Hörde talas om ett piller som har samma form (rund, mittskåra,rundade kanter(ursäkta uttrycket) 8mm ; som en 10mg Valium tablett av Roche i europa, mexico eller dyl. Det enda som saknas är just någon fom av inprint, en replika utan "text" på.
Så jag kikade på generic Diazepam men även dess var märkta. Till slut hittade jag en Tahilänsk bild på generic Diazepam som såg ut att ha stulen form av Roche, kunde inte avgöra om det fanns inprints dock. Kan det vara någe ful-librium eller något gammalt barbi-gift de stoppat i dessa, synd jag antar att folk kommer ta dessa för blåbär endå...
Ja det kan ju teoretiskt sätt vara vad som helst, men det är ju ganska ofta folk tar hem utländska benzo och dyl.
Ingen skulle ju tjäna på att sälja nogåt gift.
Min tanke oxå men efter lite research (säker kan jag ju aldrig vara) men till 90% säkerhet är det en generic Diazepam (Rochestyle) från Tjeckien. Skapliga i pris oxå , 47.50 / 200 mg
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!