2014-12-23, 12:24
Bannlyst
Ja, jag har grova problem att få till något med en kvinna och efterlyser tips om något man kan göra hemma så man åtminstone får lite av den känslan att få komma in i en kvinna. Jag har hört talas om termos och makaroner, fläskkotletter osv. Även oljat dörrspringan och handtaget på köksstolen stoppat in den där men snoppen är ju ändå ute i luften, vill ha något som kan liknas vid varmt kött och de sammandragningar man förknippar med kvinnans vagina. Många män har skrivit att det känns som fittan kramar kuken, den upplevelsen vill man ha.

Vilka typer av oljor osv funkar?
Citera
2014-12-23, 12:34
Medlem
Synapsklyftans avatar
Vafan, gnid inte kuken mot rått kött såvida du inte vill riskera att få bakterier i blodet. Annars har jag hört att värma ett bananskal i mikrovågsugnen och sedan knulla insidan inte är så dåligt, kan vara värt ett försök. Investera i en fleshlight annars, det är väl det närmsta du kan komma.
Citera
2014-12-23, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Synapsklyftan
Vafan, gnid inte kuken mot rått kött såvida du inte vill riskera att få bakterier i blodet. Annars har jag hört att värma ett bananskal i mikrovågsugnen och sedan knulla insidan inte är så dåligt, kan vara värt ett försök. Investera i en fleshlight annars, det är väl det närmsta du kan komma.
Bananskal verkar bra ska testa imorrn :-D
Citera
2014-12-23, 12:48
Medlem
Gröp ur en gurga och kör den i micron, sen stoppar du in kuken och kör.

Eller köp en melon och ta upp ett litet hål i den, kanske får du värma den innan på lämpligt vis.

Men inget går ju upp mot en äkta mun eller fitta.

Funkar inget av detta så får du nog allt be en polare ställa upp med sitt anus ;p
Citera
2014-12-23, 13:15
Bannlyst
De där med kramande eller kniper som man säger är ju något kvinnan måste träna upp, så de är inget du skall förvänta dig är så.

om du kokar potatismjöl i ganska koncentrerad form så blir de som gummi när de kallnar mer så om du häller de i någon behållare så kan du stoppa i en pinne som inte får vara för tjock, sen drar du ut pinnen när du känner konsistensen är mer stel. Du uppnår värmen som du vill ha och de kan bli hur tight du vill ha de men de negativa är att i botten kan de vara väldigt mycket varmare så man kan bränna sig om man är för ivrig haha.

Ha inte sex med fläskkött eller något form av lik föresten låter som en nekrofil gav dig tipset De är billigare i längden om du köper nån sexleksak istället, de finns påsar du fyller med varmtvatten och använder kondom och glidmedel.

Olivolja ska kunna fungera som glidmedel.
Citera
2014-12-23, 13:24
Medlem
vanilljs avatar
haha jag älskar flashback ger mig alltid ett gott skratt!

On Topic: baka en äppelpaj som i american pie och sätt på den (seriöst svar)
Citera
2014-12-23, 14:02
Medlem
ps870s avatar
I lumpen talades det ofta om fältfitta. Har själv inte testat så jag kan inte uttala mig om den är bra
Hursomhelst. Fyll en strumpa med kokta makaroner som kokat för länge så de är riktigt mjuka. Blanda i olivolja sedan är det bara att köra på.

Edit. Såg att du själv nämnde en variant på fältfitta.
Senast redigerad av ps870 2014-12-23 kl. 14:06.
Citera
2014-12-23, 15:05
Medlem
Köp en flesh light?
Citera
2014-12-23, 15:23
Medlem
Monkeyspanks avatar
Fyllskallen Bukowski hade ibland sina ljusa ideer.

I en bok jag läste körde han med en långhalsad blomvas fylld med köttfärs. Tyvärr framgick det inte i storyn om det skulle vara fläsk, bland, eller nötfärs, fast det kanske inte spelar så stor roll?
Även om jag personligen tror att ren fläskfärs ger bättre glid, samt håller muslimer borta.
Citera
2014-12-23, 18:32
Medlem
Det finns ju fleshöight att köpa på nätet
Citera
2014-12-27, 21:47
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars.svaxon
Ja, jag har grova problem att få till något med en kvinna och efterlyser tips om något man kan göra hemma så man åtminstone får lite av den känslan att få komma in i en kvinna. Jag har hört talas om termos och makaroner, fläskkotletter osv. Även oljat dörrspringan och handtaget på köksstolen stoppat in den där men snoppen är ju ändå ute i luften, vill ha något som kan liknas vid varmt kött och de sammandragningar man förknippar med kvinnans vagina. Många män har skrivit att det känns som fittan kramar kuken, den upplevelsen vill man ha.

Vilka typer av oljor osv funkar?

Fråga Ylva Marie hon har gjutit av 100 fittor
https://fittforfight.wordpress.com/2...aria-thompson/

Annars så skaffa en lösvagina om högerhanden inte duger…
Citera
2014-12-30, 00:18
Medlem
IIIDraculs avatar
Du måste se till att få med nånting som påminner om den lite knottriga delen inne i fittan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in