• 1
  • 2
2014-12-20, 16:14
Medlem
Jag har väntat på att detta skulle fungera i hur många år som helst, och jag vet faktiskt inte hur jag lyckades med detta förrän nu - men det hände i alla fall! Låt mig först berätta lite om min bakgrund om vakendrömmar/sömnparalyser/astral projection.

Min barndom
Jag började i 6-7-årsåldern få stora problem med sömnparalyser av mardrömsliknande karaktär. Ofta "drömde" jag att jag vaknade och låg fast i sängen, utan att kunna röra mig medan diverse monster kom in i mitt rum och försökte slita mig i stycken. Var tvungen att kämpa väldigt hårt för att kunna vakna på riktigt, och när jag väl vaknade kändes det nästintill traumatiskt. Blev rädd för att sova flera gånger. Vi sökte dock aldrig hjälp för detta eftersom mina föräldrar bara trodde jag hade vanliga mardrömmar, och jag visste inte heller vad sömnparalys var, så jag kunde inte heller förklara.

Hursomhelst när jag närmade mig tonåren försvann dock dessa sömnparalyser, och jag trodde att jag skulle slippa eländet för alltid. Men sen under en lite jobbig gymnasieperiod började dock sömnparalyserna återvända, men den här gången var jag förberedd och påläst om sömnparalys. Jag hade läst om det på internet och förstått att man kunde bemästra sin rädsla och istället vända sömnparalysen till sin fördel. Så en natt hände det, eller rättare sagt på morgonen. Jag låg halvvaken och kände hur jag drogs in i en sömnparalys. Jag fann mig återigen låst i min kropp, obenägen att röra mig, och hörde och kände hur ett monster kom in i rummet. Men jag slappnande av, jag visste ju att det var en dröm. Medan monstret försökte slita mig i stycken bara jag låg helt lugn och slappande av, och det var DÅ som det hände - Min kropp och mina leder släpptes helt fria och jag fann mig sittandes på kanten till min säng - UTANFÖR kroppen. Jag visste att jag drömde och en underbar känsla av eufori fyllde mig från topp till tå. Jag såg världen helt glasklar framför mig och kände att jag kunde göra vad som helst. Jag tänkte vad vill jag göra? Jag vill flyga, tänkte jag. Så jag började flyga och flög ut ur mitt hus och upp bland molnen, jag bestämde allting och kunde göra vad jag ville. Sen kände jag dock hur jag började tappa kontrollen, och jag sögs tillbaka till kroppen i mitt hus och vaknande. Känslan var så stark, jag verkligen kände hur min riktiga kropp i sängen sög min astralkropp tillbaka till sig.

Efter denna händelsen blev jag helt lyrisk och insåg att jag hade lyckats med min första astral projection, även om den var ganska kort. Under åren som följde insåg jag dock efter flera försök att det krävdes en speciell typ av sömn och tillfälle för att kunna uppnå det här halvvakna drömtillståndet. Idealtillfället var utan tvekan på morgonen, då man befinner sig mellan dröm och uppvaknande. Jag fann även att man under lite alkoholpåverkan och halvtaskig sömn under natten kunde öka chanserna. Trots min nyvunna kunskap har jag bara lyckats med liknande astral projections 2 gånger efter det första tillfället, och nu är jag 25 år.

Sexdrömmen
I mina tidigare astral projections tänkte jag för mycket på att försöka hålla min projection vid liv, och inte vakna. Pga detta hade jag förlorat kontrollen och sedan glidit tillbaka in i min riktiga kropp. Jag hade dessa gånger endast hunnit utföra aktiviteter under några få minuter, och alla gångerna hade jag försökt flyga.

Men så inatt (imorse) hände det som jag inte trodde var möjligt. Jag låg och försökte somna om på morgonen, hade druckit lite igår kväll. Helt plötsligt känner jag hur jag dras in i en låsning, som jag inte upplevt på flera år. Men jag reagerar blixtsnabbt, slappnar av och låsningen försvinner nästan omedelbart. Jag känner hur makten och kontrollen forsar in i min kropp, och jag svävar upp ur sängen, blundar och tänker mig bort till det första bästa jag kommer på - min heta tjejkompis, picknickfestivalen 2009. Jag landar med ett poff på samma festivalområde precis som jag mindes det 2009. Folk och ljud överallt, solen skiner. Jag kliver omkring bland folkvimlet, ler och skrattar, jag tror knappt det är sant. Det känns så verkligt men jag vet att det är en dröm. Jag känner kontrollen. Jag får syn på min tjejkompis som sitter med sina kompisar på en filt och dricker öl. Jag frågar om hon vill gå med och kissa, och hon säger ja. Allting händer väldigt fort, det känns som att jag spolar fram tiden för jag vill bara ha det jag vill ha. Det jag velat ha sen gymnasiet med henne. Vi finner oss i ett avskilt område mellan några träd, och jag drar ner mina byxor. Jag tänker hur hon skall göra, och utan att tveka börjar min tjejkompis suga av mig. Känslan är så otrolig, det känns så verkligt, det är verkligen hon tänker jag, men jag styr henne! Jag styr allt!

Hon fortsätter suga mig i flera minuter, jag bara njuter, vill inte att det skall ta slut. Jag känner verkligen hennes mun och tunga, och jag börjar le åt det faktum hur verklighetstroget allting känns. Hon ber om att få bli knullad och jag drar av hennes kjol och trosor blixtsnabbt, innan jag för in min kuk i henne. Jag vill inte beskriva detta alltför noga, eftersom detta inte är ett sexnovellforum, men ni anar säkert hur jag skulle vilja återge det hela. Jag knullar henne i vad som känns som en evighet, eftersom jag inte vill att det skall ta slut. Lyckan är total!! Men helt plötsligt så känner jag mig märkvärdigt kraftlös, och mina högra arm börjar vibrera märkligt. Den känns varm och stickig. Jag glider ur min tjejkompis och världen omkring mig blir suddig. Festivalområdet försvinner och jag känner hur jag dras tillbaka till min kropp i sängen. Min högra arm känns som den vill explodera, och mina ögonlock känns tunga och klibbiga. Jag vaknar ruskandes på huvudet med sömniga ögon och upptäcker att min högra arm ligger under kudden och jag har tappat känseln i den. Jag ruskar på armen i några minuter innan blodet runnit tillbaka helt och hållet, och först då slappnar jag av igen och tänker tillbaka på vad som nyss skett. Jag börjar skratta, och skriker "wohooo!" och "yes!". Jag börjar förstå vad jag nyss gjort och vad jag lyckats åstadkomma, vilket antagligen är paradiset för alla som någon gång lyckats med astral projection. Jag hade sex i halvvaket tillstånd, och det kändes lika verkligt som riktigt sex - om inte bättre. Nu när jag tänker tillbaka på det försöker jag verkligen komma på om inte riktigt sex är skönare, men eftersom det kändes precis som riktigt sex så har jag nu svårt att särskilja de från varandra. Det sjukaste är att jag nu inte riktigt vet hur jag skall bete mig nästa gång jag träffar min tjejkompis. För det känns verkligen som jag har haft sex med henne. På riktigt.
Citera
2014-12-20, 18:32
Medlem
elmerengues avatar
Negativa sömnparalyser kan ju vändas till lucid dreaming vilket var det du upplevde. Låter helt otroligt och något jag måste lära mig bemästra i framtiden. Att du dessutom får en bj av en brud i ett redan euforiskt tillstånd är verkligen pricken över iet. Vad drömmar och verklighet egentligen är är något spännande för forskningen här framöver. Ordet verklighet är bra mer komplext än vad många tror och något man borde utforska mer.
Citera
2014-12-20, 18:36
Medlem
stastnys avatar
Mycket bra skrivet och vilken upplevelse! Har alltid velat uppleva det du beskriver låter ju så sjukt nice om man lär sig bemästra det riktigt intressesant måste jag säga
Citera
2014-12-20, 19:50
Medlem
Väldigt intressant läsning. Du har precis lärt mig att jag själv råkat ut för sömnparalys många gånger. Visste inte att det var ett visst tillstånd, trodde det var normalt. Känner igen mig i allt du skriver. Det hände senast för några veckor sedan, jag känner mig vaken men kan inte röra mig, jag skriker men ingen hör mig. Nu vet jag hur jag ska reagera nästa gång det händer mig. Jag har dock lyckats komma ur kroppen som du skriver, och jag har även flera gånger kunnat kontrollera mina drömmar. Har bestämt mig vad jag vill göra och kommit till en viss situation som aldrig inträffat förut. Oftast har jag valt sexdrömmar men jag brukar också välja att flyga över världen, det är fantastiskt. Åter igen, riktigt kul att få läsa det du skrev och att få svar på detta. Kan tillägga att detta också oftast inträffar på morgonen för mig, har dock ingen reflekterat över några samband med alkohol etc eftersom jag precis fick reda på att detta är ett visst fenomen (sömnparalys).
Citera
2014-12-20, 20:39
Medlem
Fantastiskt, håller med ovanstående. Jag också har haft denna upplevelse, allt kändes så verkligt. Men visste inte att man hamnade i något tillstånd. Ska kika närmre på detta!
Citera
2014-12-20, 20:59
Medlem
Deferos avatar
Har haft en hel del vakendrömmar där jag alltså är medveten om att jag drömmer och kan göra sjuka saker. Problemet är bara det hela känns otroligt overkligt och att jag har väldigt svårt att styra min omgivning. Skulle jag fantisera mig en kvinna framför mig i drömmen skulle hon vara suddig och svår att se, få grepp om. Hon skulle också vara okontrollerbar samtidigt som hon lätt hade kunnat försvinna eller förvandlas till något annat.

En sexupplevelse skulle alltså vara helt omöjlig att kunna skapa i mina vakendrömmer. Det är helt enkelt inte så verkligt och samtidigt väldigt svårt att kontrollera.

Tips på hur man kan göra drömmarna mer verkliga och kontrollerbara? Så att man faktiskt skulle kunna uppskatta en kvinna i en dröm.

Citera
2014-12-20, 21:07
Medlem
link71s avatar
Låter som ett riktigt äventyr!
Har du drömt sådana drömmar vid flera tillfällen?
Citera
2014-12-20, 21:53
Medlem
Själv höll jag på med detta för ett par år sedan, men slutade för att sömnparalyserna jag fick när jag lämnade en klardröm var lite obehagliga, även om jag inte såg några monster eller liknande. Mitt knep att börja klardrömma var att ett par gånger om dagen titta på en klocka, sedan titta bort, och sedan titta igen och märka att klockans visare står på samma tal. Detta upprepade jag flera dagar och till slut kom detta med i mina drömmer - med skillnaden att hjärnan håller inte reda på klockslaget efter att man tittat bort, så klockan visar gång 2 fel och man inser då att man drömmer.
Citera
2014-12-20, 22:12
Medlem
mind-ds avatar
Fy fan vad underbart! Jag gör mitt bästa för att inte vara för avundsjuk men misslyckas med bravur! Grattis!
Citera
2014-12-20, 22:56
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Jag gillar att läsa det här, har liknande erfarenheter. När jag var mindre missade jag många timmar i skolan för att jag ville sova kvar och 'drömma' vidare. Svårt att skilja drömmar från verklighet ibland, drömmar kan vara nästan mer kraftfulla än verkligheten. Har många gånger knullat hårt i sömnen och vaknat av att man är så jävla kåt så man vet inte vad.

Om vi är galna eller om resten är galna det vet vi ej, men kör hårt tills att vi får veta
Citera
2014-12-20, 23:18
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modre
Själv höll jag på med detta för ett par år sedan, men slutade för att sömnparalyserna jag fick när jag lämnade en klardröm var lite obehagliga, även om jag inte såg några monster eller liknande. Mitt knep att börja klardrömma var att ett par gånger om dagen titta på en klocka, sedan titta bort, och sedan titta igen och märka att klockans visare står på samma tal. Detta upprepade jag flera dagar och till slut kom detta med i mina drömmer - med skillnaden att hjärnan håller inte reda på klockslaget efter att man tittat bort, så klockan visar gång 2 fel och man inser då att man drömmer.
Jepp, brukar också titta på klockan när jag klardrömmer för att säkerställa.

Var några veckor sedan jag klardrömde senast. Det tråkigast med mig i en klardröm är att jag blir så jävla exalterad med vad jag ska hitta på, så jag vaknar ganska omgående.

Det "roligaste" jag gjort i en dröm var obegränsat med pushups.
Citera
2014-12-20, 23:48
Medlem
Har också haft likvärdiga drömmar och nästan varje gång för att jag inte onanerat på för länge. Det slutar alltid med att jag kommer precis innan jag vaknar. Och då har jag inte rört mig själv öht. Har aldrig vaknat på ett bättre sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in