2025-09-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, storknullarna är väl i regel manliga. Dock så ska man väl inte automatiskt dra likhetstecken mellan manlig och riktig man, då många av de där manliga storknullarna även kan vara riktiga skitstövlar. En riktig man är ingen skitstövel.

15 st räknas nog inte som storknullare. Det är genomsnittligt, medelmåttigt, lagom. Svenskt. Många kvinnor säger att de attraheras av män som är trevliga. Kvinnor har sagt till mig att de tyckte att jag var trevlig, rolig, lätt att prata med. Men nåt ligga blev det inte. De tyckte väl inte att jag var en riktig man.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-09-24 kl. 08:39.
Citera
2025-09-24, 10:19
Medlem
Kleiners avatar
Så bra sagt! Det är precis så det är. Och det samma gäller för kvinnor.

Citat:
Visst, storknullarna är väl i regel manliga. Dock så ska man väl inte automatiskt dra likhetstecken mellan manlig och riktig man, då många av de där manliga storknullarna även kan vara riktiga skitstövlar. En riktig man är ingen skitstövel.
Citera
2025-09-24, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
15 st räknas nog inte som storknullare. Det är genomsnittligt, medelmåttigt, lagom. Svenskt. Många kvinnor säger att de attraheras av män som är trevliga. Kvinnor har sagt till mig att de tyckte att jag var trevlig, rolig, lätt att prata med. Men nåt ligga blev det inte. De tyckte väl inte att jag var en riktig man.
Ta det inte personligt. Man kan inte bli attraherad av alla.

Män brukar säga ”du ser helt ok ur” eller ”du är halv-snygg” eller något liknande till tjejer den tycker är allt det dör men uppenbarligen inte är mer intresserade av.

Man behöver inte kommentera vad man inte direkt dras till! Säg heller ingenting och fokusera på alla + istället.

Får du höra: du ser väl helt ok ut/ Du är ”halvssnygg”? (Indirekt = ful samtidigt)

Eller besparar tjejer er sådana kommentarer?
Citera
2025-09-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrayCat76
Ta det inte personligt. Man kan inte bli attraherad av alla.

Män brukar säga ”du ser helt ok ur” eller ”du är halv-snygg” eller något liknande till tjejer den tycker är allt det dör men uppenbarligen inte är mer intresserade av.

Man behöver inte kommentera vad man inte direkt dras till! Säg heller ingenting och fokusera på alla + istället.

Får du höra: du ser väl helt ok ut/ Du är ”halvssnygg”? (Indirekt = ful samtidigt)

Eller besparar tjejer er sådana kommentarer?

Det är sant. Jag attraheras inte av alla kvinnor. Jag tror att antingen så finns nåt där eller inte. Så är det för mig i alla fall. Jag kan ju känna avundsjuka mot de som träffar rätt där det finns nåt, som får knulla många. En sån man skulle man vara.
Citera
2025-09-24, 17:13
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Svenska män har i genomsnitt knullat 15 st. Så det bör han ha gjort.

Det startade du en tråd om i måndags. Varför drar du upp en 11 år gammal tråd för att säga precis samma sak igen?
Citera
2025-09-25, 01:36
Medlem
Många män verkar tro att det är manligt att supa. Det är ju veklingarna som behöver supa för att t ex våga kontakta intressanta tjejer...
Citat:
Jasså. De, som har behov att visa att de fått sex med många kvinnor, är ju veklingar, för annars skulle de inte ha sådana BEKRÄFTELSEbehov...
Och om det blir barn, tar de hand om dem då? Inte manligt att inte göra det...
((Redan i 40-årsåldern hade jag TACKAT NEJ till över 200, eftersom för mig ska det vara med någon som kan passa att leva med och få barn med...))
Citat:
Svenska män har i genomsnitt knullat 15 st. Så det bör han ha gjort.
Men massor av männen är ju mentala veklingar, vilket inte är särskilt manligt
Citera
2025-09-25, 07:39
Medlem
halaltarzans avatar

Här har vi alltså en lirare som förmodligen är både jävligt attraktiv och manlig, och även är att betraktas som en riktig man då han inte enbart tänker med kotten.

Citera
2025-09-25, 07:54
Medlem
Citat:

Här har vi alltså en lirare som förmodligen är både jävligt attraktiv och manlig, och även är att betraktas som en riktig man då han inte enbart tänker med kotten.

En riktig man både tänker med kuken och använder den. Fråga kvinnor vad de tycker om en man som inte har knullat kvinnor. Fråga också heterosexuella kvinnor vad de vill ha när de är kåta.

citat:

-Tycker det är märkligt att tjejer ofta säger att de är trötta på att allt går ut på sex.
Jaha? Gör det inte det då?
En kille ska ju vara erfaren och ha knullat en del, för det ses som manligt.
Jag tycker ändå det är märkligt att tjejer säger att de inte gillar killar som knullar runt, att allt går ut på sex osv.
Sex ska vara något fint mellan två människor som bryr sig om varann.
Sen straffas man för att man är oskuld.
Det var där mitt värde låg som man, om jag knullat eller inte.

-Men det här är väl en klassisk motsättning/inkonsekvens. Att kvinnor säger att de vill ha "ordentliga" män med mjuka värderingar, men att de i alla fall attraheras av mera tuffa lite "farliga" män.

-Jag läste någon rolig formulering om det där. Att när kvinnor är "ute" så sitter de vid 20-tiden och pratar om hur svårt det är att hitta fina män med mjuka värden etc. Men sen kl 2 på natten ligger de ändå där med knäna under hakan medan en vilt pumpande tuffing tar för sig. En man som sen försvinner så snabbt han kan. Sen nästa gång sitter de där igen och pratar om hur omöjligt det är att hitta fina, förstående män.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-09-25 kl. 08:09.
Citera
2025-09-25, 09:52
Medlem
Citat:

Jag är INTE snygg, är "fulsnygg" = delar fula, delar snygga,
men då jag vill det, kopplar jag på karisman. Med den avstängd är INTE kvinnor intresserade.
Dessutom får jag inte tunghäfta av supersnyggingar, eftersom jag inte blir imponerad av sådant, och jag vågar kontakta kvinnor NYKTER.
Bortsett från dansuppbjudningar sa jag INTE som vanliga män. T ex på den tiden det var inne med denna öppningsreplik, modifierade jag den till:
-Jag tycker du ser ut som en filmstjärna!
-Vilken då? (ointresserad för har hört den många gånger)
-Kalle Anka...

MEN det passar inte så bra nu, för nu ser ju många ut som Kalle Anka i sina fakemunnar

En annan start:
-Varför ser du så sur ut?
De intressanta av RIKTIGT snygga tjejer brukar inte ha "hov" av följare, de brukar inte gilla sådant. Iom att de är så snygga brukar ingen tjej vilja vara deras bästis eftersom de "försvinner" bredvid dem, och det är sällsynt att nyktra män vågar kontakta dem, så ofta är de ensamma...
Citera
2025-09-25, 12:00
Medlem
rex144s avatar
Maskulina ansiktsdrag, väldefinierat käke, ska orka träna biceps med minst 14kg hantlar- då är man tillräckligt stark.
Mentalitet - egoistisk och med noll empati.
Orubblig i sina åsikter och handling, låter sig inte påverkas av kvinnans skrik och gråt utan det han sagt gäller och har en penis på minst 15cm.
Citera
2025-09-25, 12:08
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531

Jag är INTE snygg, är "fulsnygg" = delar fula, delar snygga,
men då jag vill det, kopplar jag på karisman. Med den avstängd är INTE kvinnor intresserade.
Dessutom får jag inte tunghäfta av supersnyggingar, eftersom jag inte blir imponerad av sådant, och jag vågar kontakta kvinnor NYKTER.
Bortsett från dansuppbjudningar sa jag INTE som vanliga män. T ex på den tiden det var inne med denna öppningsreplik, modifierade jag den till:
-Jag tycker du ser ut som en filmstjärna!
-Vilken då? (ointresserad för har hört den många gånger)
-Kalle Anka...

MEN det passar inte så bra nu, för nu ser ju många ut som Kalle Anka i sina fakemunnar

En annan start:
-Varför ser du så sur ut?
De intressanta av RIKTIGT snygga tjejer brukar inte ha "hov" av följare, de brukar inte gilla sådant. Iom att de är så snygga brukar ingen tjej vilja vara deras bästis eftersom de "försvinner" bredvid dem, och det är sällsynt att nyktra män vågar kontakta dem, så ofta är de ensamma...

Även de bästa öppningsrepliker som inte stöds av en orubblig narcissistisk självbild blir som ett tvåeggat svärd. Då är det bättre att le och vara naturlig än att säga något fiffigt.
Tänk på att italienare som kom till Sverige på 1950 talet kunde bara några ord svenska typ "vacker flicka" men med hjälp av gester, leenden och mimik kunde skoja med svenska flickor, visa upp sin personlighet och fick knulla.
Citera
2025-09-27, 09:29
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Maskulina ansiktsdrag, väldefinierat käke, ska orka träna biceps med minst 14kg hantlar- då är man tillräckligt stark.
Mentalitet - egoistisk och med noll empati.
Orubblig i sina åsikter och handling, låter sig inte påverkas av kvinnans skrik och gråt utan det han sagt gäller och har en penis på minst 15cm.
Polacken tango, bre, du har rätt. Om jag hade varit snygg och haft stor balle hade jag schlongat fett med brudar. Nu är jag bara en bitter alkis med komplex och luffarstilen som skriker lite Porca Madonna och kurwa.

Sedan haffat sig någon fet och ful feminist med vit hud och ljusa ögon för att föra den ariska rasen vidare och så. Tur att det finns alkohol dock så man kan softa lite i staden under månljuset och skrika Werwolf Legion.

Nu är jag inte full i detta nu, dricker bara kaffe blatte, men vad fan. Systemet öppnar om en halvtimme, typ.

Man måste ha lite mentalitet först och främst. Sedan såklart incel-snacket om utseende (alla vet att fula grabbar är mest ytliga). Sist, men inte minst måste man kunna giva honorna Big Dick.

Riktiga män? Jag kan inget om dem, kan bara softa och party. Riktig Blümelein-Mann meine Ehre heisst Treue-typ. Nazisterna sprang ju runt i kjol och klänning, hehe. Ta en cigg och invadera polska brudar som de fina snäckor de är.

Tjolavippen, Svärje Svärje Hora lech poznan gaylords. Så är jag ju bara en suedi murzin dock, mähän därute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in