2014-12-19, 18:31
Medlem
FooFighterss avatar
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-18-years.html

Är inte detta sjukt? Denna vita kvinna började alltså träffa den gamla muslimgubben när hon bara var 14 år. Vid 18 år började hon sära på benen (möjligtvis tidigare än så) och sedan koverterade hon till denna våldsreligion för att gubbens skull. När han sedan visade sig vara för kontrollerande och hon därför dumpade gubbstrutten, så betalade han 50 pund till två vita (!) smutsgangsters för att kasta syra i hennes ansikte.

Det finns så många frågetecken kring detta att jag finner det humoristiskt. Vad ser ett barn hos en 80åring? Pengar? Hur många bokstavsdiagnoser lider hon av? Varför gick de vita snubbarna med på att utföra dådet för 50 pund? Måste kännas värt det nu när de sitter i fängelse i 12 respektive 14 år.

Stor humor detta!
Citera
2014-12-19, 18:36
Medlem
mathematicss avatar
Inte alls humoristiskt. En 14-årig flicka är extremt känslig för komplimanger, trygghet, manlig beundran osv. Tur att hon inte blev fast hos honom längre!
Citera
2014-12-19, 18:38
Medlem
Jag ser inte heller humorn i det här, en tragedi skulle jag kalla det för.
Citera
2014-12-19, 18:38
Medlem
Voodooprastens avatar
Tycker faktiskt synd om henne. Hon verkar rätt vilsen i livet och har säkert många personliga problem. Har alltid den uppfattningen om folk som blir religösa/konverterar.

Det enda humoristiska är att gubben har färgat håret rött och ser ut som en orangutang.
Citera
2014-12-19, 18:40
Medlem
st0ckiss avatar
Jag känner ingen empati alls för den här bruden.
Är man så äckligt billig och så urbota korkad att man gifter sig, inte bara med en 80-årig gubbe, utan även en förbannad muslim till på köpet som får en att konvertera så har man bara ont att vänta sig.

Vad fan hade bimbon väntat sig? Glädje och gamman? Att bli väl omhändertagen? Bra sexliv? Avundsjuka blickar? Fan heller. Nåt står inte rätt till i hennes huvud och hon borde snarast låsas in

Det sägs ju att synden straffar sig själv och det här måste fan vara det dummaste och syndigaste. Att konvertera till islam. Dessutom gifta sig med en 20 år äldre äcklig muslimgubbe.
Gubben kanske ville ta efter deras profet Mohammed, som gifte sig med en 12åring. Äckliga jävlar!
Senast redigerad av st0ckis 2014-12-19 kl. 19:15.
Citera
2014-12-19, 18:41
Medlem
nabbolbs avatar
Måste ju vara det sjukaste jag läst.
Citera
2014-12-19, 18:54
Medlem
remixutoheavens avatar
Hahahaha, detta var fan mig det sjukaste jag har läst på länge.
Citera
2014-12-19, 21:01
Medlem
BottleBenders avatar
Tror det finns en tråd om detta redan då jag läste om samma händelse för någon vecka sen. Orkar inte leta efter den dock.

Ja ibland kan det krävas lite syra i ansiktet för att vakna upp ur godhets-dvalan.
Citera
2014-12-19, 22:48
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Tror det finns en tråd om detta redan då jag läste om samma händelse för någon vecka sen. Orkar inte leta efter den dock.

Ja ibland kan det krävas lite syra i ansiktet för att vakna upp ur godhets-dvalan.

Sökte på England och Syra och fann ingen annan tråd så då behöver sökfunktionen förbättras.

Har väldigt svårt att känna någon empati med offret i detta fall, visst 14 åringar är väl allmänt dumma i huvudet speciellt nuförtiden men detta måste ju ta priset i dumhet. Ge sig i kast med en sådan slutar väl väldigt sällan lyckligt.
Det som jag blev mest förvånad över var de där 50 punden....
Citera
2014-12-20, 06:21
Medlem
Klossmongos avatar
Oj, är kvinnan bara 19år, hon ser dubbelt så gammal ut.
Citera
2014-12-20, 08:39
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jag känner ingen empati alls för den här bruden.
Är man så äckligt billig och så urbota korkad att man gifter sig, inte bara med en 80-årig gubbe, utan även en förbannad muslim till på köpet som får en att konvertera så har man bara ont att vänta sig.

Vad fan hade bimbon väntat sig? Glädje och gamman? Att bli väl omhändertagen? Bra sexliv? Avundsjuka blickar? Fan heller. Nåt står inte rätt till i hennes huvud och hon borde snarast låsas in

Det sägs ju att synden straffar sig själv och det här måste fan vara det dummaste och syndigaste. Att konvertera till islam. Dessutom gifta sig med en 20 år äldre äcklig muslimgubbe.
Gubben kanske ville ta efter deras profet Mohammed, som gifte sig med en 12åring. Äckliga jävlar!

20 år ældre? Manden er 80, hun er 19.
Citera
2014-12-20, 08:45
Medlem
Silltunnas avatar
Haha, ja detta var en dråplig historia. Tänk så det kan bli!
Att samtliga inblandade är fula som stryk gör det hela bara ännu festligare!
Har muslimgubben färgat håret rött eller vafan är det frågan om!!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in