Citat:
Ursprungligen postat av
flaes
Håller med. 7-klövern har betett sig vidrigt mot Åkesson och SD. 7-klövern beter sig som ett gäng mobbare på en mellanstadieskola, och det är ett så enfaldigt, skamligt och infantilt beteende av individer som skall styra och utveckla Sverige så bra som möjligt. Inte konstigt att det här landet befinner sig i fritt fall. Förhoppningsvis så gynnas SD av den här cirkusen framöver, det känns så när jag pratar med vänner, släktingar och kollegor.
Precis... sen Åkesson kommit in på spelplan så har de flesta övriga partiledare betett sig sjukt pinsamma...
Och förövrigt känns 90% av alla påhopp på Åkesson från både partiledare och svenska människor inom iallafall min omgivning ren bullshit. Invalid ordbajs med ett enda syfte vilket är att motsäga allt som SD har att komma med...
Det vanligaste påhopp jag hör från medmänniskor när man tar upp SD är det klassiska "SD är rasister". Och JA dem vill dra ner på invandringen men i min värld förstår jag det som att de vill dra ner den för att KUNNA hjälpa den invandring som redan bor här...?
SD känns mer realistiska än något annat parti imo.
Åkesson är bland de professionellaste politiker som finns just nu i Sverige tbh. Funderade på att rösta på SD i höstas men vågade liksom inte för att alla i ens närhet skulle hata en. Det är ju hemskt egentligen att folk i sin närhet skulle dra värsta nazi stämpeln på en om man röstade på SD.