2014-12-23, 11:17
Medlem
Man ska inte döma hunden efter håren, men killen ser lite ut som en wannabe gangster, detta gör det dock inte mer rätt att 10 pers hoppar på en ensam person, men det kan ligga något annat bakom det hela.
Området det hände vid är väl inte som Djursholm precis, om man säger så. Med tanke på att det hände i Märsta och i detta område så skulle jag säga 90% säkert invandrare, 9,5% säkerhet mixat gäng, 0,5% säkerhet ett svenska gäng
Citera
2014-12-23, 11:23
Medlem
Han jobbar som väktare.
Vet ej hur det är måste inte dom pissa regelbundet ?

Kollade även vilka personer jag hade gemensamt med honom så kan jag avslöja att dom INTE skulle vara vänner med honom om han pundade (sjukt dömande människor).
Citera
2014-12-23, 11:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty195
60% chans att det är syrianer 30% chans svenskar och 10% chans av annan sort.

Detta är baserat på det jag sett dom senaste månaderna när jag gått ut efter vilka grupper som oftast är ute tillsammans och hur benägna dom är till tjafs med människor som inte har med dom att göra alls.
Du måste vara en modig en.
Finns det inte ett par mixgäng av div. slödder som är ute och stökar i Märsta. Syrianerna håller väl sig mera kring Valsta?

F.ö. Märsta har fyra brott på ABoKs förstasida. Grov misshandel, kvivning, våldtäkt och bilbomb. Mångkultur är berikande
Citera
2014-12-23, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du måste vara en modig en.
Finns det inte ett par mixgäng av div. slödder som är ute och stökar i Märsta. Syrianerna håller väl sig mera kring Valsta?

F.ö. Märsta har fyra brott på ABoKs förstasida. Grov misshandel, kvivning, våldtäkt och bilbomb. Mångkultur är berikande

Modig ? fattar inte jag rör mig på krogen och lägger märke till saker

Självklart finns det mixgäng också men dom är oftast lugnare av någon underlig anledning.

Knivning ? vilken tänker du på?
Citera
2014-12-23, 12:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Modig ? fattar inte jag rör mig på krogen och lägger märke till saker

Självklart finns det mixgäng också men dom är oftast lugnare av någon underlig anledning.

Knivning ? vilken tänker du på?
Kvivningen är äldre men jag finns ju ändå på förstasidan.

Är rätt säker på att det inte rör sig om syrianer.
Zigenare?
Citera
2014-12-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kvivningen är äldre men jag finns ju ändå på förstasidan.

Är rätt säker på att det inte rör sig om syrianer.
Zigenare?

Nej Zigenarna rör sig inte på krogen till och börja med och dom syns nästan aldrig utanför Harrys heller.

Kniv dådet utfördes av en Svensk så kulturberikning hade inte med saken att göra.

Denna misshandel om det inte var syrianer så är det med största säkerhet Svenskar och lägre sannolikhet blandgäng....

Finns som sagt en del bråkiga ungar i 18-22 års åldern från alla samhälls skikt i märsta...
Citera
2014-12-23, 15:02
Medlem
itsmesillys avatar
Hans sambos FB sida

https://www.facebook.com/johanna.sofia.587?pnref=lhc
Citera
2014-12-23, 15:18
Medlem
Citat:
Nej Zigenarna rör sig inte på krogen till och börja med och dom syns nästan aldrig utanför Harrys heller.

Kniv dådet utfördes av en Svensk så kulturberikning hade inte med saken att göra.

Denna misshandel om det inte var syrianer så är det med största säkerhet Svenskar och lägre sannolikhet blandgäng....

Finns som sagt en del bråkiga ungar i 18-22 års åldern från alla samhälls skikt i märsta...
läs ditt inlägg igen, du ger intryck av att vara en väldigt förvirrad person.
Står på hennes Facebook att han kämpar för sitt liv, trodde inte det var så allvarligt
Citera
2014-12-23, 16:20
Medlem
_-?-_s avatar
Citat:
Han jobbar som väktare.
Vet ej hur det är måste inte dom pissa regelbundet ?
Drogtester sker regelbundet inom branschen och definitivt inom de stora bolagen.

Väktare blir lätt nattmänniskor. Vänder de på dygnet och är ledig 1 dag eller 2 så är det jobbigt att vända tillbaka dygnet till dagsrytm. Lika bra att fortsätta vara vaken nattetid och långa promenader med hundar är ju en förträfflig sysselsättning då.
Så det är liksom inget konstigt med det.
Citera
2014-12-23, 19:19
Medlem
Kan det ha varit så att han gick en nattpromenad av någon anledning (för att röka / köpa cigaretter) och han såg något hända utanför Harrys och som väktaren han är så gick han emellan (eller la näsan i blöt).

Vart mer exakt hände det? Precis utanför Harrys?
Om 10 personer var med på det hela så kommer det ut när som helst..
Citera
2014-12-23, 19:27
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miocic
Kan det ha varit så att han gick en nattpromenad av någon anledning (för att röka / köpa cigaretter) och han såg något hända utanför Harrys och som väktaren han är så gick han emellan (eller la näsan i blöt).
Skulle precis skriva det, jag har ett par vänner som är väktare/ov och dom brukar rätt ofta säga ifrån när det sker någonting som dom uppfattar som fel. Det brukar ligga i deras natur liksom.
Säger man till eller hojtar 'HALLÅ?!' åt 10 lättkränka dårar så kan det tyvärr sluta illa.
Hoppas killen repar sig och slöddret åker fast.
Citera
2014-12-23, 23:08
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miocic

Vart mer exakt hände det? Precis utanför Harrys?
Om 10 personer var med på det hela så kommer det ut när som helst..
Fast var köper man cigg? Det är väl statoil som är närmast, och det är ändå 25 minuters promenad eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in