Citat:
Jag ser att de nyttiga idioterna fortfarande aktivt försöker förneka rysk inblandning. Det blir dock allt svårare när Ryssland (idiotiskt nog) skickar in system som inte ens Ukraina har i sin arsenal.
Köper man en Buratino på ICA?
http://cornucopia.cornubot.se/2015/01/ryssland-har-satt-in-termobariska.html
Nu är det som så att jag råkar vara ryss och spenderade därför sedvanligt nyåret i Ryssland.
(Till skillnad från de nyttiga idioterna i tråden som inte ens satt sin fot i Ryssland men ändå tror att de vet något).
När jag frågade min ryska släkt om man tror på det Kreml säger skrattade de bara. De sa att ryska reguljära förband med all säkerhet agerade i Ukraina och man tyckte att de befann sig där med all rätt genom att skydda den ryska befolkningen.
De sa att Putin bara leker med omvärlden när han förnekar det.
Så hur känns det alla nyttiga idioter att ni går på det skitsnack som inte ens ryssarna gör?
För övrigt kan jag säga att sanktionerna biter bra, allmänheten är ritktigt förbannad och har det jävligt kärvt just nu ekonomiskt i Ryssland. Jag ger Putin ett par år till vid makten sedan kommer han bli störtad.

Köper man en Buratino på ICA?
http://cornucopia.cornubot.se/2015/01/ryssland-har-satt-in-termobariska.html
Nu är det som så att jag råkar vara ryss och spenderade därför sedvanligt nyåret i Ryssland.
(Till skillnad från de nyttiga idioterna i tråden som inte ens satt sin fot i Ryssland men ändå tror att de vet något).
När jag frågade min ryska släkt om man tror på det Kreml säger skrattade de bara. De sa att ryska reguljära förband med all säkerhet agerade i Ukraina och man tyckte att de befann sig där med all rätt genom att skydda den ryska befolkningen.
De sa att Putin bara leker med omvärlden när han förnekar det.
Så hur känns det alla nyttiga idioter att ni går på det skitsnack som inte ens ryssarna gör?
För övrigt kan jag säga att sanktionerna biter bra, allmänheten är ritktigt förbannad och har det jävligt kärvt just nu ekonomiskt i Ryssland. Jag ger Putin ett par år till vid makten sedan kommer han bli störtad.

Väldigt intressanta iaktagelser!
Kanske är det så att Donbass bör överlämnas till Ryssland så konflikten tar slut, Ukraina kan närma sig Europa i lugn och ro medans Ryssland får sin puffert och sitt Donbass-folk.
Dock tror jag inte det är så lätt även om Ukraina skulle gå med på en sån sak. För det är ju inte de Putin vill... han vill ju ha orolighet i Ukraina och ett instabilt väst.