Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-01-12, 00:26
  #37
Medlem
Kärlek och sex är något viktigt tycker jag... Kär lek, lek som i sex det måste klicka
Citera
2015-01-13, 02:39
  #38
Medlem
bollocksindeeds avatar
Ska inte gå in på detalj men har samma problem med min kille. Jag vill ofta ha sex, gärna 4 gånger om dagen om man nu hade haft tid med sådant, ofta jag som initierar, ofta jag som står för långa förspel. Men folk är ju olika och man måste respektera det, vissa tycker inte att allt cirkulerar kring sex och då får man helt enkelt mötas på mitten. Låt det gå en vecka utan några närmande, bara mys som hon gillar, sen skulle det förvåna mig om hon inte skulle vilja ha rajtantajtan mot lördagskvällen...

Om du har det jobbigt med att inte ha sex i veckan skaffa dig en hobby eller ännu bättre hitta på något annat tillsamman... Nu verkar ni bråka väldigt mycket... Men du verkar älska henne som tusan så det är tråkigt att hon inte kan se det.

Är inget stort fan av killar som kollar porr ofta... känns verkligen som om det är man själv som räcker till då. Vad jag vet så runkar min kille när han behöver slappna av och vi inte kan träffas på ett tag... Hade han gjort det oftare hade jag nog blivit lite besviken så kan förstå din tjej på ett viss plan men samtidigt så är det ju hälsosamt att få utlopp för sina lustar :P

Lycka till
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback