Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-21, 13:25
Medlem
Spaders avatar
Jag hänger rätt mycket i Relationer & Samlevnad nu för tiden och har lagt märke till en medlem som gång på gång droppar oneliners i stil med "har man inte ansiktet så är det kört", "allt handlar om ansiktet, varför försöka ens?". Killen går in på i princip varenda jävla tråd och postar den där jävla spam-whine-smörjan och jag tror knappast att jag är den enda som tycker att det är drygt.

Jag har anmält denna medlem för 2.02 men har fått noll respons från moderatorerna där och skulle därför vilja höra med er om det har skett någon förändring gällande denna regel? När jag själv modererade på Flashback för ett par år sedan så hade detta klassats som självklart spam. Har det kanske skett en förändring; kanske bara är jag som gammal räv som är petig?
Senast redigerad av Spader 2014-12-21 kl. 13:32.
2014-12-21, 13:43
Medlem
najass avatar
KFK är inget som moderatorerna råder över utan det sköter admins. Så moderatorerna kan inte göra så mycket åt det. Om inläggen inte bryter mot reglerna så ska de ju stå kvar. Spam är möjligen en möjlig åtgärd, men det är rätt tveksamt (jag vet ju dock inte hur illa det är i detta fallet).

KFK används mot folk som allmänt är så kassa att de mest sabbar forumet och inte tillför någonting. Det ska dock rätt mycket till för att KFK ska träda i kraft.
2014-12-21, 13:45
Medlem
najass avatar
Fortsätt i någon av de många befintliga trådar som redan finns om KFK. Se (FB) Utnyttjas KFK-regeln felaktigt? för länkar till diverse KFK-trådar (FB) Utnyttjas KFK-regeln felaktigt?

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in