2014-12-17, 20:54
Medlem
Latours avatar
Köpte en ny acer dator/surfplatta och irriteras så av den "banner" som ligger och "skuggar" mina ikoner i vänsterfältet. Där står i stora fina bokstäver "Växla mellan appar - Svep från kanten om du vill tillbaka till den app som du senast använde. Tips! Börja med fingret utanför skärmen..."

Och jag har dragit med mina fingrar åt alla håll och kanter, bannern ligger kvar ändå.

Problemet är att jag inte "vill tillbaka till någon app" - jag vill ha bort ruthelvetet. Hur gör jag?
Citera
2014-12-17, 21:28
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latour
Köpte en ny acer dator/surfplatta och irriteras så av den "banner" som ligger och "skuggar" mina ikoner i vänsterfältet. Där står i stora fina bokstäver "Växla mellan appar - Svep från kanten om du vill tillbaka till den app som du senast använde. Tips! Börja med fingret utanför skärmen..."

Och jag har dragit med mina fingrar åt alla håll och kanter, bannern ligger kvar ändå.

Problemet är att jag inte "vill tillbaka till någon app" - jag vill ha bort ruthelvetet. Hur gör jag?

Aktivitets fältet - högerklick - egenskaper - navigering .
Citera
2014-12-17, 21:39
Medlem
Latours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Aktivitets fältet - högerklick - egenskaper - navigering .
Och var hittar jag "aktivitietsfältet"? Då jag söker på aktivitetsfält får jag upp världens längsta lista med "rader"... Har win 8.1 om det hjälper. Fan pga rutan ser jag inte ens om du är upp/nedkopplad...
Senast redigerad av Latour 2014-12-17 kl. 21:51.
Citera
2014-12-17, 21:56
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Och var hittar jag "aktivitietsfältet"? Då jag söker på aktivitetsfält får jag upp världens längsta lista med "rader"... Har win 8.1 om det hjälper. Fan pga rutan ser jag inte ens om du är upp/nedkopplad...

https://www.google.se/search?hl=sv&q...K4vpywPW_oK4DQ
Citera
2014-12-17, 22:01
Medlem
Latours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
https://www.google.se/search?hl=sv&q...K4vpywPW_oK4DQ
Rutan är för stor för att jag skall kunna läsa ngt, det flesta texter är vänsterjusterade och det är där min banner ligger...
Citera
2014-12-17, 22:25
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Rutan är för stor för att jag skall kunna läsa ngt, det flesta texter är vänsterjusterade och det är där min banner ligger...

Aktivitets fältet är där du har ikonerna synliga för att snabbt kunna öppna de programmen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in