Här kommer en sexinvolverande historia från mitt eget liv. Jag har precis som du sedan barnsben haft regelbundna sömnparalyser. Jag har haft många negativa upplevelser men å andra sidan också en helt fantastisk upplevelse. En upplevelse som jag inte hade bytt bort mot alla de dåliga upplevelserna tillsammans!
Denna utspelade sig under en klardröm (lucid dream på engelska)
Jag var 16 år gammal och sov hos min dåvarande flickvän den natten. Vi hade varit på fest och jag blev riktigt full, det blev jag alltid. Jag drömde väldigt ofta under den här perioden. Konstiga drömmar, ofta mycket otrevliga drömmar. Jag brukade förlora förmågan att röra mig även om jag var medvetande om att jag faktiskt drömde. Men den här natten önskar jag att jag aldrig hade vaknat ifrån!
Som sagt var sov jag hos min flickvän efter en tuff kväll. Jag blev kåt i sömnen och jag och min flickvän hade för ovanlighetens skulle inte haft sex innan vi somnade pga mitt tillstånd. Men som den konstant kåta och runkande tonåring man var på den tiden så var det väl inte särskilt konstigt att sexsuget smög sig på under nattens gång och tog överhanden.
Jag började mysa lite med tjejen som visade uppskattning och bemötte mig med samma medel. Även om jag var långt ifrån vaken visste jag exakt vad som hände vid det här laget och att det inte var en dröm. Vi började ha sex. Riktigt bra sex, lugnt och passionerat. Vi höll på under uppskattningsvis 10 minuter första gången. Därefter halvsov jag vidare i någon sexig position med tjejen i kanske en timme och vi myste vidare under den här tiden. Därefter tog kåtheten överhanden igen i mitt halvförvirrade tillstånd. Jag var så jävla sugen haha, det fanns ingen gräns! Jag har aldrig varit så sugen på sex efter den här natten som jag upprepade gånger var den här natten. som sagt kåtheten tog åter överhanden och återigen gled jag in i henne och vi hade samma typ av passionerat sex för att sedan återgå till mys i i någon mysig position som vi väl låg i inte mer än någon timme till innan jag blev sådär kanonsugen igen och gled in i henne igen, och sedan en gång till därefter..
Dagen efter undrade min flickvän vad det var med mig under natten. Hon brukade alltid gå upp och tvätta av sig efter att vi hade haft sex och den här natten hade jag kommit i henne 4 gånger så hon hade fått springa ett gäng gånger under natten men jag minns att hon var så fruktansvärt nöjd och glad

Jag hade betett mig väldigt märkligt, inte varit riktigt kontaktbar men på ett sexigt sätt tyckte hon som undrade varför vi inte gjorde det här oftare. haha! Den här är ett av mina i särklass starkaste sexminnen trots att jag knappt var vaken och jag har sedan dess (detta var länge sedan) hoppats att det ska ske igen men jag har aldrig lyckats.
Jag har dock haft upprepade sömnparalyser som plågat mig så nu går jag bara och väntar på att en sån här upplevelse ska kompensera upp för alla plågor igen!
(Ursäkta om jag inte lyckades formulera mig så bra idag, jag är inte riktigt 100%)