Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-24, 15:44
  #1
Medlem
think2acts avatar
I denna tråd ska vi välja ut de bästa sajter för sexannonser i sverige som inte tar betalt för
något, allt ska vara gratis alltså fullvärdiga medlemmar. Tråden har vissa kriterier som man måste följa.

1. Allt måste vara gratis
1. Man ska kunna skicka och ta emot meddelande gratis
3. Man ska kunna lägga upp gratis annonser
4. Sajterna ska vara sexinriktade
5. Självklart ska man kunna ladda upp sin bild och skriva lite om sig
Citera
2014-12-24, 15:52
  #2
Medlem
jspays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
I denna tråd ska vi välja ut de bästa sajter för sexannonser i sverige som inte tar betalt för
något, allt ska vara gratis alltså fullvärdiga medlemmar. Tråden har vissa kriterier som man måste följa.

1. Allt måste vara gratis
1. Man ska kunna skicka och ta emot meddelande gratis
3. Man ska kunna lägga upp gratis annonser
4. Sajterna ska vara sexinriktade
5. Självklart ska man kunna ladda upp sin bild och skriva lite om sig

IX.nu var bra då det inte var ett betalsystem som kräver att man måste betala för medlemskap. Gratis är gott. Jag tycker väldigt mycket om (kanske för att jag faktiskt har fått napp på den sidan) http://www.upphetsad.se - gratis och simpelt system, inga krångligheter.
Citera
2014-12-24, 17:33
  #3
Avstängd
Luxaxarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
I denna tråd ska vi välja ut de bästa sajter för sexannonser i sverige som inte tar betalt för
något, allt ska vara gratis alltså fullvärdiga medlemmar. Tråden har vissa kriterier som man måste följa.

1. Allt måste vara gratis
1. Man ska kunna skicka och ta emot meddelande gratis
3. Man ska kunna lägga upp gratis annonser
4. Sajterna ska vara sexinriktade
5. Självklart ska man kunna ladda upp sin bild och skriva lite om sig
Bra tråd TS.

Citat:
Ursprungligen postat av jspay
IX.nu var bra då det inte var ett betalsystem som kräver att man måste betala för medlemskap. Gratis är gott. Jag tycker väldigt mycket om (kanske för att jag faktiskt har fått napp på den sidan) http://www.upphetsad.se - gratis och simpelt system, inga krångligheter.
Det var välkommet länken din.
Citera
2014-12-24, 17:37
  #4
Medlem
partyboels avatar
www.porrlejon.com

Dum som jag var så läste jag ju inte igenom trådskaparens post. My misstake!
Citera
2014-12-24, 22:33
  #5
Medlem
Bodycontact, knullat med 1 transa, 1 milf, och en 28 åring tjej
Citera
2018-08-11, 12:50
  #6
Medlem
något uppdatering på detta då bodycontact tar betalt för nykomlingar
Citera
2018-08-11, 18:35
  #7
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSPTT
något uppdatering på detta då bodycontact tar betalt för nykomlingar

Äh, det är ju bara en tia för att verifiera. Ingen hutlös kostnad med tanke på att det är en bra sida, men då är ju jag tjej också. Var medlem på K6 innan men det var patetiskt dålig action där och många fejkkonton.
Citera
2018-08-11, 20:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Äh, det är ju bara en tia för att verifiera. Ingen hutlös kostnad med tanke på att det är en bra sida, men då är ju jag tjej också. Var medlem på K6 innan men det var patetiskt dålig action där och många fejkkonton.

Kostnaden är inga problem men ursprunget av ämnet är det ska vara helt grattis :P

Så man kan diskutera in i norden om hur mycket är 10 kr värd för en person
Citera
2020-06-14, 16:37
  #9
Medlem
Magnituds avatar
Hur står detta till nu då? Finns några sidor?
Citera
2020-06-14, 18:59
  #10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
I denna tråd ska vi välja ut de bästa sajter för sexannonser i sverige som inte tar betalt för
något, allt ska vara gratis alltså fullvärdiga medlemmar. Tråden har vissa kriterier som man måste följa.

1. Allt måste vara gratis
1. Man ska kunna skicka och ta emot meddelande gratis
3. Man ska kunna lägga upp gratis annonser
4. Sajterna ska vara sexinriktade
5. Självklart ska man kunna ladda upp sin bild och skriva lite om sig


Det finns en sida som heter "kontaktus", den är gratis, och såvitt jag kan se kan man skicka meddelanden och lägga in annonser gratis. Men den är relativt ny, så få användare, och inga i min närhet, så jag har inte haft kontakt med någon där än.

Man kan ladda upp en bild och har en presentation/profil, så jag tror att den uppfyller kriterierna för trådstarten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback