Citat:
Ursprungligen postat av
TedBundy23
Förstår inte varför du blir så sur. Jag menar ju självklart att jag tycker också det är accepterat att tjejer våldtar killar för sex men det händer inte speciellt ofta eftersom tjejer har lättare tillgång till det. Vi killar måste vara badboys samt ha ett typiskt hollywoodlook för att få ligga. Om man är average eller ful så måste man betala för sig

Jag blir inte sur, jag tappar hoppet för mänskligheten och blir förbannad. Du verkar inte förstå vad en våldtäkt innebär, det förstör folks liv på riktigt. Det är grova övergrepp på någon annans kropp och psyke! Allt kretsar inte kring att DU ska få ligga, vet du! Du kanske är en sådan som tror att allt ska komma serverat vid dina fötter? Annars grinar man åsså är allt löst eller vad?Jag blir seriöst mörkrädd när jag ser hur folk resonerar här.
Sluta snacka en massa om Hollywoodutseende, är ni snälla! Gå ut bland folk istället och se hur det verkligen är! Normalt folk ligger med varandra hela tiden. Bara killar tycker Brad Pitt är särskilt snygg. Jag gillar t.ex hårdrockare, hippies och smala indiekillar.