Citat:
Good! Let the hate flow through you! Jag mrker att ilskan du knner str i positiv korrelation till humorn i dina inlgg.
Men sg mig: du vill inleda en kukmtartvling oss emellan. Men hur funkar det? Du borde vl veta att alla som skriver p FB har en flashbackdase.
Fast det r klart: med dina flera tusen fler inlgg n vad jag gjort har du ju en lngre e-penis n jag. Men rknas det? Du kanske r en posthora?
OnT: Reinfelt kanske ser att det kommer att g bra fr sverige i framtiden. Sdant brukar trigga upp lnefrhandlingarna. Sverige som helhet r inte gynnad av verhettad arbetsmarknad.
Importerad presumtiv arbetskraft lgger effektiv sordin p sdana tendenser.
Joo, jag inser att det verkar helt puckat. Visst. Men nr Reinfelt kommer med ett puckat uttalande s fr man vl ska efter en puckad frklaring.

Men sg mig: du vill inleda en kukmtartvling oss emellan. Men hur funkar det? Du borde vl veta att alla som skriver p FB har en flashbackdase.
Fast det r klart: med dina flera tusen fler inlgg n vad jag gjort har du ju en lngre e-penis n jag. Men rknas det? Du kanske r en posthora?
OnT: Reinfelt kanske ser att det kommer att g bra fr sverige i framtiden. Sdant brukar trigga upp lnefrhandlingarna. Sverige som helhet r inte gynnad av verhettad arbetsmarknad.
Importerad presumtiv arbetskraft lgger effektiv sordin p sdana tendenser.
Joo, jag inser att det verkar helt puckat. Visst. Men nr Reinfelt kommer med ett puckat uttalande s fr man vl ska efter en puckad frklaring.
(min fetning) Detta var det du som nu infrde, men nr du kallade samtliga p I & I forat fr arbetslsa WT-losers konstaterade jag bara att jag med strsta sannolikhet har hgre ln, lngre arbetsdagar och fetare plnbok n vad du har. Att jag har ansenligare fortplantningsorgan finner jag fr sjlvklart varfr utlsande (sic!

On-t; problemet - som ven marknadsliberaler mste se, och hr faller alla vnsterorienterade "skapa lglneproletariat"-konspirationsteorier, ivf de renodlade - r ju att arbetskraftsdeltagandet hos de nyanlnda r s chockerande lgt, ven efter ratal i landet, att det inte ger ngon press nedt p lnerna d de inte dyker upp i utbudsfunktionen fr arbete, om du minns samhllsekonomin i plugget?