Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
Många med mindre penisar använder sig av fisting för att tillfredsställa vaginan och då förstår de vilka krafter de har att göra med, är man otränad då får man kramp i armen medan vaginan är outtröttlig och vill bara ha mer.
Man kan också använda dildo, medan kuken får man spara till speciella tillfällen

Antar att det är sådant spännbabbar på gym och typ Aktiv Klubb-aspisarna utövar, fisting?
Vaginan är helt klart ett svart hål som måste matas, men jag är odräglig hund som smarrar i mig katter (eller inte dåra, men vafan, hungrig måste man va). Alla har sin fetisch liksom. Riktigt sunkig lirare är man, ahahah. Finns ju tillochmed de alfabögar som hävdar att käka är bögigt och undergivet, typ. Riktiga män helt enkelt som bara jobbar hårt och kör fet bil, hehe.
Dildo hit och Dido dit. There will be no White Flag above my door. Jag letar bland brudarna med stavarna, de vill ha Harry Potter, men får bara Voldemort. Semare volare cantare.
---
Angående gymträning och kroppsarbete så gäller väl den gamla devisen, just do it. Artemis vill vissa ha andra jobbar Nike, liksom. Själv vill jag ha Puma i Skogen med mina Adi Dassler fasoner. A noi, fett skoj för vår skolliga boy. Hammarby Hålligång, ingång ska va trång.
---
För att återgå till det ämnet så har väl riktiga män växt upp och blivit samhällsbärare? Själv är jag fortfarande Jugend grabbhalva med drömmar om kärlek, hah. Forever Young som det så vackert heter. Riktiga män och hur de är har jag ingen koll på, då jag är riktigt jävla kattkär. Vet bara hur snygga brudar ser ut liksom. Som sagt, gossebarn är man, så jag kan ingenting om samhället eller samverkan. Löne Wolf ska jag bli åtminstone. Fixa ett normiejobb, eh. Staten och grottan. Pang på rödbetan. Platoniskt. Sajk.
Tonårsflamman flarran finns där för mig, Always and Forever. Pin och cringe? Kanske, men aldrig nej. Bara riktig bränna och Sol. Söderbysjön finns kvar liksom. Där kan man sippa lite mousserande och bada oavsett om det spöregnar eller fina kvinnor i bikini simmar och har sig.
För att snacka lite Balkan eller vad fan ni nu är inne på. Malo whisky malo Coca Cola. Ajde, dags för booze. Kanske dra på lite Dua Lipa också. Il sabato ha inizio, något åt det hållet.
Antar att de riktiga män har jobbat hårt hela veckan och nu måste dra siesta på helgen? Trycka mona en gång i månaden, haha, om ens det? Hur jävla kul låter inte det på en skala 1 till 10? Varför jaga en 9:a när man kan dansa med älvor? Många frågor om de här riktiga männen. Som den där jävla snutbögen som grät i media eller i domstol för att hen kallats för hobbit? Jag kallar mig Frodo på typ daglig basis och sänker Hobbit-juice? Pipan är full, eller njae, jag är bara en cigan som röker cigg. Fan, man är lite Gandalfr, ändå. Riktig man? Nej, det vill man nog inte vara i det här samhället.
Man up, boys. Kvinnorna behöver er y hala Madrid.
La principessa c'è c'è