2007-04-02, 20:28
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Då kommer ju nästa fråga: Hur väntar man?

Egentligen är det inte roligt.
Jag har sett många förfrågningar.

Det är tangent T som gäller om någon inte vet. .
Citera
2007-04-03, 14:22
Medlem
enslavements avatar
Kan nån länka till en nyare patch till den nertankade versionen av oblivion. Tankade några förut men inga funkade att installera.
Citera
2007-04-03, 21:18
Medlem
TheFightingEggs avatar
Jag har en fråga. Om man har ett magiskt vapen som all "charge" (eller magi eller vad man nu ska kalla det) har gått ur, hur fan får man tillbaka magin igen?
Citera
2007-04-03, 21:27
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFightingEgg
Jag har en fråga. Om man har ett magiskt vapen som all "charge" (eller magi eller vad man nu ska kalla det) har gått ur, hur fan får man tillbaka magin igen?

Du fyller på den själv men du måste ha kommit långt på Mages Guild uppdragen. Annars kan man be en typ göra det i något Mages Guild, finns alltid minst en i varje som fyller på magiska föremål i varje Mages Guild. Dock brukar det vara dyrt, typ 1 GP per laddning eller nått...
Citera
2007-04-03, 21:42
Medlem
TheFightingEggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Du fyller på den själv men du måste ha kommit långt på Mages Guild uppdragen. Annars kan man be en typ göra det i något Mages Guild, finns alltid minst en i varje som fyller på magiska föremål i varje Mages Guild. Dock brukar det vara dyrt, typ 1 GP per laddning eller nått...

Tack, nu vet jag, men det var fan dyrt.
Citera
2007-04-03, 22:02
Bannlyst
Tjenare, ledsen om jag ställer den här frågan, den har nog kommit en miljon gånger, men jag har blivit "biten" och är just nu en vampyr, hur fan blir jag normal igen? Kan ju inte vara ute i solen, brinner ju ihjäl
Citera
2007-04-03, 22:18
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskrullet
Tjenare, ledsen om jag ställer den här frågan, den har nog kommit en miljon gånger, men jag har blivit "biten" och är just nu en vampyr, hur fan blir jag normal igen? Kan ju inte vara ute i solen, brinner ju ihjäl

Du måste ju bita någon varje kväll eller vad det är, då slipper du de fysiska besvären.

Angående boten är det bara att välja och vraka:

http://www.google.se/search?q=vampir...ient=firefox-a
http://www.google.se/search?hl=sv&q=vampire+cure&meta=
Citera
2007-04-03, 22:49
Medlem
WSEs avatar
Jag har installerat expansionen nu, men märker ingen skillnad?
Citera
2007-04-03, 23:12
Medlem
JemyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Jag har installerat expansionen nu, men märker ingen skillnad?

Efter 24 timmar (speltid) poppar portalen till ön upp och du får en waypoint.
Citera
2007-04-04, 19:18
Medlem
TheFightingEggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskrullet

Haha det suger! För att bli av med vampyrskiten måste du göra en skitjobbig quest. För att börja, snacka med en präst om "Cure for vampire".
Citera
2007-04-04, 19:22
Medlem
TheFightingEggs avatar
Citat:
Haha det suger! För att bli av med vampyrskiten måste du göra en skitjobbig quest. För att börja, snacka med en präst om "Cure for vampire".

En till fråga om vampyrsjukan. Om man blir normal igen, och sedan blir vampyr igen. Måste man då göra om hela questen? Eller kan man bara skaffa sig en ny "Cure" lätt?
Citera
2007-04-04, 19:23
Medlem
roaders avatar
Citat:
En till fråga om vampyrsjukan. Om man blir normal igen, och sedan blir vampyr igen. Måste man då göra om hela questen? Eller kan man bara skaffa sig en ny "Cure" lätt?

Jag har för mig att man inte kan bli vampyr igen, man blir alltså immun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in