2008-05-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Enbart informationen i en enda tråd säger ju inte så mycket, men tillsammans med information på andra liknande listtrådar kan man lätt fiska detaljer om en användare.
Japp, slår vad om att jag kan pricka in dig med en felmarginal på låt säga... 1km med dina 2418 inlägg. Jag ska bara gå och lägga mig och sova ett par timmar för att sen ta reda på vem du är och sälja informationen till högstbjudande, om intresse finns.
Senast redigerad av Primal Rage 2008-05-10 kl. 09:18.
Citera
2008-05-10, 10:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Även om SÄPO inte äger sajten så är det som Cody skriver att myndigheterna tillsammans med journalister och andra läser allt som skrivs här eftersom sajten är offentlig, så för er egen skull: Var försiktig med vad ni skriver även om det mesta som skrivs här är trams och inte äger någon större substans för rätt var det är får någon humorbefriad myndighetsperson för sig att syna någon skribent i sömmarna för att se om den är ett hot mot landets säkerhet. Be warned everyone
Citera
2008-07-24, 22:19
Medlem
Starchild_s avatar
Är det inte lite kul att fb har samma nummer till att fortskynda sin registrering som det är till tvivel?
Citera
2008-07-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Utan att blanda in säkerhetspolisen står det klart för mig att flashback som de flesta andra sociala kontexter har självorganiserat sig och med tiden har en maktstruktur vuxit fram. En inre gäng med liknande värderingar har tagit makten och hyllar varandra i de olika trådarna. Oliktänkare blir omilt behandlade eller i bästa fall ignorerade av den högsta kasten som oftast har 10,000 poster under bältet. En diskussion om successionsordning är på sin plats, hur ska vi få in lite nya stjärnor som kan förnya forumet. I takt med att nomenklaturan åldras blir forumet mer konservativt och mainstream, vilket är naturligt när de som sätter ribban gifter sig bildar familj och blir ansvarsfulla smhällsmedborgare. De flesta männsikor i det här landet har dessutom vuxit upp med socialdemokratiska värderingar. Efter en sturm und drang period här på flashback går de tillbaka till dessa djupt inrotade och unkna värderingar och omvandlar succesivt forumen till en bridgeklubb för tanter som svär..

Onekligen en intressant iakttagelse.
Senast redigerad av Fennicum 2008-07-25 kl. 14:06.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in