2015-01-06, 00:37
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag gillar t.ex hårdrockare, hippies och smala indiekillar.
http://40.media.tumblr.com/d40a5aafa48d4a0a0fa3603ffaa44f01/tumblr_nhiiesHdne1sln2rao1_1280.jpg
Den här killen kanske skulle får mer än 10 sek med 10sekunder.
Citera
2025-03-22, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
För att sex är en rättighet som tjejer ska ge dig när du vill? Annars har du rätt att våldta dem? Man the fuck up.

Lyssna på 10 sekunder. Även vanliga fula, snälla killar får ligga - det händer hela tiden. Men man måste släppa rinken och bege sig ut och träffa folk, på ett eller annat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av SonyXperia
Snälla killar får göka? Shit asså, det där stämmer inte.

Citat:
Och du! Med rinken menade jag sargen. Men du fattade va?

Jo, Jag själv är ett bevis på detta.

Varför finns det något som heter nice guys finish last då?
Varför finns det 1 miljon trådar om att snälla killar har ett helvete att få ligga på Flashback då?
Citera
2025-03-22, 15:49
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Varför finns det något som heter nice guys finish last då?
Varför finns det 1 miljon trådar om att snälla killar har ett helvete att få ligga på Flashback då?

Ofta är det väl lite så tyvärr. Däremot finns det ju ett mellanting mellan att vara en mes och en skitstövel.
Citera
2025-03-22, 15:51
Medlem
Inte skitsnygg om jag ska vara ärlig. Över 175 cm, ej överviktig, vettiga värderingar och humor räcker långt.
Citera
2025-03-22, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Ofta är det väl lite så tyvärr. Däremot finns det ju ett mellanting mellan att vara en mes och en skitstövel.

Menar du balans?
Mina erfarenheter är att killar som klarar av att vara på rätt sida lagen, men ändå vara råskinn, de får. Alternativt elaka och översittande, men som gottgör för det sen, de får. Det är mina erfarenheter.

Känner du igen detta?
Citera
2025-03-22, 16:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Hur snygg skall en kille vara för att ni vill ligga?

Utan att vara kärring så skulle jag nog vilja säga så här att är du bara det minsta kall och/eller knepig så minskar dina chanser att få ligga radikalt även om du är snygg. Även snygga snubbar måste kunna föra sig, undantag möjligtvis om du är superkändis, typ Jagger.
Citera
2025-03-22, 19:35
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Menar du balans?
Mina erfarenheter är att killar som klarar av att vara på rätt sida lagen, men ändå vara råskinn, de får. Alternativt elaka och översittande, men som gottgör för det sen, de får. Det är mina erfarenheter.

Känner du igen detta?

Det är mer attityden jag snackar om, att någon följer lagen eller ej är så att säga egalt i sammanhanget.

Jag talar om en douchig attityd. Tex att du beter dig nonchigt, överdrivet självsäkert och lite små dräggigt. Det går unga tjejer igång på tyvärr i västvärlden. Det går inte hem att bete sig så i många andra länder, där tolkas det enbart som low-class, dräggigt, ouppfostrat och drygt vilket det är.

Men i väst idag så går det hem. Jag tror det är en kombo av blattarnas dräggkultur och amerikaniseringen via Hollywood, snarare på senare år då manliga "hjältar" ofta beter sig svinigt och nedlåtande emot kvinnor.
Citera
2025-03-22, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag gillar citat från nån YouTube video jag kollade på en snubbe säger exakt som det är. "Den snälla killen kommer inte sist. Han var aldrig med i racet till att börja med." Spot on. Att vara snäll är en dead end tyvärr snällhet lönar sig inte.

Citat:
För att sex är en rättighet som tjejer ska ge dig när du vill? Annars har du rätt att våldta dem? Man the fuck up.

Lyssna på 10 sekunder. Även vanliga fula, snälla killar får ligga - det händer hela tiden. Men man måste släppa rinken och bege sig ut och träffa folk, på ett eller annat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av SonyXperia
Snälla killar får göka? Shit asså, det där stämmer inte.

Citat:
Och du! Med rinken menade jag sargen. Men du fattade va?

Jo, Jag själv är ett bevis på detta.

.
Citera
2025-03-22, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jasså varför inte?

Se ovan.
Citera
  • 5
  • 6