Citat:
Ursprungligen postat av
Vitalrepus
Dina finnar beror på en överproduktion av talg i hudens talgkörtlar och går således inte att tvätta bort. Hur gammal är du förresten? En överproduktion av talg är nämligen en av pubertetens många bieffekter.
Det som kan hjälpa är ett läkemedel vid namn Roaccutan, hur det fungerar vet jag dock inte men kontakta din vårdcentral och se om du kan få det utskrivet.
Lycka till!
Tja, dock har jag inte direkta infekterade finnar, utan mer röda prickar från gamla finnar. Kan man bli av med dessa på nåt sätt?
Mer såhär är det för mig:
http://gyazo.com/df41ca52f8954941dd9493d692e9a85b (dvs, inte riktigt finnar, mer röda prickar)...
Citat:
Ursprungligen postat av
VonFanderblad
Varför köpte du ingen återfuktare? Det är ju en av de viktigaste delarna.
För idioten som var anställd och hjälpte mig sa att jag inte behövde det

kan jag gå tillbaka och begära att få pengarna tillbaka för skiten eftersom den inte hjälper? kan det skada huden att tvätta den med tvål, sen rengöra med sprit och inte återfukta?
Citat:
Ursprungligen postat av
VonFanderblad
Hur som helst så kommer en porrengöring att göra särskilt mycket, inom en vecka kommer det vara som det var förut.
Ofan

hur blir jag av med pormaskarna då? det finns väl inget finnmedel som hjälper mot det, då smutsen ligger INNUTI porerna och finnmedel tar bara på ytan vad jag vet? vet dock inte så mycket om finnmedel, vad är det för skillnad mot att använda vanlig tvål? är det att man ska tvätta ansiktet för att inte få finnar och pormaskar?