• 1
  • 2
2005-12-24, 10:55
Bannlyst
OT:

DrGreenthumb, hur gick det med att skolan tvinga dig till piss osv??
Citera
2005-12-25, 05:45
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedhead
OT:

DrGreenthumb, hur gick det med att skolan tvinga dig till piss osv??

Sket i skolan de sista dagarna s inget jag vet sjlv, frmodligen s fr jag pissa i brjan av terminen och jag skiter fullstndigt i det
ska pissa ren THC i deras sm plastmuggar.
Citera
2013-05-09, 16:04
Medlem
fools avatar
bumpar trden lite d jag har en frga gllande "canna-bakning" lste p thestonerscookbook.com denna kommentar:
This should be first step before even thinking about baking anything with bud. If the recipe tells you to bake at 350 or some high temperature don't, THC burns off at 280 farrenheit and will lose potency. Best temperature to bake with cannabutter is 220 degrees, the temperature in which trichomes start to release in the food and give it that nice boost that you're looking for. Baking is a very time consuming project, and can take hours if done correctly. Baking when not done correctly is pointless and wasting valuable smoke. Take your time all.

om man konverterar dessa temperaturer menar denna "erfarne" bagaren att man inte br baka ngot i ver dryga 100 grader celsius, stmmer detta?
Citera
2013-05-09, 16:32
Medlem
Tidigs avatar
Det r ju vr wedding anniversary cake! Ska ni baka kaka med jazztobak glm fr fasen inte the cannabutter process dr cannabinoiderna ska extraheras av fettet.

Try this: http://www.420magazine.com/forums/ca...asy-steps.html

Peace
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här