2014-12-17, 22:58
Medlem
Christopher.s avatar
Underdog kan sammanfatta mina värderingar och min relation till livet. När jag var ung var jag kommunistisk, sedan blev jag lagd åt det fascistiska hållet men när nu Sverige verkar gå åt hårdare håll så är jag rädd att jag kommer ändra åsikter igen. Jag får motivation att jobba mot ett samhälle som trycker ner mig och jag mår bra av att agera i samhälle som jag finner fel. Jag skulle vara nazisten som räddar judar från gaskammaren, vara kommunisten som befriar fångar från Gulag.

I grund och botten handlar det om när jag uppnått målet jag en helomvändning, jag vill inte tycka som alla andra och agera mot en övermakt för att sedan när målet är uppnått vända på klacken. Är detta en psykisk störning eller ett normalt mänskligt beteende - dvs en strävan efter att vara unik?

I dagsläget är jag främst emot feminism och mediabolagen, i dagsläget statsbärande ideologier. Men när feminismen en dag är utraderad så kommer jag vara den första som proklamerar att vi män måste ta lite mer jävla ansvar.
Citera
2014-12-17, 23:02
Bannlyst
Du vill slå från en position där du inte har några som helst prestationskrav, vinner du så vinner du förlorar du är det ingen som lägger märke till din förlust.
Citera
2014-12-17, 23:04
Medlem
Abattoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChattaFackApp
Du vill slå från en position där du inte har några som helst prestationskrav, vinner du så vinner du förlorar du är det ingen som lägger märke till din förlust.

Svag och feg med andra ord. Jag gillar i och för sig också att vara underdog, men inte så att jag skulle ändra mina åsikter för att vara mainstream eller emot mainstream. Då är man ju bara meningslös som individ.
Citera
2014-12-17, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abattoir
Svag och feg med andra ord. Jag gillar i och för sig också att vara underdog, men inte så att jag skulle ändra mina åsikter för att vara mainstream eller emot mainstream. Då är man ju bara meningslös som individ.

Bra summerat, och som du skriver en kappvändare USCH!
Inget hjärta för sin "tro" !
Citera
2014-12-17, 23:16
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChattaFackApp
Bra summerat, och som du skriver en kappvändare USCH!
Inget hjärta för sin "tro" !

Kappvändare är motsatsen till en underdog.
Citera
2014-12-17, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.

Inte i ditt fall!
Citera
2014-12-22, 00:41
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.

Nja inte direkt. Motsatsen till att vara en kappvändare är väl att vara övertygad, eller geniun. Inte för att jag tror att du inte är geniun - däremot tror jag du skulle behöva hitta en tjej som kan dominera dig riktigt ruskigt i sängkammaren (om du inte redan har det). Vem vet, du kanske röstar F! i Mars.

Angående din trådstart;

Nej, jag skulle absolut inte kalla dig psykiskt störd. Det handlar väl om ditt sätt att få lite action. Uppleva lite fara och få utlopp för din vilja till makt. Vissa hoppar fallskärm, andra spöar frugan - du vill kämpa, psykiskt (och fysiskt?) mot någon form av övermakt. Låter helt normalt i mina öron
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in