• 1
  • 2
2014-12-25, 16:45
Medlem
Ja vilka tecken visar tjejer som är attraherade av en. Är givetvis olika men exempel ?
Citera
2014-12-25, 16:47
Medlem
Kenny Kuks avatar
styva bröstvårtor.
Citera
2014-12-25, 16:58
Medlem
De klassiska är väl större pupiller, glansig blick och att de tvinnar eller grejar med håret. I övrigt märks det väl på sättet och beteendet.
Citera
2014-12-25, 17:23
Bannlyst
B-rudar som är intresserade av mig kommer fram och pratar, tror dom flesta gör så.
Är man intresserad söker man social kontakt!
Citera
2014-12-25, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
styva bröstvårtor.
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
De klassiska är väl större pupiller, glansig blick och att de tvinnar eller grejar med håret. I övrigt märks det väl på sättet och beteendet.
Det där kan dock betyda vad som helst.
Hon kanske fryser eller bara råkar ha relativt styva bröstvårtor som syns igenom hennes kläder, hon kanske står i ett svagare ljus och får större pupiller på grund av det, hon kanske har extra mycket tårvätska i ögonen vid det tillfället och därmed får glansig blick av det, och hon kanske precis som nästan alla andra tjejer ibland håller på med håret för att hon är uttråkad eller har som vana att hålla på med det.

Om man ska dra några slutsatser utifrån såna här signaler så krävs det att tjejen enbart ger de här signalerna inför en specifik kille, och dessutom helst rodnar och verkar väldigt fnittrig varenda gång hon pratar med honom.
Det skulle man möjligtvis kunna kalla för "säkra tecken på intresse".

Och sen kan det ju såklart också vara så att en tjej är hemligt intresserad utan att våga visa det på samma sätt.
Citera
2014-12-25, 17:33
Medlem
De kommenterar ditt ansikte som vackert. Eventuellt misstar dig för att vara Brad Pitt.
Citera
2014-12-25, 17:34
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWILLKILLYOU
B-rudar som är intresserade av mig kommer fram och pratar, tror dom flesta gör så.
Är man intresserad söker man social kontakt!
Men vänta! Man kan ju inte prata med främlingar i Sverige!
Citera
2014-12-25, 17:36
Medlem
Psychoaliens avatar
Bara attraherade eller kära? attraherad märker du nog rätt lätt om en tjej är, speciellt om ni går ut eller är på samma fest med lite alkohol i kroppen. absolut är inte ett fylleknull man alltid vill ha men börjar det där så kan det lätt gå över till kks / att man faktiskt blir riktigt intresserade för varandra.
Citera
2014-12-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoalien
Bara attraherade eller kära? attraherad märker du nog rätt lätt om en tjej är, speciellt om ni går ut eller är på samma fest med lite alkohol i kroppen. absolut är inte ett fylleknull man alltid vill ha men börjar det där så kan det lätt gå över till kks / att man faktiskt blir riktigt intresserade för varandra.

Både kära och attraherade. Om någon går fram och pratar med en är ju svårt o avgöra då man kanske gör det bara för att vara trevlig också
Citera
2014-12-25, 17:43
Medlem
Om jag är attraherad av någon så märks det nog först och främst på hur jag tittar på personen, finns en viss "flörtade blick" i kombination med ett leende, man blir liksom glad av att prata med personen och vara nära den. Sen om man är attraherad och man känner av det på den andra personen så kan man ju bli lite fysisk genom beröring - lägger sin hand på personens arm/lår eller smeker den lätt på ryggen. Allt är ju utifrån situation samt om man känner personen sen tidigare eller inte.
Citera
2014-12-25, 17:57
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWILLKILLYOU
Är du socialt handikappad eller väldigt ung?

Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Varför skulle ja vara det?
Jag misstänker att han syftar på att man bör märka skillnaden på att vara trevlig mot dig, och till att vara attraherad av dig. Små detaljer som har en betydande roll.

Dock hade jag aldrig gått fram till en kille för att ''vara trevlig'', det kan misstolkas i vissa fall då en del killar inte ser skillnaden på att vara trevlig, och att vara attraherad. Enda gången jag skulle gå fram till en kille för att vara trevlig, skulle vara när jag tycker synd om honom. Antagligen för att han suttit själv hela kvällen. Det har väl hänt två gånger, och det har funkat bra för dem har (som tur är) lagt märke till att jag inte är attraherad av dem.
Citera
2014-12-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Jag misstänker att han syftar på att man bör märka skillnaden på att vara trevlig mot dig, och till att vara attraherad av dig. Små detaljer som har en betydande roll.

Dock hade jag aldrig gått fram till en kille för att ''vara trevlig'', det kan misstolkas i vissa fall då en del killar inte ser skillnaden på att vara trevlig, och att vara attraherad. Enda gången jag skulle gå fram till en kille för att vara trevlig, skulle vara när jag tycker synd om honom. Antagligen för att han suttit själv hela kvällen. Det har väl hänt två gånger, och det har funkat bra för dem har (som tur är) lagt märke till att jag inte är attraherad av dem.

Är väl inte så lätt o märka skillnaden på trevlig och attraherad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in