2014-12-27, 22:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av problemformulerarn
Good! Let the hate flow through you! Jag mrker att ilskan du knner str i positiv korrelation till humorn i dina inlgg.

Men sg mig: du vill inleda en kukmtartvling oss emellan. Men hur funkar det? Du borde vl veta att alla som skriver p FB har en flashbackdase.
Fast det r klart: med dina flera tusen fler inlgg n vad jag gjort har du ju en lngre e-penis n jag. Men rknas det? Du kanske r en posthora?

OnT: Reinfelt kanske ser att det kommer att g bra fr sverige i framtiden. Sdant brukar trigga upp lnefrhandlingarna. Sverige som helhet r inte gynnad av verhettad arbetsmarknad.
Importerad presumtiv arbetskraft lgger effektiv sordin p sdana tendenser.
Joo, jag inser att det verkar helt puckat. Visst. Men nr Reinfelt kommer med ett puckat uttalande s fr man vl ska efter en puckad frklaring.

(min fetning) Detta var det du som nu infrde, men nr du kallade samtliga p I & I forat fr arbetslsa WT-losers konstaterade jag bara att jag med strsta sannolikhet har hgre ln, lngre arbetsdagar och fetare plnbok n vad du har. Att jag har ansenligare fortplantningsorgan finner jag fr sjlvklart varfr utlsande (sic! ) av ngon "tvling" fr anses ondigt.

On-t; problemet - som ven marknadsliberaler mste se, och hr faller alla vnsterorienterade "skapa lglneproletariat"-konspirationsteorier, ivf de renodlade - r ju att arbetskraftsdeltagandet hos de nyanlnda r s chockerande lgt, ven efter ratal i landet, att det inte ger ngon press nedt p lnerna d de inte dyker upp i utbudsfunktionen fr arbete, om du minns samhllsekonomin i plugget?
Citera
2014-12-27, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Absolut. Gr man det ver en lngre tidsperiod och successivt kar i samband med att man fr fram bostder och jobb.

Strre lnder som ocks har en betydligt hgre befolkningstthet n Sverige. Vi skulle m bra av att hja vr befolkningsmngd till 20-25 miljoner, det finns definitivt plats som FR tidigare ppeka

Det vore vl ingen skillnad till vad svenskar har gjort i tiotals r? Har aldrig frsttt varfr du som heter Svensson i efternamn har mer rtt till mina pengar n vad ngon som heter Muhammed har.

Roisko du med tomte mssan.. Firar du ens jul eller vill du skmta med oss "svennar"?

Jag vet inte vad du har fr en agenda men den delas inte av s mnga som du tror?

Du vill plocka in 20-25 miljoner kan det bero p att du vill djvlas eller har du en stor slkt som sitter utanfr grnserna?

Jag kan tnka mig att vrt land kanske har 20 miljoner om 100 r men skulle du f din vilja genom skulle vi tredubbla vr befolkning p 10 r?

Hur tror du att vr vlfrd ser ut d eller skiter du i det. Nej du r ett vnster troll och s ska du behandlas

Jag kommer aldrig mer kommentera dig nu r du blockerad fr mig personligen.
Senast redigerad av Tatturerad.m.Tofs 2014-12-27 kl. 23:15.
Citera
2015-01-08, 09:37
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Roisko du med tomte mssan.. Firar du ens jul eller vill du skmta med oss "svennar"?

Du vill plocka in 20-25 miljoner kan det bero p att du vill djvlas eller har du en stor slkt som sitter utanfr grnserna?

Jag kan tnka mig att vrt land kanske har 20 miljoner om 100 r men skulle du f din vilja genom skulle vi tredubbla vr befolkning p 10 r?

Hur tror du att vr vlfrd ser ut d eller skiter du i det. Nej du r ett vnster troll och s ska du behandlas

Njae... "vnstertroll"... vetinte det. Hen sger ju bara och tycker precis som RuinSvldt och Centerhuboten. Visst, sinnessjukt, men allmngods fr 7-klvern.
Citera
2015-01-08, 13:51
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs

Kul att se att du tar t dig, jobbigt det r med oliktnkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in