2014-12-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
läs ditt inlägg igen, du ger intryck av att vara en väldigt förvirrad person.
Står på hennes Facebook att han kämpar för sitt liv, trodde inte det var så allvarligt

Sry om jag var otydlig.

Nej det var inte Ziggisar till 99% säkerhet och någon sa tidigare att han trodde med största säkerhet att det ej var Syrianer alltså kvarstår blandgäng och Svenska grupperingar utav dessa 2 är Svenskarna dom som är mest benägna att bråka.

Att han var ute för att köpa cigg ställer jag mig tveksam till då statoil ligger 5 min ifrån hans boende och krogen som han blev slagen utanför ligger 30 min bort.

Känns som han kan ha gått ner för att träffa en kompis som var på krogen.
Citera
2014-12-24, 01:13
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty195
Sry om jag var otydlig.

Nej det var inte Ziggisar till 99% säkerhet och någon sa tidigare att han trodde med största säkerhet att det ej var Syrianer alltså kvarstår blandgäng och Svenska grupperingar utav dessa 2 är Svenskarna dom som är mest benägna att bråka.

Att han var ute för att köpa cigg ställer jag mig tveksam till då statoil ligger 5 min ifrån hans boende och krogen som han blev slagen utanför ligger 30 min bort.

Känns som han kan ha gått ner för att träffa en kompis som var på krogen.

Blandgäng är enligt min erfarenhet de värsta bråkstakarna, förmodligen därför att de är uppsamlingsheatet bland människor och består av de mest osympatiska karaktärerna som de etniskt rena gängen inte vill veta av.
Citera
2014-12-24, 01:18
Medlem
Jasongenovas avatar
Märsta är ett riktigt skitställe. Ett blattegäng tyckte väl att han såg "rasistisk" ut för han är snaggad och har en tatuering på halsen. De hittar på vilka ursäkter som helst att få hoppa på någon tio mot en.
Citera
2014-12-24, 02:58
Medlem
Dom där gängen med invandrar ungar i Märsta förtjänar spö.
Citera
2014-12-24, 11:45
Medlem
SpecialEditions avatar
Aftonbladet vill alltid vinkla den här typen av händelser som att BO är helt oskyldig och världens snällaste.

"Only god can judge me" på halsen, handtatuering , selfies som en fjortis på Facebook får mig att tro att något saknas i den här historien.
Citera
2014-12-24, 20:53
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Aftonbladet vill alltid vinkla den här typen av händelser som att BO är helt oskyldig och världens snällaste.

"Only god can judge me" på halsen, handtatuering , selfies som en fjortis på Facebook får mig att tro att något saknas i den här historien.

Ok, det kan ju vara å att det finns en annan sida av saken, men vad är den sidan då? Blir ju väldigt lätt lösa spekulationer...
Citera
2014-12-24, 21:22
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Drogtester sker regelbundet inom branschen och definitivt inom de stora bolagen.

Väktare blir lätt nattmänniskor. Vänder de på dygnet och är ledig 1 dag eller 2 så är det jobbigt att vända tillbaka dygnet till dagsrytm. Lika bra att fortsätta vara vaken nattetid och långa promenader med hundar är ju en förträfflig sysselsättning då.
Så det är liksom inget konstigt med det.

När jag läser detta så tänker jag på en av mina ovanor. När jag känner för en promenad så behöver jag någon sorts ursäkt. Alltså kanske man handlar på en butik som ligger längre bort än vad som egentligen behövs, bara för att man vill gå en bit längre...
Citera
2014-12-25, 08:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
När jag läser detta så tänker jag på en av mina ovanor. När jag känner för en promenad så behöver jag någon sorts ursäkt. Alltså kanske man handlar på en butik som ligger längre bort än vad som egentligen behövs, bara för att man vill gå en bit längre...
Finns inget som är öppet kring Märsta station mitt i natten, 04 hände det och dessutom lär väl en hundägare ta med sig hundarna om han känner för en promenad.
Citera
2014-12-25, 09:23
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Finns inget som är öppet kring Märsta station mitt i natten, 04 hände det och dessutom lär väl en hundägare ta med sig hundarna om han känner för en promenad.

Min tanke var att han kanske kände för en promenad hel enkelt. Behöver inte vara något "skumt" sas. Hundarna är ju ett frågetecken, men kanske sov dom. Om flickvännen är dagaktiv och mannen nattaktiv blir det ett fasligt sjå att hålla koll på båda dygnet runt.
Citera
2014-12-26, 19:07
Medlem
JetZabrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth

Dito
Citera
2014-12-26, 21:04
Medlem
DennisOlofs avatar
Onkel-Ben-ny, nej. Efter 22.00 är allt stängt i märsta, ALLT. Förutom krogarna och sådant på utekvällarna, och statoil i rondellen. Resten är igenbommat och det är dött.

Det är i stort sett dött i märsta nattetid, tidigare kunde man gå till statoil i rondellen, dom har dygnet runt öppet, men sedan länge (säkert 7år nu eller något sådant), så stänger dom dörrarna och har vakter (tror det är så fortfarande). För att "fylle-folket" trashade stället på fyllan. Så det blev natt-lucka, säger ju en hel del om vilket folk det är som drar runt nattetid i märsta (i alla fall utekvällarna). Gäller natt mot lördag och söndag tror jag, osäker då det var länge sedan jag hade vägarna förbi nattetid.

Jag trodde också han var oskyldig, men sedan läste jag lokaltidningen, och där sa dom att det förekom bråk och sådant, och att det slutade med att 27åringen blev misshandlad. Jag förstår inte varför folk klagar, man går ut för att ha kul, om man inte tål sprit, så drick inte skiten, eftersom folk tydligen hamnar i bråk hela tiden. Så jävla less på att läsa om detta hela tiden.

Och tidningarna försöker hela tiden vinkla det och lyfta bort "bråk" biten, för att det ska låta hemskt, inte alls säger jag, bråk är lika med misshandel och annat. Så slutar det nästan alltid.
Citera
2015-01-05, 14:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Någon som vet hur det är med Marcus och har det kommit fram något mera om vilka GMs är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in