2014-12-20, 21:24
Medlem
Tröttsamt att det bara pratas om storleken, vad om hårdheten och uthålligheten?? Det är rätt så tråkigt med stora snoppar som har svårt med hårdheten och slaknar fort, vilket verkar vanligare med den större varianten än med mindre.
Citera
2014-12-20, 21:45
Medlem
10sekunders avatar
Du har ju egentligen inget att förlora. Du tänker att du är körd men du har heller aldrig haft någon chans att lyckas heller. Vet du inte hur det är att ha sex kan du omöjligt veta hur mycket eller lite du kommer kännas för tjejen. Testa att ragga på en tjej åtminstone, det värsta som kan hända är att du har rätt och då får du ta det då. Då har du iallafall gett dig själv chansen. En fördel är att du visar dig engagerad i tjejens njutning på flera sätt ifall du nu skulle kännas "för lite". Vi tjejer gillar så mycket fler saker än "kuk i fitta".

Jag måste bara tillägga att tjejer inte alls är lika kukfixerade som killar är. Bara den känns av och används skickligt och är fräsch så bryr jag mig inte. Jag brukar inte ens komma ihåg hur kukar sett ut då jag inte tänker så mycket på det.
Citera
2014-12-20, 23:54
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirapen
En normal kuk är 15-20 cm och inte smal. Det är det tjejer förväntar sig. När dom väl ser min snopp så kommer de besvikna och dra. Om de mot all förmodan har sex med mig, så kommer det ändå vara värdelöst då liten snopp inte känns något. Efter sexet så kommer hon aldrig vilja ses mer.

Alla kvinnor har en sådan inställning.

Citat:
Ni som har svarat verkar inte fatta.

Det stora problemet med min penis är att den är väldigt smal (omkrets). Själva längden är 13-14 cm, vilket är ganska litet i dagens porr-skadade värld. Jag har alltså en liten och smal snopp.
Tycker det är du som inte verkar fatta 6 sidor av svar på att det inte hänger på storleken och att den enda som verkar hjärntvättat porrskadad i den här diskussionen är du.

När jag onanerar tex så använder jag enbart långfingret om jag penetrerar, jag äger inte ens en dildo då jag inte anser mig behöva det för njutningens skull. Jag är relativt liten och har små händer, you do the math.

Däremot är det sjukt avtändande med din dåliga självkänsla och dåliga självförtroende samt din generaliserande och fördömande syn på att alla vi kvinnor enbart går efter storleken på kuken!
Citera
2014-12-21, 01:34
Bannlyst
Ärligt talat så är det i princip enbart män som är besatta av stora kukar, förutom de tjejer som har det som fetisch då.
Citera
2014-12-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ni som har svarat verkar inte fatta.

Det stora problemet med min penis är att den är väldigt smal (omkrets).

Själva längden är 13-14 cm, vilket är ganska litet i dagens porr-skadade värld.

Jag har alltså en liten och smal snopp.

Ja, det är nog bäst att du inriktar dig på ett liv som munk. Ingen tjej kommer nånsin vilja vara med dig.

Hade förresten en tjej på g ett tag som vid ett tillfälle när vi började prata lite snusk började beklaga sig över att hennes ex kuk var för liten. Lite OT, men jag tyckte den kommentaren gjorde henne lite mindre intressant i mina ögon. Inte för att hon hade den preferensen, utan för att hon delade med sig av hur exet var utrustad till mig. Har liksom ingen lust att hon sedan springer runt och babblar med sina bekanta och nästa pojkvän om vilken utrustning jag själv har mellan benen.

Så jo, det finns nog tjejer som bryr sig, men tror inte din är för liten.
Citera
2014-12-21, 11:19
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Jag har inte haft sex än, för att jag inte raggat på en kvinna. Anledningen är att jag skäms över att min snopp är så liten. Den är 14 cm och smal. Har svårt att tro att kvinnor skulle acceptera den och skulle nog skratta om de såg den. Varför skulle de föredra min lilla snopp framför större snoppar?

Din kuk är större än min, ändå har jag inga problem att ge en tjej orgasm med min. Sluta ha dåligt självförtroende.
Citera
2014-12-21, 11:32
Medlem
Min är 17 cm och många och jag tycker den är ganska stor. Skiljer ju bara 3 cm så din ser nog ganska normal ut.
Citera
2014-12-22, 01:11
Medlem
I tonåren hade jag grova komplex för kuken, särskilt innan puberteten och att man tittade mycket på porr gjorde ju knappast saken bättre, nu för tiden har jag inga komplex alls, se bara till att träffa lite tjejer så kommer du märka att din kuk duger!
Citera
2014-12-23, 00:01
Medlem
johanjosefssons avatar
Ajdå, men var glad att du inte har mikropenis (som enligt FB-definition är allting under 36cm).
Citera
2014-12-23, 00:08
Medlem
Beckisbarnets avatar
14 cm med bånge?
Citera
2014-12-23, 00:49
Medlem
Kvinnor är, liksom män, olika stora naturligt. Olika djup och olika tighta. Vissa tjejer kanske vill ha 18+ för de är själva lite djupare medan andra mycket hellre föredrar 14 för större gör ont. Jag är också 14-15 (normallängd) och har endast fått bra komplimanger. En sa t.o.m. att jag var perfekt för hon kunde sitta på mig precis utan att hålla upp sig själv, vilket var grymt skönt enligt henne. Vissa tjejer går även stenhårt igång på att få in hela kuken i munnen när de suger av en vilket är lättare än med 16-18+. Det jag menar är att alla är olika och har olika preferenser, du får hålla kontakt med folk som du klickar med helt enkelt.
Citera
2015-06-13, 18:10
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Varför skulle de föredra din lilla snopp framför en stor snopp säger du. Ja, du. raggar killar upp tjejer nakna på krogen? Nej, det gör de ju faktiskt inte om det inte är en väldigt speciell tillställning det rör sig om. Så en killes penisstorlek har alltså absolut ingenting med den sexuella dragningen som får en tjej att följa med en kille hem att göra.

Korrekt (om han inte fått ett rykte av att vara hängd som hon går igång på förstås), men det spelar naturligtvis roll när det är dags för rajtan, även om det inte är allt här i världen. Få tjejer skulle neka en kille sex för att han har 14 cm, men väldigt många skulle föredra säg en 20 cm framför en 14 om annat är lika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in