2014-12-23, 23:37
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Alla tjejer är innerst inne jävligt ytliga och slampiga. Dom ljuger och är allmänt falska. Såklart dom hellre vill ligga med en badboy med magrutor och hög status än en average looking guy. I dagens Sverige får vi killar som är average att köpa sex.

Hm, nu skulle jag ju inte använda dom orden, men det ligger nått i det du säger!
Citera
2014-12-25, 00:19
Bannlyst
Tjejer förtjänar inget mer än våldtäkt det är min åsikt.
Citera
2014-12-25, 11:45
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Tjejer förtjänar inget mer än våldtäkt det är min åsikt.

Idiot! Gå och lägg dig!

Ni är som småbarn som sitter och grinar för att någon har mer godis än er. Martyrer är vad ni är. Våldtäkt är inget att skoja om. Så jävla respektlöst!

Ni försöker inte ens. Går man inte ut bland folk och försöker utan sitter här och gräver ner sig så skapar man sitt eget öde. Tjejer som också sitter mest hemma då de "inte är festtypen" förblir också ensamma oskulder. Jag känner såna tjejer. Skillnaden är att de säger "fuck that shit! Jag har viktigare saker för mig" medan du sitter och förespråkar våldtäkt som ett riktigt psycho.
Citera
2014-12-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalloc
Denna fråga är främst inriktad till er tjejer, de jag undrar är hur ful person skall vara för att ni inte skall kunna tänka er att ligga med honom samt hur snygg en person skall vara för att ni ska kunna ligga med honom samtidigt samtidigt som ni blir sexuellt attraherad.

Leta gärna på bilder på Google, Facebook etc och visa hur dessa ser ut.
Mvh stalloc

Intressant start på en tråd. Du frågar därför att du inte haft tur med damerna tror jag.

Det är klart att pojkar/killar/män som har ett fördelaktigt yttre har större chans att få tjejer/kvinnor/damer attraherade. Vi ska också komma ihåg att skönhetsideal kan skilja sig åt var man befinner sig i världen. I olika kulturer ser människor olika ut. Brad Pitt som anses vara en typiskt snygg man skulle inte alls vara lika populär i Asien tror jag. Det beror också på om media har bidragit till att förändra bilden av skönhet.

Jag kan bara tala för mig själv egentligen men det är väldigt viktigt att man fokuserar på den typ av tjejer som man har störst sannolikhet att lyckas med. En bokmal till kille med höga betyg har sannolikt inte så stor chans att attrahera en typisk partytjej oavsett hur han ser ut. De lever i olika världar. Är själv i 30 årsåldern och har ingen chans att få någon yngre tjej intresserad, jag brukar nästan bara vara populär bland äldre tjejer. Vi brukar dras till människor vi känner samhörighet med.
Citera
2014-12-25, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Idiot! Gå och lägg dig!

Ni är som småbarn som sitter och grinar för att någon har mer godis än er. Martyrer är vad ni är. Våldtäkt är inget att skoja om. Så jävla respektlöst!

Ni försöker inte ens. Går man inte ut bland folk och försöker utan sitter här och gräver ner sig så skapar man sitt eget öde. Tjejer som också sitter mest hemma då de "inte är festtypen" förblir också ensamma oskulder. Jag känner såna tjejer. Skillnaden är att de säger "fuck that shit! Jag har viktigare saker för mig" medan du sitter och förespråkar våldtäkt som ett riktigt psycho.

Förstår inte varför du blir så sur. Jag menar ju självklart att jag tycker också det är accepterat att tjejer våldtar killar för sex men det händer inte speciellt ofta eftersom tjejer har lättare tillgång till det. Vi killar måste vara badboys samt ha ett typiskt hollywoodlook för att få ligga. Om man är average eller ful så måste man betala för sig
Citera
2014-12-25, 17:44
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Idiot! Gå och lägg dig!

10sek är en av mina favoritdebattöser, hon har klös o låter sig inte sättas på (betoning sättas).
Många har fått sig örfilar av av 10sek, nu senast TedBundy23, helt välförtjänt.
Vad vore FB utan tjejer som vågar ge igen?
Citera
2014-12-25, 18:11
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Förstår inte varför du blir så sur. Jag menar ju självklart att jag tycker också det är accepterat att tjejer våldtar killar för sex men det händer inte speciellt ofta eftersom tjejer har lättare tillgång till det. Vi killar måste vara badboys samt ha ett typiskt hollywoodlook för att få ligga. Om man är average eller ful så måste man betala för sig

Nu lägger jag mig i diskussionen. Jag fattar inte resonemanget riktigt. På vilken grund skulle sexuellt våld vara berättigat menar du?
Citera
2014-12-25, 20:43
Medlem
10sekunders avatar
Citat:

Jag blir inte sur, jag tappar hoppet för mänskligheten och blir förbannad. Du verkar inte förstå vad en våldtäkt innebär, det förstör folks liv på riktigt. Det är grova övergrepp på någon annans kropp och psyke! Allt kretsar inte kring att DU ska få ligga, vet du! Du kanske är en sådan som tror att allt ska komma serverat vid dina fötter? Annars grinar man åsså är allt löst eller vad?Jag blir seriöst mörkrädd när jag ser hur folk resonerar här.

Sluta snacka en massa om Hollywoodutseende, är ni snälla! Gå ut bland folk istället och se hur det verkligen är! Normalt folk ligger med varandra hela tiden. Bara killar tycker Brad Pitt är särskilt snygg. Jag gillar t.ex hårdrockare, hippies och smala indiekillar.
Citera
2014-12-25, 22:35
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Jag gillar ........ och smala indiekillar.
fan också..
Citera
2014-12-26, 17:12
Medlem
Citat:

Da fuq???
Citera
2014-12-26, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Ricker
Da fuq???

Vadå dafuq? Det där stämmer väldigt bra.
Citera
2014-12-26, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Ricker
Da fuq???
Det jag säger stämmer. Kom ut i verkligheten och se dig omkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in