2014-12-26, 18:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigKermit
Om man bor i mångkulturella områden så är det ganska lätt att avgöra.
Nej, hur då?

Får de dansk stämpel i pannan om de föds i Danmark eller?

Edit:
Eller är det så att nyinvandrade inte begår sådana här brott utan enbart de som är uppväxta i Danmark?
Citera
2014-12-26, 18:30
Medlem
Quid pro quos avatar
Detta är säkert väldigt mycket vanligare än PK låtsas om med ofredanden av människor av "invandrare", de flesta utvecklas dock inte till den här allvarlighetsgraden.
Tycker att oron ökar bland de värsta formerna av invandrardrägg kring just julen, förmodligen dels för att färre anständigt folk är ute(och utjämnar oddsen) och dels för att de hatar våra sedvänjor och högtider.

Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Men folk måste förstå att även om det sker oprovocerat så blir invandrare provocerade av att vita européer klär sig anständigt och anser sig vara privilegierade. Varför har aldrig folk förstått det trots att det sker dag för dag år efter år? Det handlar inte bara om "usla fega kräk". Dessa får utlopp på just vita privilegierade människor för att de hatar blattar i det tysta. Med det sagt, rätt åt paret.

Slutsatsen är att blattarna måste bort, om de inte klarar av att inse att det är nordbornas land.
Citera
2014-12-26, 18:30
Medlem
Mjukisnallens avatar
Kanske genom att de är mörka/arabiskt utseende och pratar ok danska?

Hur ska man stå upp för sig själv när man är en eller två mot 4-5 idioter med kedjor?
Citera
2014-12-26, 18:43
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag undrar mest över hur hon kan veta att två av dem är 2:a generationsinvandrare och en är somalier ....
Rätt detaljerad info ju.

Mads og jeg er blevet smidt af en taxi, og går på vores gade, da en ung 2.generations indvandrer tager kontakt til os, og han er absolut konfliktsøgende og meget ubehagelig. Helt umotiveret slår han Mads i hovedet med en flaske, og Mads forsvarer sig. Imens kommer to eller tre andre 2.generations indvandrer løbende og en somalier

Varför undrar du *mest* över det... ?
Citera
2014-12-26, 18:44
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Men folk måste förstå att även om det sker oprovocerat så blir invandrare provocerade av att vita européer klär sig anständigt och anser sig vara privilegierade. Varför har aldrig folk förstått det trots att det sker dag för dag år efter år? Det handlar inte bara om "usla fega kräk". Dessa får utlopp på just vita privilegierade människor för att de hatar blattar i det tysta. Med det sagt, rätt åt paret.
Är det hittills bara jag som reagerar på det här inlägget? Så om jag inte klär mig som en luffare så får jag alltså skylla mig själv om jag blir attackerad av fyra-fem killar med kedjor?
Citera
2014-12-26, 18:47
Medlem
med tanke på hur mycket vackrare vita kvinnor är än deras egna kvinnor så kan jag nästan förstå deras avundsjuka och ilska. Hon kommer aldrig titta åt deras håll två gånger men dom drömmer om tjejer som henne varje natt. Sätt er in i dom stackars negerpojkarnas situation. Att dom inte kände sig manade till våldtäkt är starkt jobbat av dom då deras drifter ofta kan vara starkare än heroinabstinens.
Citera
2014-12-26, 18:56
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Detta är säkert väldigt mycket vanligare än PK låtsas om med ofredanden av människor av "invandrare", de flesta utvecklas dock inte till den här allvarlighetsgraden.
Tycker att oron ökar bland de värsta formerna av invandrardrägg kring just julen, förmodligen dels för att färre anständigt folk är ute(och utjämnar oddsen) och dels för att de hatar våra sedvänjor och högtider.

Jag är också säker på att mycket döljs. T.ex. så läser man ofta om ett brott, ex.vis en våldtäkt månader efter att den har begåtts. Först då det till slut kommer fram. Ofta genom fri nätmedia, fb el.likn. Hur mycket är det då som inte kommer fram?

Citat:
Slutsatsen är att blattarna måste bort, om de inte klarar av att inse att det är nordbornas land.

Första satsen hade räckt enligt mig. De har inte här att göra oavsett om de arbetar och sköter sig eller begår brott och parasiterar. De har sina egna länder att bo i.

Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Är det hittills bara jag som reagerar på det här inlägget? Så om jag inte klär mig som en luffare så får jag alltså skylla mig själv om jag blir attackerad av fyra-fem killar med kedjor?

Jag antog att det var ironi. Fast sådant är givetvis svårt att se på internet.
Citera
2014-12-26, 19:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Varför undrar du *mest* över det... ?
I övrigt finns väl inte så mycket att fundera på. De har överfallits - sannolikt relativt oprovocerat ( oavsett så finns det inga skäl för att agera som killarna gjort).

Enda sättet för henne att veta vilken bakgrund killarna har i det avseendet är ju om hon faktiskt vet vilka de är - och då måste man ställa sig frågande till varför man måste gå ut med efterlysning.
Det andra skälet för henne att göra sådana uttalanden är ju att hon enkelt utgår från det utan grund - och då måste man ju undra varför..

Att det handlar om killar med invandrarbakgrund hade ju varit mer logiskt att säga - och vilket område om man tror sig kunna identifiera det .. tänker jag.
Citera
2014-12-26, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
med tanke på hur mycket vackrare vita kvinnor är än deras egna kvinnor så kan jag nästan förstå deras avundsjuka och ilska. Hon kommer aldrig titta åt deras håll två gånger men dom drömmer om tjejer som henne varje natt. Sätt er in i dom stackars negerpojkarnas situation. Att dom inte kände sig manade till våldtäkt är starkt jobbat av dom då deras drifter ofta kan vara starkare än heroinabstinens.
Måste faktiskt meddela för alla här att detta är sanningen. Negrer och araber ger sig på svenskar för att de är arga över att vita kvinnor inte vill ha dem. Efter att ha blivit dissade så många gånger så tar ilskan över och då blir det såhär.
Citera
2014-12-26, 19:36
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I övrigt finns väl inte så mycket att fundera på. De har överfallits - sannolikt relativt oprovocerat ( oavsett så finns det inga skäl för att agera som killarna gjort).

Enda sättet för henne att veta vilken bakgrund killarna har i det avseendet är ju om hon faktiskt vet vilka de är - och då måste man ställa sig frågande till varför man måste gå ut med efterlysning.
Det andra skälet för henne att göra sådana uttalanden är ju att hon enkelt utgår från det utan grund - och då måste man ju undra varför..

Att det handlar om killar med invandrarbakgrund hade ju varit mer logiskt att säga - och vilket område om man tror sig kunna identifiera det .. tänker jag.

Hon kanske antog att de var andragenerationens invandrare för att de talade utan brytning och även på andra sätt, klädmässigt, beteendemässigt ( förutom själva misshandeln då ).
Citera
2014-12-26, 19:42
Medlem
Citat:
Måste faktiskt meddela för alla här att detta är sanningen. Negrer och araber ger sig på svenskar för att de är arga över att vita kvinnor inte vill ha dem. Efter att ha blivit dissade så många gånger så tar ilskan över och då blir det såhär.

Trams. Finns otroligt många "svennehoror" och "orrar" som villigt beblandar sig med detta skräpfolk. Det här ligger i deras natur, det är därför Afrika ser ut som det gör.
Senast redigerad av vadfasiken 2014-12-26 kl. 19:48.
Citera
2014-12-26, 19:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensånTyrjaghar
Hon kanske antog att de var andragenerationens invandrare för att de talade utan brytning och även på andra sätt, klädmässigt, beteendemässigt ( förutom själva misshandeln då ).
Vilket i så fall är ett dumt antagande eftersom barn och unga lär sig språk och ytligt anpassar sig snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in