Hej köpte idag en logitech c525 på elgiganten, tänkte chatta lite på chatroulette men när jag kommer in på sidan så frågar dom om man tillåter att hemsidan får använda kameran och det tillåter jag
så jag trycker på knappen men min kamera funkar ändå inte.
Har högerklickat och gått in på inställningar och sånt och valt rätt kamera samt mikrofon men inget händer. Har även senaste flash player drivrutinerna men ändå händer inget.
Jag har installerat om mjukvaruprogrammet från logitech och även startat om datorn två gånger, plus att jag inte har några andra kameraprogram öppna medans jag chattar, funkar ändå inte.
Prova olika webbläsare: Internet Explorer, Google Chrome och Mozilla Firefox reagerar alla annorlunda på just sådana sidor.
Byt USB-port.
jag har faktiskt försökt allt funkar fortfarande inte men själva logitech programmet funkar att ta bilder och video med men att använda de på hemsidorna funkar inte.
jag har faktiskt försökt allt funkar fortfarande inte men själva logitech programmet funkar att ta bilder och video med men att använda de på hemsidorna funkar inte.
Använder du IE så frågar den också om tillåtelse vid adress fältet någonstans.
Samma med Chrome
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!