Citat:
Ursprungligen postat av
Quid pro quo
Detta är säkert väldigt mycket vanligare än PK låtsas om med ofredanden av människor av "invandrare", de flesta utvecklas dock inte till den här allvarlighetsgraden.
Tycker att oron ökar bland de värsta formerna av invandrardrägg kring just julen, förmodligen dels för att färre anständigt folk är ute(och utjämnar oddsen) och dels för att de hatar våra sedvänjor och högtider.
Jag är också säker på att mycket döljs. T.ex. så läser man ofta om ett brott, ex.vis en våldtäkt
månader efter att den har begåtts. Först då det till slut kommer fram. Ofta genom fri nätmedia, fb el.likn. Hur mycket är det då som
inte kommer fram?
Citat:
Slutsatsen är att blattarna måste bort, om de inte klarar av att inse att det är nordbornas land.
Första satsen hade räckt enligt mig. De har inte här att göra oavsett om de arbetar och sköter sig eller begår brott och parasiterar. De har sina egna länder att bo i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zebogevo
Är det hittills bara jag som reagerar på det här inlägget? Så om jag inte klär mig som en luffare så får jag alltså skylla mig själv om jag blir attackerad av fyra-fem killar med kedjor?

Jag antog att det var ironi. Fast sådant är givetvis svårt att se på internet.