2014-12-26, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Det jag säger stämmer. Kom ut i verkligheten och se dig omkring.

Ja faktiskt, tjejer vill ha bad boys, så är det.
Citera
2014-12-26, 21:03
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Det jag säger stämmer. Kom ut i verkligheten och se dig omkring.

Citat:
Ursprungligen postat av SonyXperia
Ja faktiskt, tjejer vill ha bad boys, så är det.

Jag tycker det är lustigt att personer som inte har någon framgång hos tjejer tycks veta "aallt" om vad tjejer gillar hos killar. Hur ofta kommer ni egentligen "ut i verkligheten"?
Jag tror nog att vi tjejer har aningen bättre koll

Jag kan för övrigt inte ta någon som förespråkar våldtäkt, på allvar. Då har man en störning.
Citera
2014-12-26, 21:05
Bannlyst
Nä asså, det är ju typ sant att bara badboys får tjejer, det är sånt man lär sig även fast man är bara 17 år.
Citera
2014-12-26, 21:09
Medlem
Sirianas avatar
Har inte läst igenom tråden och svarar alltså bara på TS:

Du vet om att alla gillar olika va? Min kille är (enligt mig) sjukt snygg. Han tänder mig våldsamt och har gjort det sedan dag 1 (vilket var för sisådär 10 år sedan).
Sen har jag tjejkompisar som inte förstår vad jag ser hos honom.
Detsamma känner jag för deras respektive. "Vad tusan ser hon hos den där tråkiga och slätstrukna personen?"

Men. Snackar vi ett engångsligg som man raggar upp på nätet så är utseendet nästan allt. Skulle jag välja någon på nätet så skulle jag dissa alla i skalorna 1-9 och gå på enbart 10rna. På nätet är allt ytligt.
Citera
2014-12-26, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Men. Snackar vi ett engångsligg som man raggar upp på nätet så är utseendet nästan allt. Skulle jag välja någon på nätet så skulle jag dissa alla i skalorna 1-9 och gå på enbart 10rna. På nätet är allt ytligt.

Precis asså, så är det, när det gäller engångsligg är utseendet allt.
Citera
2014-12-26, 22:25
Bannlyst
http://sex-tjejer.com = lösningen på alla sexuellt frusterade pojkar (mig inkluderad)
Citera
2014-12-27, 00:14
Medlem
Han lär ska måtta 20
Citera
2014-12-27, 00:28
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Förstår inte varför du blir så sur. Jag menar ju självklart att jag tycker också det är accepterat att tjejer våldtar killar för sex men det händer inte speciellt ofta eftersom tjejer har lättare tillgång till det. Vi killar måste vara badboys samt ha ett typiskt hollywoodlook för att få ligga. Om man är average eller ful så måste man betala för sig

För att sex är en rättighet som tjejer ska ge dig när du vill? Annars har du rätt att våldta dem? Man the fuck up.

Lyssna på 10 sekunder. Även vanliga fula, snälla killar får ligga - det händer hela tiden. Men man måste släppa rinken och bege sig ut och träffa folk, på ett eller annat sätt.
Citera
2014-12-27, 00:49
Medlem
jymdjakets avatar
Killar är mer utseendefixerade än tjejer, news at eleven.

Att bli gravid och uppfostra barn kräver en stor investering av tid och resurser (och kan dessutom vara riskfyllt, speciellt förr), så tjejer är programmerade att vara mini-Hitlers och bedöma den genetiska helhetsbilden (hur står den här mannen i relation till andra? Blir han en bra far?). Killar är mer lättsamma eftersom det inte (nödvändigtvis) är en lika stor investering för en kille att göra någon gravid.
Citera
2015-01-05, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
För att sex är en rättighet som tjejer ska ge dig när du vill? Annars har du rätt att våldta dem? Man the fuck up.

Lyssna på 10 sekunder. Även vanliga fula, snälla killar får ligga - det händer hela tiden. Men man måste släppa rinken och bege sig ut och träffa folk, på ett eller annat sätt.

Snälla killar får göka? Shit asså, det där stämmer inte.
Citera
2015-01-05, 11:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Och du! Med rinken menade jag sargen. Men du fattade va?

Citat:
Ursprungligen postat av SonyXperia
Snälla killar får göka? Shit asså, det där stämmer inte.

Jo, Jag själv är ett bevis på detta.
Citera
2015-01-05, 11:26
Bannlyst
Citat:
Och du! Med rinken menade jag sargen. Men du fattade va?

Jo, Jag själv är ett bevis på detta.

Tror dig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in