• 4
  • 5
2025-09-27, 10:00
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Polacken tango, bre, du har rätt. Om jag hade varit snygg och haft stor balle hade jag schlongat fett med brudar. Nu är jag bara en bitter alkis med komplex och luffarstilen som skriker lite Porca Madonna och kurwa.

Sedan haffat sig någon fet och ful feminist med vit hud och ljusa ögon för att föra den ariska rasen vidare och så. Tur att det finns alkohol dock så man kan softa lite i staden under månljuset och skrika Werwolf Legion.

Nu är jag inte full i detta nu, dricker bara kaffe blatte, men vad fan. Systemet öppnar om en halvtimme, typ.

Man måste ha lite mentalitet först och främst. Sedan såklart incel-snacket om utseende (alla vet att fula grabbar är mest ytliga). Sist, men inte minst måste man kunna giva honorna Big Dick.

Riktiga män? Jag kan inget om dem, kan bara softa och party. Riktig Blümelein-Mann meine Ehre heisst Treue-typ. Nazisterna sprang ju runt i kjol och klänning, hehe. Ta en cigg och invadera polska brudar som de fina snäckor de är.

Tjolavippen, Svärje Svärje Hora lech poznan gaylords. Så är jag ju bara en suedi murzin dock, mähän därute.

Många med mindre penisar använder sig av fisting för att tillfredsställa vaginan och då förstår de vilka krafter de har att göra med, är man otränad då får man kramp i armen medan vaginan är outtröttlig och vill bara ha mer.
Man kan också använda dildo, medan kuken får man spara till speciella tillfällen
Citera
2025-09-27, 10:18
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Maskulina ansiktsdrag, väldefinierat käke, ska orka träna biceps med minst 14kg hantlar- då är man tillräckligt stark.
Mentalitet - egoistisk och med noll empati.
Orubblig i sina åsikter och handling, låter sig inte påverkas av kvinnans skrik och gråt utan det han sagt gäller och har en penis på minst 15cm.
Det där låter precis som jag med det undantaget att jag inte tränar biceps eftersom gymträning är bögigt. Det är extremt fjolligt att lyfta vikter i estetiskt syfte, vilket all gymträning ytterst är. Funktionella muskler får man genom hårt arbete men om man tvingas kroppsarbeta hårt så är det i sin tur tecken på att man saknar möjlighet att försörja sig genom sitt intellekt och då är man likväl en sämre människa än någon som kan få andra att jobba åt honom.

Idealmannen är någon som har förmåga att manipulera andra till att göra grovjobbet. Någon som är envis och obrydd nog att ignorera pöbeln och köra sitt eget race. Maskulinitet har inte så mycket med yttre egenskaper att göra. Många av de mest fjolliga hipsterpatrasken har numera skogshuggarskägg och rutig skjorta och gymmen är fulla av osäkra pojkar med svällande överarmar. Manlighet sitter i huvudet. Självsäkerhet. Orubblighet. Envishet. Förmåga att driva folk framför sig. Lömskhet och ett manipulativt sinne.

Riktiga män tar för sig. Ignorerar moral, lagar och konventioner. Gör vad man själv behagar men är smart nog att runda reglerna på så sätt att man inte straffas. Enbart dumskallar sitter i fängelse. Enbart dumskallar går i krig. Enbart dumskallar offrar sig själv för någon annan. Enbart riktiga idioter låter sånt som moral och heder sätta upp ramar för levernet. Den riktige mannen är opportun och låter sig väl smaka av livet.
Citera
2025-09-27, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det där låter precis som jag med det undantaget att jag inte tränar biceps eftersom gymträning är bögigt. Det är extremt fjolligt att lyfta vikter i estetiskt syfte, vilket all gymträning ytterst är. Funktionella muskler får man genom hårt arbete men om man tvingas kroppsarbeta hårt så är det i sin tur tecken på att man saknar möjlighet att försörja sig genom sitt intellekt och då är man likväl en sämre människa än någon som kan få andra att jobba åt honom.

Idealmannen är någon som har förmåga att manipulera andra till att göra grovjobbet. Någon som är envis och obrydd nog att ignorera pöbeln och köra sitt eget race. Maskulinitet har inte så mycket med yttre egenskaper att göra. Många av de mest fjolliga hipsterpatrasken har numera skogshuggarskägg och rutig skjorta och gymmen är fulla av osäkra pojkar med svällande överarmar. Manlighet sitter i huvudet. Självsäkerhet. Orubblighet. Envishet. Förmåga att driva folk framför sig. Lömskhet och ett manipulativt sinne.

Riktiga män tar för sig. Ignorerar moral, lagar och konventioner. Gör vad man själv behagar men är smart nog att runda reglerna på så sätt att man inte straffas. Enbart dumskallar sitter i fängelse. Enbart dumskallar går i krig. Enbart dumskallar offrar sig själv för någon annan. Enbart riktiga idioter låter sånt som moral och heder sätta upp ramar för levernet. Den riktige mannen är opportun och låter sig väl smaka av livet.

Är du bekant med serbiske, nu avlidne, kultfilmsregissören Dušan Makavejev?
Hans ökända film, Sweet Movie, ledde till att han 1975, året efter att den premiärvisades, fick sova i ett tält på stranden med sin fru, Bojana Marijan, under filmfestivalen i Cannes.
Är det att vara en riktig man? Makavejev erbjöds att regissera Apocalypse Now, men valde att göra Sweet istället.
Senast redigerad av YouBetterSmile 2025-09-27 kl. 11:16.
Citera
2025-09-27, 11:50
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Många med mindre penisar använder sig av fisting för att tillfredsställa vaginan och då förstår de vilka krafter de har att göra med, är man otränad då får man kramp i armen medan vaginan är outtröttlig och vill bara ha mer.
Man kan också använda dildo, medan kuken får man spara till speciella tillfällen
Antar att det är sådant spännbabbar på gym och typ Aktiv Klubb-aspisarna utövar, fisting?

Vaginan är helt klart ett svart hål som måste matas, men jag är odräglig hund som smarrar i mig katter (eller inte dåra, men vafan, hungrig måste man va). Alla har sin fetisch liksom. Riktigt sunkig lirare är man, ahahah. Finns ju tillochmed de alfabögar som hävdar att käka är bögigt och undergivet, typ. Riktiga män helt enkelt som bara jobbar hårt och kör fet bil, hehe.

Dildo hit och Dido dit. There will be no White Flag above my door. Jag letar bland brudarna med stavarna, de vill ha Harry Potter, men får bara Voldemort. Semare volare cantare.

---

Angående gymträning och kroppsarbete så gäller väl den gamla devisen, just do it. Artemis vill vissa ha andra jobbar Nike, liksom. Själv vill jag ha Puma i Skogen med mina Adi Dassler fasoner. A noi, fett skoj för vår skolliga boy. Hammarby Hålligång, ingång ska va trång.

---

För att återgå till det ämnet så har väl riktiga män växt upp och blivit samhällsbärare? Själv är jag fortfarande Jugend grabbhalva med drömmar om kärlek, hah. Forever Young som det så vackert heter. Riktiga män och hur de är har jag ingen koll på, då jag är riktigt jävla kattkär. Vet bara hur snygga brudar ser ut liksom. Som sagt, gossebarn är man, så jag kan ingenting om samhället eller samverkan. Löne Wolf ska jag bli åtminstone. Fixa ett normiejobb, eh. Staten och grottan. Pang på rödbetan. Platoniskt. Sajk.

Tonårsflamman flarran finns där för mig, Always and Forever. Pin och cringe? Kanske, men aldrig nej. Bara riktig bränna och Sol. Söderbysjön finns kvar liksom. Där kan man sippa lite mousserande och bada oavsett om det spöregnar eller fina kvinnor i bikini simmar och har sig.

För att snacka lite Balkan eller vad fan ni nu är inne på. Malo whisky malo Coca Cola. Ajde, dags för booze. Kanske dra på lite Dua Lipa också. Il sabato ha inizio, något åt det hållet.

Antar att de riktiga män har jobbat hårt hela veckan och nu måste dra siesta på helgen? Trycka mona en gång i månaden, haha, om ens det? Hur jävla kul låter inte det på en skala 1 till 10? Varför jaga en 9:a när man kan dansa med älvor? Många frågor om de här riktiga männen. Som den där jävla snutbögen som grät i media eller i domstol för att hen kallats för hobbit? Jag kallar mig Frodo på typ daglig basis och sänker Hobbit-juice? Pipan är full, eller njae, jag är bara en cigan som röker cigg. Fan, man är lite Gandalfr, ändå. Riktig man? Nej, det vill man nog inte vara i det här samhället.

Man up, boys. Kvinnorna behöver er y hala Madrid.

La principessa c'è c'è
Citera
2025-09-27, 11:52
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouBetterSmile
Är du bekant med serbiske, nu avlidne, kultfilmsregissören Dušan Makavejev?
Hans ökända film, Sweet Movie, ledde till att han 1975, året efter att den premiärvisades, fick sova i ett tält på stranden med sin fru, Bojana Marijan, under filmfestivalen i Cannes.
Är det att vara en riktig man? Makavejev erbjöds att regissera Apocalypse Now, men valde att göra Sweet istället.
Jag har ingen aning om vad du menar och jag orkar inte googla någon serbisk gammal film. Förklara vad du menar istället.
Citera
2025-09-27, 11:55
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning om vad du menar och jag orkar inte googla någon serbisk gammal film. Förklara vad du menar istället.

Han gick all in för konsten, sin passion, helt uppenbarligen, att göra film. Till ett högt pris, det dröjde till 81 innan han kunde leverera en ny film.
Sweet Movie är en udda konstfilm från 70-talet, där han filmat när en kvinna strippar för 9-åriga pojkar, och några galningar, som levde utanför samhället har matkrig, de kastar mat på varandra och sen skiter de på tallrikar. Riktiga likbilder har han klippt in också.
Citera
2025-09-27, 11:57
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouBetterSmile
Han gick all in för konsten, sin passion, helt uppenbarligen, att göra film. Till ett högt pris, det dröjde till 81 innan han kunde leverera en ny film.
Sweet Movie är en udda konstfilm från 70-talet, där han filmat när en kvinna strippar för 9-åriga pojkar, och några galningar, som levde utanför samhället har matkrig, de kastar mat på varandra och sen skiter de på tallrikar. Riktiga likbilder har han klippt in också.
Jag ser inte relevansen med trådens ämne.
Citera
2025-09-27, 12:02
Bannlyst
Citat:
Jag ser inte relevansen med trådens ämne.

Undrande bara om det är att vara en riktig man.
Han offrade mycket för det han brann för.
Gick definitivt sin egen väg.
Citera
2025-10-02, 19:36
Medlem
En riktig man enligt mig är någon som bryr sig och alltid finns där oavsett vad och en sak jag tycker är viktigt för en riktig man är att om hans tjej ber honom att säga upp kontakten med tjejkompisar som gör relationen osäker och helst inte ha tjejkompisar förutom hans killkompisars tjejer och fruar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in