För ett par månader sedan när det var dags att betala räkningar hade jag lite ont om pengar och fick panik och scannade in räkningen i datorn, bytte ut mitt namn till en grannes, skrev ut och la sedan den räkningen i grannens brevlåda.
Jag har inte fått någon påminnelse så grannen var väl dum nog att betala!
Är man dum nog att gå på den är det väl rätt åt en?
Om grannen inte känns vid räkningen och kontaktar "utställaren" och de ber att få se på räkningen så kan de koppla OCR-nummert till dig. Då blir det nog polisanmälan, antar att det räknas som bedrägeriförsök
För ett par månader sedan när det var dags att betala räkningar hade jag lite ont om pengar och fick panik och scannade in räkningen i datorn, bytte ut mitt namn till en grannes, skrev ut och la sedan den räkningen i grannens brevlåda.
Det var riktigt patetiskt, dumma jävla idiot. Jag hoppas att grannen kommer på dig på ett eller annat sätt och sätter dit dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!