2014-12-16, 23:13
Medlem
Tjena, nu r det s att jag ftt mjlighet att ta E, direkt nu ikvll men saken r att jag kkade en xanor 1mg vid 19.00. Hrt att benso dmpar MDMA och undrar om jag kommer f en vldigt minskad effekt ifall jag skulle kka E nu?
Tacksam fr snabba svar
Citera
2014-12-16, 23:15
Medlem
jalmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grusgrav
Tjena, nu r det s att jag ftt mjlighet att ta E, direkt nu ikvll men saken r att jag kkade en xanor 1mg vid 19.00. Hrt att benso dmpar MDMA och undrar om jag kommer f en vldigt minskad effekt ifall jag skulle kka E nu?
Tacksam fr snabba svar

Polare till mig har det funkat fr innan, men kan ju ocks vara individuellt?? Provat att ska efter gammal trd hr p flashback om detta?
Citera
2014-12-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalmen
Polare till mig har det funkat fr innan, men kan ju ocks vara individuellt?? Provat att ska efter gammal trd hr p flashback om detta?
Skt lite min inte riktigt hittat det svar jag var ute efter, tnkte med tanke p att det r en vldigt lg dos jag kkat och fr mer n 4 timmar sedan och xanor har ju inte s lng halveringstid s kanske det inte dmpar srskilt mycket? men vill nd inte slsa bort en knapp ifall det nu skulle dmpa
Citera
2014-12-16, 23:22
Medlem
jalmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grusgrav
Skt lite min inte riktigt hittat det svar jag var ute efter, tnkte med tanke p att det r en vldigt lg dos jag kkat och fr mer n 4 timmar sedan och xanor har ju inte s lng halveringstid s kanske det inte dmpar srskilt mycket? men vill nd inte slsa bort en knapp ifall det nu skulle dmpa

frstr hur du tnker.. men samtidigt, 100-150 spnn r vl inga pengar? slng i dig den och njut av det ruset du fr och kp nytt nr nsta tillflle ges.
Citera
2014-12-17, 00:45
Medlem
16.20s avatar
Om du inte redan tagit den, gr det inte. Visst du fr kanske ut lite av effekten, men du slsar nd bort en e-kvll som man inte br ha mer n var 3:e mnad. (priset r imo inte det viktiga hr som ngon sa)
Citera
2014-12-17, 01:45
Medlem
macdress avatar
Jag skulle inte ha slsat bort E efter att ha tagit benso. Vnta med det tills imorgon om det inte r s att det ligget en grymt snygg brud bredvid dig som ocks ploppat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in