2014-12-27, 19:57
Medlem
Hej!
Jag fick fotsvamp för ett tag sen, och har kvar mycket av min tub Cortimyk.
Nu har jag tyckt att jag fått lite besvär i underlivet (små gropar/prickar på ollonet, flagnande hud under förhuden etc, lite klåda).

Vill helst inte åka till läkaren och vifta runt på min snopp (speciellt om dom bara skulle skriva ut en till Cortimyk...), så jag undrar, fungerar Cortimyk i underlivet?

Vill helst inte förstöra Junior, eller förgifta mig själv på något sätt.

Vad tror/vet ni?
Citera
2014-12-27, 20:23
Medlem
Vet att kräm mot fotsvamp används mot svamp i underlivet för tjejer.. Men att ta det på kuken när du inte ens vet vad du har för sjukdom låterju inte så smart ta och gå till doktorn istället
Citera
2014-12-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suspiciousness
Vet att kräm mot fotsvamp används mot svamp i underlivet för tjejer.. Men att ta det på kuken när du inte ens vet vad du har för sjukdom låterju inte så smart ta och gå till doktorn istället
Så själva medicinen kan inte få 'henne' att förtvina och falla av iaf?
Vad annars kan det vara? Har inte haft oskyddat sex på väldigt länge.
Citera
2014-12-27, 21:39
Medlem
Ingen? Har en speciell "dejt" om några dagar, och jag vill inte att det blir värre. Som det ser ut nu är det knappt märkbart om man inte tar fram en lampa, och lukten blir inte alltför illa under dagens gång. Vill inte smitta eller se ut som att jag har pesten.
Citera
2014-12-27, 23:00
Medlem
Mystices avatar
Du har ju inte viftat runt med din snopp för mig, så jag kan inte säga om du har svamp eller inte.

Däremot kan jag lugna dig med att Cortimyk morgon och kväll på snoppen är helt lugnt, det är gängse behandling för svamp i underlivet även för karlar. Så smörj på om du känner för det...
Citera
2014-12-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Du har ju inte viftat runt med din snopp för mig, så jag kan inte säga om du har svamp eller inte.

Däremot kan jag lugna dig med att Cortimyk morgon och kväll på snoppen är helt lugnt, det är gängse behandling för svamp i underlivet även för karlar. Så smörj på om du känner för det...
Du kanske vill kolla på min snopp?
Näe, men jag smörjde in med Cortimyk nu då. Blir det värre får antingen jag boka en tid med dig eller min husläkare att kolla in den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in