2014-12-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jaa, är det verkligen någon som blir förvånad över sånt här längre? Underbara mångkultur...

Jo jag håller med dig. http://existenz.se/out.php?id=116805
Citera
2014-12-26, 16:21
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
1: Mand, mulig somalisk baggrund, 16-17 år, iført lyseblå hættetrøje, mørkt tøj og hvide sko.

2: Mand, mulig somalisk baggrund, 16-17 år, skaldet, iført sort dynejakke med hvid hættetrøje, lyse jeans og mørke sko.

hættetrøje antar jag är huvtröja
Citera
2014-12-26, 16:21
Medlem
Personligen kan jag känna att utvisning vore det enda rätta.

Hur kan det ens finnas den minsta möjlighet för dessa bestar att stanna i norden? Om han blir åtalad och inte dömd till utvisning så kan det bara betyda att domaren har en personlig relation till mannen.

Fan jag som kör mycket bil i city ser ofta somalier eller andra långa negrer stryka mellan bilarna och följa efter tjejer som kommer ut från krogen. Jag blir fan äcklad in i själen av deras närvaro! Vem har tillåtit detta? Jag tycker att dom som vill ha hit somalier får fan stå för kostnaderna själva!
Citera
2014-12-26, 16:50
Medlem
Mjukisnallens avatar
Vidrigt! Nu får folk fan vakna! Ut med packet! De blir inte integrerade i det tempo vi tar emot folk! Inte ens med den mindre mängd Danmark tar in, blir de integrerade.

De kommer från en helt annan värld, och behöver de inte anpassa sig och heller inte får hjälp till det, så händer det liksom inget.

Vad ska man själv göra om man ser sådana här gäng stryka omkring? Eller folk som följer tjejer från krogen... Läskigt.
Citera
2014-12-26, 16:59
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Personligen kan jag känna att utvisning vore det enda rätta.

Hur kan det ens finnas den minsta möjlighet för dessa bestar att stanna i norden? Om han blir åtalad och inte dömd till utvisning så kan det bara betyda att domaren har en personlig relation till mannen.

Fan jag som kör mycket bil i city ser ofta somalier eller andra långa negrer stryka mellan bilarna och följa efter tjejer som kommer ut från krogen. Jag blir fan äcklad in i själen av deras närvaro! Vem har tillåtit detta? Jag tycker att dom som vill ha hit somalier får fan stå för kostnaderna själva!
Njae bättre vore att man satte dom i ett fängelse och använde dom som slavar, skulden till samhället måste betalas tillbaka på något sätt.

Sen kan man utvisa dom
Citera
2014-12-26, 17:04
Medlem
Flufffens avatar
Lite dålig på norska men som jag förstod så var man alltså 5 stycken? 2 som inleder misshandeln med en glasflaska(?) mot mannen. Sen tillkommer det ytterligare 3 blattar. Så sjukt, så sjukt.. Hade det varit i Sverige så hade vänstern redan anordnat en anti-rasism demonstration
Citera
2014-12-26, 17:07
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQTest
Jo jag håller med dig. http://existenz.se/out.php?id=116805

Och vad har den länken med topic att göra? Med tanke på hur mycket det sprängs, skjuts och eldas dagligen ute i förorterna så kan det ju lika gärna varit någon "konkurrerande" islamist-typ som tände eld på skiten, tänk sunni vs shia och IS vs alla andra...
Citera
2014-12-26, 17:14
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
Men vilken skillnad på Danmark och Sverige. Ingen av kommentarerna reagerar på att hon använder benämningen Somalier eller invandrare. Hade det varit Sverige så vettefan...

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Händelsen är huvudnyhet i Danska Extra Bladet.
Nanna og kæresten Mads blev slået med jernkæder på vej hjem fra juleaften

Sverige och Danmark. Skillnad som natt och dag.

Suttit och läst i över 30 minuter nu om detta och det är häpnadsväckande vilken stor skillnad det är i rapporteringen.

Ofattbart.
Citera
2014-12-26, 17:45
Bannlyst
Rasistdåd.

Vore det tvärtom hade svensk massmedia fått föntänorgasm och Jan hade personligen sprungit fickrunkande till pressarna och beordrat dem att STANNA, STOPP, STANNA!

Dansk folkeparti är förövrigt Danmarks största parti i OU.

Fejjaninlägget har över 20.000 likes.

I Sverige hade hon blivit kallat dödsknarkarnazzzzist!

Fan vad jag ogillar somalier, så komplett odugliga. Hopplösa!

Tacka MP och Reinfeldt för 10.000-tals av dessa IQ68-guldklimpar i Sverige!
Citera
2014-12-26, 17:59
Medlem
Schlaktarnns avatar
Varför i helvete beväpnar ni er inte? Man VET att sånt här händer, var förberedd!

Jag är alltid beväpnad och den dagen jag blir påhoppad oprovocerat kommer det verkligen sluta illa för angriparna, självförsvars dråp garanterat. Stå upp för er själva NU
Citera
2014-12-26, 18:08
Medlem
micro113s avatar
Jag undrar mest över hur hon kan veta att två av dem är 2:a generationsinvandrare och en är somalier ....
Rätt detaljerad info ju.

Mads og jeg er blevet smidt af en taxi, og går på vores gade, da en ung 2.generations indvandrer tager kontakt til os, og han er absolut konfliktsøgende og meget ubehagelig. Helt umotiveret slår han Mads i hovedet med en flaske, og Mads forsvarer sig. Imens kommer to eller tre andre 2.generations indvandrer løbende og en somalier
Citera
2014-12-26, 18:11
Medlem
BigKermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag undrar mest över hur hon kan veta att två av dem är 2:a generationsinvandrare och en är somalier ....
Rätt detaljerad info ju.

Om man bor i mångkulturella områden så är det ganska lätt att avgöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in