2014-12-16, 10:46
Medlem
Alltså skojar ni... Står leverans 2-3 dagar och det gått 2 veckor och inte fått mina varor trots att jag betalt.... Man kan inte nå de på telefonen heller.. jävla bluffffffff företag.
Citera
2014-12-16, 11:18
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterbomban74
Alltså skojar ni... Står leverans 2-3 dagar och det gått 2 veckor och inte fått mina varor trots att jag betalt.... Man kan inte nå de på telefonen heller.. jävla bluffffffff företag.

Du borde ha läst detta innan du betalade.

https://se.trustpilot.com/review/www.badshop.se
Citera
2014-12-16, 17:01
Medlem
Hojtes avatar
Du måste ju ligga på företag om du inte fått något leveransdatum. Det gäller alla företag i alla branscher

Jag beställde därifrån den 2 december och fick 3 grejer dagen efter, 1 grej den 9 december och idag fick jag handfatet jag beställde, tyckte förra veckan att handfatet tog lite tid så jag skrev ju ett mail och badshop frågade leverantören i torsdags (Gustavsberg i detta fallet) och fick svar idag att dom skickade det igår, så förmodligen så var det Gustavsberg som var sega. Så det gäller att ligga på om man söker efter det billigaste på nätet
Citera
2014-12-18, 10:16
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojte
Du måste ju ligga på företag om du inte fått något leveransdatum. Det gäller alla företag i alla branscher

Jag beställde därifrån den 2 december och fick 3 grejer dagen efter, 1 grej den 9 december och idag fick jag handfatet jag beställde, tyckte förra veckan att handfatet tog lite tid så jag skrev ju ett mail och badshop frågade leverantören i torsdags (Gustavsberg i detta fallet) och fick svar idag att dom skickade det igår, så förmodligen så var det Gustavsberg som var sega. Så det gäller att ligga på om man söker efter det billigaste på nätet

Ja det verkar som att billigheten har ett pris där, man beställer och betalar sedan tjatar man på tills man får sina produkter man har betalt i förskott.

Personligen föredrar jag lite seriösare butiker.
Citera
2014-12-19, 18:55
Moderator
rotadents avatar
El, VVS och bygg --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2014-12-20, 13:29
Medlem
Dennos avatar
Företaget heter ju Bad Shop. Vad förväntar du dig? Kan det bli mer tydligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in