Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-23, 04:01
  #1
Medlem
Crumbzzzs avatar
Det är väldigt konstigt för under de senaste två åren eller liknande har jag tänkt ytterst sällan på henne, mest saker som varit direkt relaterade. Men nu är det som att jag känner hennes närvaro och helt ärligt är jag övertygad om att hon tänker på mig ibland, igen. Någon annan som upplevt den känslan? Vet inte om jag tror på telepati eller något övernaturligt direkt men jag VET att hon har börjat tänka på mig igen, precis som jag börjat tänka på henne.

Hur som helst någon som har några tips? Känner verkligen att detta hindrar mig i vardagen, har svårt att få upp intresset för nya tjejer osv, annat än sex. Väldigt svårt att se mig själv inleda ett förhållande med någon annan, samtidigt så tog det ju ett antal år innan jag träffade henne, antar att det kan dröja några år till innan någon annan dyker upp.
__________________
Senast redigerad av Crumbzzz 2014-12-23 kl. 04:34.
Citera
2014-12-23, 04:21
  #2
Medlem
MaxDLs avatar
Jag har upplevt det du känner. Man har ofta en koppling till en person man varit så nära.
Vet många inte tror på det men från vad jag upplevt stämmer det. Jag träffa för ett tag sen mitt ex och hade tänkt på henne innan mycket osv innan hon hörde av sig.
Det är möjligt hon tänker på dig också varför inte skicka iväg några sms lr nåt, ditt val.
Hade jag gjort iaf om du nu tänker på det annars kanske du aldrig kommer kunna släppa det?
Citera
2014-12-23, 16:05
  #3
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Jag har upplevt det du känner. Man har ofta en koppling till en person man varit så nära.
Vet många inte tror på det men från vad jag upplevt stämmer det. Jag träffa för ett tag sen mitt ex och hade tänkt på henne innan mycket osv innan hon hörde av sig.
Det är möjligt hon tänker på dig också varför inte skicka iväg några sms lr nåt, ditt val.
Hade jag gjort iaf om du nu tänker på det annars kanske du aldrig kommer kunna släppa det?

Mjo får väl lita på "magkänslan"/intuition eller vad fan det nu är, samtidigt har hon kille för tillfället(och trots att jag vet att deras förhållande inte kommer hålla i längden samt inte är bra, vi har ganska många gemensamma bekanta och man kan inte undgå att höra saker) vill inte på något sätt försöka komma emellan dem, inte min stil.

Hur som helst tror jag släpper det hela istället, kanske inte ens borde lagt det under relationsakuten utan paranormala fenomen eller liknande. Är nämligen övertygad om att vi var sammanlänkade i en dröm förra veckan och att jag kan "känna" ifall hon tänker på mig, samtidigt som jag tänker på henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback