifte så ska det inte betyda att jag ska behöva acceptera det här. Skitbank.

Eftersom det endast verkar vara du som har problem så kanske du inte ska skylla på banken innan du vet orsaken till problemet....
Citera
2014-12-29, 18:44
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Bara för att det är årsskifte så ska det inte betyda att jag ska behöva acceptera det här.
Varken har eller har haft några problem med SHB och varit inne en del de senaste dagarna både från appen och hemsidan ...kör med BankID säkerhetsprogram version 6.2.2 och Mozilla Firefox 34.

Innan du börjar klaga på banken så borde du fixa din dator istället!
Citera
2014-12-29, 21:15
Medlem
Enydrions avatar
fick uppdatera bankid på datorn för nån vecka sedan för att komma in på handelsbanken med sladd...
Citera
2014-12-30, 08:53
Medlem
Citat:
Fler som har detta problemet? Nog för att jag skiter i att betala när det fan i helvete inte är möjligt heller.

Ring 0771-77 88 99 och alla dina frågor om HB får ett svar.... Dygnet rundt... Året rundt....
Citera
2014-12-30, 10:11
Bannlyst
Visst, tack för råd.

Jag betalade från annan dator på annan adress därför att problemet består. Jag kan inte komma åt Facebook, Handelsbanken, Swedbank, di, svd. Men en massa andra sidor kommer jag åt såsom Flashback, Google och Nordea.

Väldigt skumt. Just FB och några bank-sidor är omöjliga att nå för just min del. Men skitsamma.
Citera
2014-12-30, 13:13
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Väldigt skumt. Just FB och några bank-sidor är omöjliga att nå för just min del. Men skitsamma.
Då var din kritik mot banken obefogad med andra ord
Kolla efter virus, testa andra webbläsare eller installera om datorn så skall du se att det löser sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in